כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Love & Marriage צלמים

Love & Marriage צלמים

צלמי סטילס
טלפון:0542777271
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה הבנו שאנחנו רוצים לסגור עם ניצן. הסבלנות, ההסברים המפורטים, הרצון שנבין הכל לפני שבכלל התחלנו משהו- כל אלו דברים שהיו רק הצצה לכמה שניצן מקצועי, נעים, ואחת הבחירות הטובות ביותר שעשינו. מהרגע הראשון שניצן הגיע הכל זרם, הוא היה באווירה יחד איתנו, הרים כל הזמן, והצליח לייצר תמונות מושלמות לשני אנשים ששונאים את עדשת המצלמה. ואי אפשר שלא לדבר על זה שהוא היה חלק בלתי נפרד מהמסיבה ולפעמים לא שמו לב שיש צלם ברחבה כי הוא פשוט היה חלק (בצורה הכי טובה שאפשר לתאר!!!).ניצן הביא איתו את עדי שהתאים לוייבים שלו וזרם עם כל דבר, הרים כל הזמן, ובאמת שהם היו צוות מקצועי מצד אחד וחברי מצד שני.יומיים אחרי כבר קיבלנו חלק מהתמונות כהצצה לקראת ההמשך- וכל תמונה פשוט מושלמת!!!!!לא יכולתי להמליץ בלב יותר שלם 
הצג עוד

Avital   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מכירה את ניצן מחתונות של חברים וכבר אז אהבתי איך שהוא עובד! ידעתי שביום החתונה שלי ארצה אותו אצלי
הצג עוד

Anna Borenshtein   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז מאיפה להתחיל? אחרי ייאוש ממספר צלמים, חברה הציעה לי את הצלם שהיה אצלה בחתונה מלפני 10 שנים. כבר מהשיחה הראשונה היה ברור שמדובר באדם מקצועי שאפשר לסמוך עליו. כל התהליך היה מאוד פשוט, קל ונעים. בכל שלב תמיד היה זמין לכל השאלות, חששות ובקשות שעלו. במהלך היום עצמו היה כל כך כיף, קליל מצחיק וטבעי. בתור שני אנשים שלא רגילים לעמוד באור הזרקורים הרגשנו הכי יפים בעולם. ניצן היה הבחירה הכי טובה! התמונות פשוט יצאו מדהים שקשה לבחור.
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע שסיימנו את הפגישה עם ניצן ידענו שנסגור איתו! ניצן צלם מדהים ומוכשר, וכל מחמאה שנכתוב עליו לא מספיקה בשביל לתאר את הכישרון שלו ומספיק להסתכל על תמונות שהוא צילם כדי להבין. הוא הצליח לתפוס הרבה רגעים קטנים של חיוכים, הבעת חום ואהבה שהופכים את התמונות לכל כך מקסימות. היינו אמורים להתחתן באוקטובר והחתונה נדחתה ומאוד חששתי איך יצאו הצילומים במזג האוויר בפברואר. עד שראיתי כמה תמונות שניצן צילם בתוך אולם והן פשוט מדהימות, והבנתי שבחרנו נכון ולא משנה מה יהיה המזג אוויר ניצן כל כך מוכשר שיצאו תמונות מדהימות. וכך לגמרי היה, אפילו שירד גשם ניצן הצליח להחזיק מטריה ביד אחת ומצלמה ביד השנייה רק כי לא רצינו לוותר על צילומים בחוץ. ולמרות מזג האוויר הוא הצליח להוציא לנו תמונות מטורפות הרבה מעבר למה שאפילו חלמנו. כבר יומיים אחרי החתונה קיבלנו בערך 100 תמונות וזה כל כך כיף שזמן קצר כל כך אחרי כבר יש זכרונות שאפשר להסתכל עליהם. ומעבר לפן המקצועי, ניצן בן אדם מקסים, מצחיק בטירוף ומרים ברמות לאורך כל היום. אנחנו ממש נהנינו בזכותו! במקרה יצא לנו להיות בחתונה אחרת שניצן צילם בה קצת אחרי החתונה שלנו, וגם מהתבוננות מהצד אם לא רואים את המצלמה ביד לגמרי אפשר להתבלבל ולחשוב שהוא אחד מהאורחים מרוב שהוא דואג להרים ולעשות שמח.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
כבר מפגישת ההיכרות ידענו שניצן יצלם אותנו! האנרגיות, המקצועיות וכמובן החיבור המיידי.
הצג עוד

hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חייבת להמליץ על הצלם ניצן גור!!! הוא עשה לו צילומי Save the date פשוט מטורפים! גרם לנו להרגיש סופר בנוח והדריך אותנו בזוויות צילום. אני ממש רציתי שני לוקיישנים ( משהו ביער ובים ) והוא ישר זרם איתי ונתן לי כמה אופציות שאבחר. בקיצור למי שאין עדיין צלם, ניצן גור המלצה חמה❤️
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
החיבור עם ניצן היה מידי. מהשיחה הראשונה היה ברור לנו שפשוט יהיה כיף שיצלם אותנו ביום החתונה.ביום עצמו, פשוט הייתה חוויה נהדרת. ניצן היה מצחיק, כייפי והצליח לתפוס תמונות מהממות.כבר יומיים אחרי החתונה קיבלנו טעימה קטנה של כ-100 תמונות שאפשרו לנו קצת להאריך את חווית החתונה שלנו עוד קצת. באמת שהיה מושלם!
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ניצן צלם מוכשר בטירוף, יודע להשרות רוגע ודואג להוציא את המקסימום גם מזוגות שלא מרגישים בנוח מול מצלמה.התחתנו ביום ממש גשום וניצן ידע לנצל כך רגע שיכל כך שיהיו לנו כמה שיותר תמונות בכמה לוקשיינים.כבר יום אחרי החתונה קיבלנו טעימה מהתמונות המושלמות.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ניצן גור האחד והיחיד הוציא תמונות מהממות! מאוד חששתי איך איראה בתמונות ואיך התמונות שלנו כזוג יצאו וניצן פשוט אלוף ועשה עבודה מדהימה, אהבנו מאוד את התוצרים, ולאורך היום נהנינו עם ניצן מאוד. ניצן מצחיק, מקצועי, מתאים את עצמו למצב והכי זורם שיש, יודע לאלתר על המקום מה שצריך כדי להוציא את התמונה הכי טובה. מומלץ בחום!
הצג עוד

Rina   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חברה מקסימים!!! הרגשנו כל כך בנוח! דאגו לנו לחוויה מושלמת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up