כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רועי שפילמן

רועי שפילמן

תקליטנים
כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל ולפני הכל - רוצו לסגור אותו. עכשיו אסביר למה. את רועי סימנו עוד כשהיינו בחתונה של חברים קרובים שתויגה אצלנו כחתונה הכי טובה שהיינו בה. כמובן שכשבאנו לסגור דיג׳יי בעצמנו הוא היה השם הראשון שקפץ לנו לראש. עוד בפגישה הראשונה עם רועי הבנו שאנחנו והוא חושבים על אותו הקו. רועי הבין בדיוק את הטעמים שלנו במוזיקה, הבין בדיוק מה חשוב לנו באירוע (שאף אחד לא ירצה להתיישב לשנייה אחת על כיסא) והבין שגם מעבר למיינסטרים הכיפי והמרים אנחנו רוצים טוויסט, כזה שהאורחים ישמעו ויעופו באוויר על היציאה שהוא בחר לשים. לאורך כל הדרך (10 חודשים!) הוא היה כל כך קשוב ומכווין, לא הפסיק להרים לנו ונכנס לנו לתוך הנשמה. והאירוע. אין לנו מילים. רועי העיף את הרחבה באוויר, ידע בדיוק מה לשים ומתי, וגם בסוף כשכבר היינו גמורים הוא גרם לכולם לרחף עם מוזיקה שאין לי מושגגגגג איך הוא הבריק ככה. אם יכולנו, היינו הולכים לחתונות שהוא מנגן בהן רק כדי לחוות אותו שוב. איזה בן אדם נדיר יא אללה.
הצג עוד

yifat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דיג׳יי מדהים, כל הקשר איתו היה מהנה. היינו בחתונה שהוא תקלט בה ולא היה ספק שהוא הד׳יג׳יי שאנחנו רוצים לחתונה שלנו. רועי הרים את הרחבה, קלע בול לטעם שלנו ושל האורחים והכין פסקול מושלם עבור הערב שלנו.

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לשפילמן הגענו כמט במקרה, דרך די ג'יי יערה גודלמן שהייתה תפוסה בתאריך שלנו - ו-וואו. איזה כיף שזה קרה! כבר בפגישת הכנה שמענו בדיוק את מה שרצינו לשמוע - אדם קשוב, סבלני ומקסים מצד אחד, אבל מקצועי בטירוף ויודע בדיוק את העבודה שלו. לפני החתונה הוא ביצע תחקיר מעמיק כדי להכיר אותנו, את הקהל שלנו ואת הטעם המוזיקלי שלנו, וברגע האמת הוא דאג להרים לנו רחבה מהסרטים! מבוגרים, צעירים, משפחה, חברים... כולם רקדו עד השעות הקטנות, לכולם היה מקום אמיתי על הרחבה, הפלייליסט זרם כל כך וכל שיר רק הרים יותר, והכל בתקשורת נעימה ואמיתית עם רועי, שקרא אותנו כמו ספר פתוח.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה בטלפון הרגיש לנו שזה יכול לעבוד, ואחרי שפגשנו את רועי לא היה ספק בכלל שהוא הדיג׳יי שלנו. הוא היחיד שפגשנו וסגרנו איתו בלב שלם. מעבר לזה שהוא בנאדם מקסים ומרגיש כמו חבר טוב, הוא הרים לנו את הרחבה וממש קלע לטעם שלנו ושל כל האורחים, אנשים לא הפסיקו להגיד לנו תוך כדי ואחרי הארוע שהמוזיקה הייתה מעולה כי הוא באמת תותח!!! אנחנו עדיין מעכלים שאין לנו יותר סיבה להתקשר אליו כי מתגעגעים אליו :) ממליצה ממש ממש ממש בחום!
הצג עוד

Doria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף- בזכות רועי נהננו מהחתונה שלנו מעל ומעבר לכל הציפיות שלנו. על אף שהיתה זו חתונת שישי צהריים קטנה של 70 מוזמנים רקדנו עד הדקה האחרונה עד שמנהל האולם נאלץ לסגור עלינו את השאלטר כשעה לפני כניסת השבת. היה כל כך כיף לרקוד עם החברים שלנו למוסיקה טובה ומרימה שלא רצינו לעזוב את הרחבה וזה בזכות רועי. מלכתחילה היה לי חשוב למצוא די ג'יי עם ידע מוסיקלי נרחב בדגש על מוסיקה בלקנית מרימה, ומחוץ למחזור של להיטי החתונות השחוקים. רועי קיבל אותנו לשיחת היכרות מקדימה, בירר מה הסגנונות האהובים עלינו, מה נרצה ומה לא נרצה לשמוע בחתונה. ביקש מאיתנו לעשות רשימה קצרה של שירים שחייבים להיכנס לפלייליסט ועוד רשימת שירים אופציונליים מועדפים. דיג'יי טוב יודע להתאים את עצמו גם לטעמם של החתן והכלה וגם לאלו של האורחים ולאנרגיות של האירוע. אין ספק שרועי הצליח בכך בצורה יוצאת מהכלל. הוא הצליח לשלב גם להיטים אהובים מכל הזמנים וגם את המוסיקה הבלקנית שהיתה לי חשובה. לטובת שיר החתונה שלנו הוא אפילו ביצע עריכה קטנה כדי שהשיר יצליח להכנס מבחינת הזמנים לחופה, מה שסגר לנו פינה והערכנו מאד. מעבר לכך, ההתנהלות מולו היתה ממש נעימה וזורמת. ממליצה בחום!
הצג עוד

Yonit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי הוא הבחירה ה-כ-י טובה שהיתה לנו בחתונה, מהרגע הראשון שנפגשנו היה פשוט תענוג לעבוד איתו, הוא מיד הבין את הראש שלנו ופשוט עשה לנו את החתונה! הרחבה היתה מלאה עד 2 לפנות בוקר, ואנשים לא הפסיקו לשאול אותנו מי זה הדי.ג'יי המעולה הזה. בחור מהמם, מקצוען ומוכשר בטירוף. הכי מומלץ בעולם!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונית רועי נתן לנו להרגיש המון ביטחון ושאנחנו בידיים טובות... קיבלנו המון פידבקים מהאורחים ותוך כדי האירוע עד כמה שהוא מדהים..
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי המיוחד, בפגישה הראשונה השקיע זמן ותשומת לב להכיר אותנו ואת הטעם המוזיקלי של שנינו יחד וכל אחד בנפרד. הבין בדיוק מה אנחנו רוצים והרגשנו שיש על מי לסמוך. היה מושלם, אחר, לא כמו של כולם. הבחירה הכי טובה!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי שפילמן היה הדיגיי השני שפגשנו וישר ידענו שאיתו נסגור. הוייב היה מעולה, החיבור היה טוב וידענו שהוא ידע להרים לנו בחתונה, בדיוק כמו שרצינו!
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהספקים הכי נעימים ומקצוענים שיצא לנו להיתקל בהם בכל עולם החתונות הקשה והמייגע. אדיב, חמוד, חכם מקצוען והכי חשוב די גיי יוצא דופן. תעשו לעצמכם טובה ותלכו איתו לא תצטערו לרגע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up