כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ספא אורכידאה

ספא אורכידאה

ספא
טלפון:035197101
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
איכות הספא נמוכה מאוד... שירות לא נדיב בעליל ומזלזל בלקוחות.
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
חוויה מאכזבת בטירוף! היה לי יום הולדת ואשתי קבעה לי עיסוי בספא. היא רצתה כמובן לקבוע לי במקום מפנק ונחשב ועקב תגובות טובות הגיעה לשר ספא אורכידאה. נתקלנו ביחס כל כך רע ומזלזל ! כאשר אחראית על המסזסטיות הציגה אותי בפני המטפלת שלי היא התחילה להעיר הערות מזלזלות ברוסית : פיזדץ ועוד קללות ידועות. שהשאירה אותי בשוק טוטאלי, כל מי שהיה בחדר היה בהלם ולא הבין. הלכתי אחריה ונכנסתי לחדר, אין ספק לא היה לה מצב רוח לעשות לי עיסוי. הייתי כבר במספר מקומות של ספא ואין מה להשוות בין העיסויים. העיסוי היה נוראי, היא ליטפה את הגוף וניסתה להעביר את הזמן. המסאז׳ לא היה מקצועי בכלל, חיכיתי שזה יסתיים,פשוט ביזיון. יצאתי מהמסאז׳ עצבני ומבואס ואשתי עוד יותר שכך התאכזבתי. פשוט אכזבה אמיתית. Crazy disappointing experience! It was my birthday and my wife booked me a massage at the spa. Of course, she wanted to set a date in a pampering and well-respected place and due to good responses, she came to Sher Spa Orchid. We encountered such a bad and disrespectful attitude! When the person in charge of massaging introduced me to my therapist, she started making disparaging comments in Russian: pizadets and other well-known curses. that left me in a total market, Everyone in the room was shocked and didn't understand. I followed her and entered the room, she was definitely not in the mood to give me a massage. I have been to several spa places and there is nothing to compare the massages to. The massage was terrible, she caressed the body and tried to pass the time. The massage was not professional at all. Just a disgrace. I left the massage nervous and disappointed and my wife even more disappointed. Just a real disappointment.
הצג עוד

Dasha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
נציג בקבלה לא אמר אפילו שלום ישר שאל על תוספת של 100 שח בגלל שבת. חלל צפוף , הכיבוד קל שלהם זה עוגיות מגעילות ובקבוק יין שכבר ב9בבוקר היה ריק. סאונה יבשה עם ריח לא נעים ודלת שלא נסגרת עד הסוף. מחיר מוגזם מאוד 538 שח לשניים וזה רק על עיסוי כי אין להם שם כלום חוץ מזה. לא חוזרת גם בחינם.
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
היה מאכזב. חלל קטן וצפוף. המקלחת הפיצית בסמוך לקבלה כך שאין פרטיות. לא היה שמפו או מייבש שיער. כשנזקקנו להתפנות נשלחנו למעלה ולמטה. הארוחה שהובטחה בחבילה היתה מחוץ למלון במסעדת חוף. ארוחה דלה ועלובה ובעל הבית שהיה עבני פיזר שם קללות באויר. לא שווה את המחיר וגם לא בחינם!!!
הצג עוד

anna_polo   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
מאכזב מאוד, לא שווה את המחיר, שירות על הפנים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up