כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איציק אורלב

איציק אורלב

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0525383884
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dalit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ישבנו בבית אני ובעלי שמענו שיר שבדיוק התנגן שלו הסתכלנו אחד על השנייה ו 5 דק אחרי זה כבר סגרנו אותו לתאריך שלנו
הצג עוד

rotemsimoni21   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב אז לאיציק יש חלק גדול מהיום המושלם שלנו.. התחתנו ב 30.6.20 בטרה קיסריה לאחר דחיה של שלושה שבועות בגלל הקורונה. את התאריך המקורי שלנו סגרנו שנה מראש אבל לא לפני שבדקנו שאיציק פנוי, והוא היה הספק הראשון שסגרנו ברגע שהיה לנו תאריך!! אין לי מילים לתאר את ההתרגשות והעוצמה שהשירה שלו עשתה לנו בחופה! התגובות לא מפסיקות! אין חופות כאלה בעולם! כל התהליך מולו ומול ישראל היה מדהים לאורך כל הדרך. והביטחון שהם נתנו לנו ביום האירוע, ישראל היה איתנו מהרגעים שלפני ובזמן הכניסה, הרגיע וכיוון אותנו. אז תודה מכל הלב, היה מושלם!!!
הצג עוד

dana_251992   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
סיפור מדהים ! בן זוג שלי ראה סרטונים של איציק ביוטיוב , ראינו תגובות מעולות ואמרנו שננסה לראות על מה כולם מדברים ! הוזמנו לחתונה על מנת באמת לראות את המופע והיינו בשוק !!! כמה התרגשות , כולם השתוקקו וצפו בחופה, היה מרגש! איזה קול מדהים לאיציק , הבן אדם מקצועי ביותר ! הסבלנות והיחס קיבלנו מרועי הסוכן של איציק זה יוצא דופן ! אנשים כנים והיה כיף גדול בחתונה שלנו בזכותם !זכינו שאיציק היה פנוי ביום החתונה ויכל להופיע אצלנו ! אנשים עד עכשיו לא מפסיקים לשלוח הודעות ולשאול מי הזמר המיוחד הזה.... הוא עשה לנו את החופה !!!!!!!!!עין אחת לא הייתה יבשה אצל האורחים מרוב התרגשות !!!! איציק ורועי אוהבים אתכם !!!!!! נדב ודנה אביטן
הצג עוד

shimonsabah22   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לא נוהג לכתוב או לפרסם בדרך כלל אבל לכם רועי ואיציק, זה באמת באמת מגיע. אין סוף לכמות הפידבקים על השואוו שנתתם אתמול, קדושה וטהרה, זה כל מה שרציתי ובזכות השיחה והתדרוך שלנו זה רק התעצם, אשריכם ! עשיתם לי את החתונה, אוהב אתכם ! שמעון סבח- 0527214151 זמין להמליץ עליכם בכל שעה !
הצג עוד

שילת ונדב   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו חייבים להגיד המון המון תודה לזמר איציק אורלב שליווה אותנו ביום החתונה. איזה קול מרגש, בן אדם עם נשמה ענקית שנכנס ללב שלנו ולליבם של כל האורחים. שום עין לא נשארה יבשה.הארוע עצמו היה בבית כנסת והשירה של איציק אורלב נשמעת ממש כמו תפילה.לא נשכח אותך לעולם. תודה רבה.ראוי לציין את אח של איציק, רועי שיהיה אחראי על הארגון ואפילו הדריך אותנו במקצועיות רבה. אתם אנשים מדהימים. תודה רבה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up