כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אנסטסיה סורוקה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנטסיה בעקבות המלצות באתר ובפייסבוק, בפגישה הראשונה תיארתי לה את מה שדמיינתי, והיא ציירה דוגמא. בפגישה הבאה נסענו יחד לקנות בדים, נסטיה הסתכלה איתי בסבלנות על עשרות תחרות עד שבחרנו את התחרה הנכונה. בהמשך עוד 3 או 4 מדידות, נסטיה מקצועית מאוד!! מצד אחד זרמה איתי, התאימה את השמלה לסגנון שלי (סגנון מאוד שונה מהדוגמאות שראיתי בעבודות עבר שלה), מצד שני, לא התפשרה על העיצוב שלה, ומה שחשבה שמתאים או לא מתאים לגזרה שלי. נסטיה שקטה ונעימה, סבלנית מאוד! התהליך כולו היה נהדר! הייתי ממש מרוצה מהשמלה, שהייתה יפה, נוחה ובדיוק מה שיכולתי לקוות. כמובן שקיבלתי המון מחמאות גימור ברמה הגבוהה ביותר, שמלה מקסימה, חבל שלבשתי אותה רק ליום אחד...
הצג עוד

ג׳נה ואלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהגעתי לאנסטסיה ידעתי פחות או יותר מה הכיוון של השמלה שאני רוצה ועדיין הייתי open minded ונתתי לה להתפרע ביצירתיות שלה. התוצאה הסופית הייתה מושלמת, גם בעיני וגם בעיני כל מי שראה את השמלה! השמלה בדיוק הייתה "אני" והתאימה בדיוק לרצונות ולחלומות שלי. תודה לאנסטסיה על יצרה בלתי נשכחת.
הצג עוד

nuphardavid   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מדהימה! כל התהליך, החל מהעיצוב ביחד ובחירת בגדים ועד למדידות, היה כיף ומיוחד.
הצג עוד

פיני וקרן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאנסטסיה בשלב שבו היה לי כיוון כללי אבל לא בדיוק ידעתי איך הולכת להיראות השמלה שלי. בתהליך התפירה של השמלה, גיבשנו אותה יחד מפעם לפעם באופן שהכי יתאים לאופי שלי ויהיה הכי מדויק עבורי. אנסטסיה הייתה שם בשבילי, סבלנית, קשובה ומכילה, בתהליך הלידה המשותף של השמלה. בידיים מקצועיות ומיומנות היא הפכה כל דבר שהיה נדמה כבלתי אפשרי לאפשרי. לבסוף קיבלתי שמלה מושלמת שגרפה המון מחמאות!! היא גם הייתה מוכנה לתפור שמלה עבור אחותי כמעט בדקה ה-99! תודה אנסטסיה שגרמת לי להרגיש יפה ביום החתונה שלי : ) ממליצה בחום!!!
הצג עוד

agamon   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את שמלת הכלה שלי קניתי יד שניה מכלה אחרת, ורציתי לערוך בה כמה שינויים – להקטין את החזה, לפתוח את הגב, לשנות את הכתפיות ולשנות את הסידור של הקישוטים על השמלה. לשם כך הלכתי לשתי תופרות בחיפה, אחת שטענה שאי אפשר לעשות את מה שרציתי, והשניה היתה אנסטסיה שהסכימה בלי בעיות. הייתי אצלה 6-7 פעמים בסך הכל, והיא תמיד היתה מקסימה וסבלנית לכל הבקשות שלי. היא מאוד יצירתית ויכולה לעשות בערך כל דבר שתבקשו ממנה, ולגרום לזה להשמע כאילו זה הדבר הכי קל בעולם. בסוף התהליך קיבלתי בדיוק את שמלת הנסיכות שרציתי  חוץ מלתקן שמלות, אנסטסיה בעיקר תופרת שמלות מאפס, כל מיני יצירות אמנות מורכבות ויפות מאוד, והיא במיוחד תתאים לכלות יצירתיות שרוצות מישהי שתעוף איתן עם החזון שלהן. היא גם תופרת שמלות ערב וכמעט הכינה אחת לאמא שלי. היא עובדת בחיפה ומגיעה למרכז לעתים קרובות כדי לעבוד עם כלות שם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up