כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Charna Balloons

Charna Balloons

בלונים
טלפון:0523338751
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תעשו לעצמכם טובה ענקית ותסגרו היום עם צ'רנה לחתונה שלכם! לא תתחרטו לרגע! כמה צבע ואושר ושמחה זה מביא לרחבה. אנשים לא הפסיקו להתלהב ולדבר על זה גם אחרי החתונה. למי שקצת נמאס מכל הזוהרים והדברים האלה, הלונים עשים את העבודה פי מיליון יותר טוב. והפלוס? צ'רנה היא מדהימה! אישיות יוצאת דופן :)
הצג עוד

Vicka   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
Charna Balloons צ'רנה אמנית בלונים וואוו התמונות מדברות בעד עצמן, מעבר לזה שהיא בחורה מדהימה, שמפיצה המון חום ואהבה לנו כזוג, היא אמנית בלונים ברמה גבוהה מאוד, הרחבה הייתה מלאה בכובעי בלונים מיוחדים, ולנו היא הכינה כנפי מלאך וכתרי בלונים ממש מגניבים. לאורך המסיבה היא הפעילה ברחבה לימבו ועשתה מלא מלא שמח ולא להשאיר אף ראש ללא בלון, זה שווה את ההשקעה והאורחים היו בשמיים ונהנו מלאאא!! צ'ראנה מהממת פשוט מדהימה, אני ממליצה!!!
הצג עוד

Kfir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צ׳רנה בחורה מיוחדת ואנרגטית ולא רואים הרבה כמוהה. היא הגיעה לאירוע עם חיוך ענק ויש לה לב ענק עוד יותר. חוץ מהעניין המקצועי היא נכנסה לנו ללב עם הדאגה האהבה והתמסרות שלה לעבודה ואלינו. היא הרימה לנו את הערב עם בלונים משוגעים צבעוניים ומיוחדים, היה לנו ממש כיף שבחרנו בה.
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לצ'רנה דרך האתר, כבר בטלפון איתה היה ברור שמדובר בבחורה מיוחדת שנכנסת ללב. חוץ מהבלונים המהממים שעשתה והמקצועיות לאורך כל הדרך, צ'רנה הרימה את הרחבה, רקדה איתנו ועם האורחים ועשתה הכל מכל הלב. באמת ממליצים עליה מאוד.
הצג עוד

Barak   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בן זוג שלי היה בחתונה שלה מפה לשם הוא אמר לי עליה. התקשרתי אליה ולאחר שיחה של כמה דקות ישר התאהבתי בה, האישה כל כך מדהימה , שירותית שמביאה המון צבע וכיילרחבה!
הצג עוד

Noya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה ידענו שאנחנו רוצים שיהיו כובעי בלונים ברחבה בחתונה שלנו, אשר התקיימה ב-7.3.19. מבין כל הספקים שראינו ובדקנו, כובעי הבלונים הכי מיוחדים היו של צ'רנה! כמו כן, צ'רנה מתעסקת רק עם בלונים, בניגוד למתחרים, מה שמאפשר לה להיות ממוקדת רק בזה. חוץ מהכובעים, היא גם מביאה צמידים, מוט לימבו, מסגרת לתמונות ובד"כ גם פרצופים לחתן ולכלה - והכל מבלונים! באירוע שלנו, ביקשנו ממנה להחליף את הפרצופים באריה וקשת (המזלות שלנו), צ'רנה זרמה איתנו בלי להסס והביצוע היה מושלם, מה שלבדו מראה עד כמה היא יצירתית, מקצועית ואכפתית כלפי הלקוחות שלה! תוך שניות מרגע החזרה לרחבה מהמנה העיקרית, הרחבה נצבעה בכל הצבעים והתמלאה מחדש עד אפס מקום, כולם פשוט עפו על זה! אין ספק שכובעי בלונים הם חובה בכל אירוע וכמובן שצ'רנה היא הכי מיוחדת ומס' 1 בתחום! אוהבים, נויה וגלעד
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
צ'רנה האהובה!! המון המון תודה!! את פשוט מוכשרת! הבלונים עשו את הערב וגם האנרגיות שלך! העלת חיוך בפנים של כל האורחים, היה פשוט מדהים!! אבל הדבר הראשון והכי חשוב, את בחורה פשוט מדהימה את מפזרת אור מסביבך, אני ממש הרגשתי את זה. שמחתי להכיר אותך ושיהיה לך המון המון בהצלחה
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
צ'רנה המהממת צבעה לנו את הרחבה בבלונים מדהימים! העיצובים היו מיוחדים ויפים ברמות, כל האורחים עפו על זה! מעבר לעבודה המדהימה והמקצועית, כל ההתנהלות מולה נעימה ומסודרת. צ'רנה פשוט בחורה מקסימה. רקדה, קפצה ושימחה אותנו כאילו היא אחת מהאורחות! בקיצור - מומלצת ביותר! המון תודה לך, שני ושי בלום :)
הצג עוד

lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
צ'רנה הייתה מדהימה מכל הבחינות! הבלונים שלה מיוחדים ברמות והיא אפילו דאגה להסתובב ברחבה ולפזר את הצבע על כל הראשים😊 מעבר לזה היא הייתה כל כך נעימה כבר מהשיחה הראשונה. היינו מרוצים מאוד מהבחירה!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
צ'רניה לאורך כל התהליך הייתה סבלנית ומדהימה. בשיחה הראשונה שלנו היא ממש התעניינה ובאמת הרגשתי שהיא כבר חברה שלי. ביום של האירוע, הגיעה בזמן, דאגה ברמה האישית, התרגשה בשבילנו. אין ספק שעשינו את הבחירה הטובה ביותר. תודה לך על יום מהסרטים!! את אלופה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up