כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ידין חסון צילום חתונות

ידין חסון צילום חתונות

צלמי סטילס
טלפון:0546393446
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוקסן ואביחי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
55 מתוך 100
……………….……………….……………….……………………………….
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחברנו לידין ממש מהר, הכי הבין אותי והבטיח שיהיה ממש טוב למרות ששנינו לא מצטלמים אף פעם, עשה אווירה טובה במשך כל היום לא הרגשנו לא בנוח לרגע, פוט היה כיף איתו והתמונות מדהימות!
הצג עוד

סתיו ואלון   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשראינו את סגנון הצילום של ידין מאוד התלהבנו ומיד לאחר השיחה הראשונה שבה גם התחברנו מאוד לאישיות שלו, היה לנו ברור שנבחר בו לצלם אותנו ואנחנו מאוד שמחים על כך! ידין גרם ליום החתונה שלנו להיות עוד יותר כיף וקליל, בא עם הרבה מצב רוח טוב ודאג להצחיק ולשמח אותנו לאורך כל הצילומים והאירוע. ידין היה זמין ומקצועי מאוד, היה קשוב לרצונות שלנו ונתן תחושה נעימה לנו, למשפחות ולאורחים. במהלך האירוע הצטרף לידין צלם נוסף בשם שחר שגם היה מאוד מקצועי ואדיב לכולם :) ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Adir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה בצלם הייתה הבחירה הכי קשה עבורנו. בדקנו ושוחחנו עם כל כך הרבה צלמים כי כל כך חששנו שמישהו שאנחנו לא מכירים יהיה איתנו ביום הכי מלחיץ בחיינו. אבל ידין כמו ידין עשה את זה בצורה מדויקת. לאורך כל הצילומים הוא היה קשוב אלינו, שם לנו מוזיקה שאנחנו אוהבים, עשה לנו אווירה, הצחיק אותנו וגרם ליום הזה להיות הכי קליל והכי זורם. לא דמיינתי שיהיה לנו כל כך כייף להצטלם. מעבר לזה שהוא מוכשר ברמות, כבר באותו הערב הוא שלח לנו טיזרים של תמונות מרגשות, הרגשנו שהוא מתרגש מאיתנו ושהוא הגיע לשמוח בשמחתנו. לאורך כך החתונה לא הרגשנו אותו- הוא לא נדחף, לא ביקש מאיתנו להצטלם בצורה מסוימת, אלא צילם רגעים קסומים ואוטנטיים. בקיצור, אין לנו מילים לתאר את האיש הזה, איזה בן אדם. הרגישות, המקצועיות והכישרון המטורף שלו היו מורגשים לאורך כל הדרך. אחת מהבחירות הטובות ביותר שעשינו.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
החל מהשיחת פתיחה ידין היה מקצועי, זמין, ומרגיע. ביום האירוע הוא עשה מלא שמח, צחוקים, וגרם לבעלי להפתח למצלמה
הצג עוד

Daria   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו חיפשנו צלם סטילס בסגנון צילום שאנחנו התחברנו אליו, ולאחר חיפושים רבים באינטגרם והרבה המלצות מאנשים שונים הגענו לידין! ישר יצרנו קשר לברר מהר שידין אכן פנוי בתאריך שלנו,וזכינו! עשינו פגישה בזום עם ידין, והרגשנו ישר שידין הוא הצלם שלנו. ישר אחרי השיחה כבר הרגשנו שהוא זה שנוכל הכי לסמוך עליו ביום המטורף הזה, ושיתן לנו את האנרגיה שאנחנו צריכים בתוך כל הלחץ!ביום האירוע ידין הגיע והתחיל ישר לטקטק את כל מה שצריך לעשות אך בלי ליצור איזשהו לחץ או דאגה, הוא פשוט נתן תחושה שהכל בשליטה.לאורך כל הצילומים ידין היה עם אנרגיה כייפית שמחה ומצחיקה, דאג תמיד ליצור איתנו דיבור ושיחה לתת תחושה מרגיעה, והוא גם הביא בוקסה כדי לשים מוזיקה וממש ליצור תחושה שאנחנו לבד בעולם הזה!בהגעה לאולם, הגיע הצלם השני של ידין שהוא תותח בפני עצמו. תמיד עם חיוך ואנרגיה כייפית.אין יותר מאושרים מאיתנו שידין היה הצלם שלנו ביום המלחיץ הזה!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ידין היקר! מהרגע הראשון שראינו את התמונות שלך - ידענו שאתה בדיוק הסגנון צלם שאנחנו רוצים, כששמענו על ההמלצות והאווירה המדהימה שאתה יוצר, ידענו שלא נתחרט! תודה רבה שהיית איתנו ולקחת חלק ביום המטורף שלנו, תודה שזרמת עם הרעיונות המוזרים שלנו, שנתת לנו להרגיש בנוח וטבעי. התשוקה שלך לצילום ולחתונות מורגשת בכל רגע ורגע, גרמת לנו להרגיש בנוחות לכל אורך היום ושאנחנו בידיים טובות, באווירה טובה וכיפית, בדיוק מופלא בין רוגע וספייס לעמידה בזמנים. כל כך שמחים שבחרנו בך להיות הצלם שלנו! יצא מושלם בכל רמה. תודה לך ולכל הצוות המורחב שהבאת :) אוהבים, נתי ונועה!
הצג עוד

Benny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו... הספיקה לנו פגישה אחת כדי לסגור צלם ואפילו לא בדקנו אחרים. בן אדם מדהים שמייצר חיבור אמיתי עם הזוג. כל מה שידין אמר בפגישת היכרות - כך היה. ידין ליווה אותנו בסבלנות ורוגע עד החתונה, וביום החתונה דאג לקלילות, צחוקים, מייצר אווירה כיפית ותוך כדי זה מוציא את התמונות היפות ביותר שראיתי.. מקצוען בטירוף ועובד מדהים בצוות. לגמרי הפך את היום הזה לחוויה בלתי נשכחת!! ממליצים עליו בעיניים עצומות.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ידין! למרות הצחוקים המטורפים והציניות שהרצנו כל החתונה, אכתוב פה בנימה רצינית (!) שאתה ה-בחירה הכי טובה שעשינו, הקללת את היום שלנו, הוצאת מאיתנו את המיטב, שידרת לנו רוגע ונוחות למשך כללל היום ופשוט נהננו איתך, ומילא אנחנו- גם כל מי שסבב אותנו! ההפתעה שלך בסוף האירוע עם מזכרות קטנות ריגשה אותנו, ואין לנו ספק שהתמונות הכי יפות יוצאות מהידיים שלך. מקצוען על חלל.
הצג עוד

Ester   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ידין הוא פשוט וואו! באנרגיה, במקצועיות, הנכונות והיכולת לגרום לאחר להרגיש כל כך בנוח!! בחרנו את ידין אחרי חיפוש לא קטן.. כשפגשנו אותו הבנו שעומד מולנו אדם סופר מקצועי שיעשה לנו שמח וכייף ביום החתונה. בצהריים הוא הגיע, מלא באנרגיה טובה ונכונות לתת מעצמו. יצר רגעים מצחיקים, שחרר אותנו ואפשר לנו להרגיש נוח וקלילים! קבלנו עליי מלא פידבקים טובים מהאורחים שהרגישו את אותן תחושות כמונו! אין קסם כמו ידין! ממליצים בחום ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up