כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מגנט וואן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
פנינו ליונתן האלוף וכבר מהרגע הראשון הבנו שמדובר במקצוען.יונתן התברר כמקצוען ברמה אחרת וכמובן אדם ישר והגון.ללא ספק נחזור אליו בעתיד הקרוב.תודה אלוף
הצג עוד

אפרת וארז   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
יוני איש מדהים וצלם מושלם. הוא הציל לי את החתונה! התמונות שלו של המגנטים היו הכי יפות בעולם ובאיכות מטורפת. בלעדיו לא היו לי תמונות יפות. מקצועיות, שירות, זמינות והכי חשוב בנאדם מדהים שאפשר להיות רגועים.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממליצים מאוד על יונתן הצלם מספר אחת שלנו!! מהתחלה נתן לנו הרגשה שיש על מי לסמוך הוא והצוות שלו הוציאו לנו תמונות מושלמות! כל תמונה יותר יפה מהשנייה! לאורך כל האירוע נתן לנו הרגשה טובה והיה קשוב אלינו! היה רגוע קליל וסבלני ומעל הכל מקצועי!! העביר לנו את כל התמונות מהר והן יצאו וואוו ובאיכות מטורפת!! מומלץ מומלץ מומלץ!!!!
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חכו לסוף!! פרסמתי בפייסבוק להמלצות למגנטים לחתונה ונתקלתי ביוני ועוד כמה שהמליצו עליהם. יוני בפער עשה עליי את הרושם הכי טוב גם ברמה המקצועית של החומרים וגם בשירות שנתן. לא ידעתי באותו הזמן אבל הוא גם צלם חתונות אולי אפילו בעיקר ולא רק מגנטים אז הרווחנו ממש עוד צלם לחתונה! לקח תמונות מדהימות שלא יורדות מהרמה הגבוהה של הצלמים של החתונה שלנו. כולם היו מרוצים ממנו באירוע והוא בן אדם לפני הכל. פה מגיע הקטע המפתיע;) אמרתי לו בחתונה שאני רוצה לקבל כמה תמונות וקולאזים במגנטים ואמר באהבה שאני אבחר ואשלח לו שיוציא לי אחרי החתונה. עבר שנה וחצי מאז החתונה שלנו!(כן הכל אצלי קורה באיחור) וביקשתי ממנו לקבל את הקולאזים וכו שאז דיברנו עליהם. בלי להסס לשניה ובלי צורך ״בהוכחות״ וכו׳ ישר אמר לי בכיף והוציא לי מה שהייתי צריך ואמר לי לאיזה אירוע בקרבת מקום אליי אני יכול לאסוף. הוא אפילו עשה לנו תמונות גדולות יותר ממה שביקשתי בהפתעה גמורה והכל בחיוך ובאמת באהבה אמיתית. אם זה לא היה מובן עד כה אז ממליץ על האיש הזה בחום רב!!! מי שיקח אותו יהיה מבסוט עד השמיים בהתחייבות שלי! ולשים רגע את הנחמדות שלו בצד, האיש צלם סופר מקצוען עם עין מטורפת לצילום תמונות! תודה שוב יוני ועוד ניפגש באירועים עתידיים שלנו בוודאות🙏🏼 *מי שירצה לדבר איתי אז בשמחה יכול גם לבקש מיוני את הטלפון, הוא בטוח יזכור על מי מדובר.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
יוני הוא אומן! לא פחות, יש לו עין מדהימה והוא יודע לקלוט ולתפוס רגעים מדהימים. נדהמנו מאיכות המגנטיים ורמת התמונות. בנוסף הוא נתן לנו שירות יוצא דופן גם בסוף ופינק בעוד ועוד תמונות. רואים שהוא עושה עבודה מהלב!
הצג עוד

bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יהונתן נתן יחס פשוט מדהים!! החל מהדאגה שכל האורחים יצולמו, ועד ליחס שנתן לי ולבעלי, דאג שנהיה מרוצים, נתן לנו תחושה שהוא איתנו כל הערב והמגנטים- פשוט וואו!! יהונתן הצליח לתפוס רגעים מרגשים והפך את המגנטים למזכרת שבאמת שווה לשמור❤️ האורחים לא מפסיקים לדבר על המגנטים והבלוקים שיצאו להם!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איזו בחירה נהדרת! יונתן והצוות שלו הצליחו לתעד בצורה מקסימה רגעים בלתי נשכחים מהערב שלנו ואת כל האוהבים שלנו בשמחה גדולה! התמונות היפות שלהם מתנוססות על המקרר שלנו באהבה ענקית! תודה!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
בהתחלה היינו מבולבלים, דיברנו עם יוני ולא רק שעזר לנו בנושא המגנטים אלא ייעץ ועזר עם עוד ספקים שביקשנו! יוני היה זמין תמיד, עיצב לנו מסגרת למגנט כמו ההזמנה שלנו בבקשה מיוחדת! הגיע מוקדם מאוד לאירוע כדי להספיק לתמונות משפחה עם הצלמים של האירוע!! ויותר מזה אציין שהמון תמונות שנמצאות באלבום הן תמונות שיוני צילם עבור מגנטים בכלל!!!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צילום מגנטים בסטנדרטים שלא רואים הרבה, יצאו תמונות בשפע לכולם, מוארות ויפות! אין אחד שלא החמיא לנו באירוע. תודה רבה ליוני על השירות והאדיבות, ללא ספק אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

michal.benmelech   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יוני המהמם הוא גם צלם מוכשר וגם אדם מקסים. הוא מלווה אותנו כצלם מגנטים בכל האירועים המשפחתיים שלנו, ואנחנו מאושרים לבחור בו כל פעם מחדש. יוני מקצועי, משקיען, מגיע בזמן, סבלני ונעים , המחיר הוגן והתוצאה - פשוט מושלמת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up