כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סיון רוטמן אטון

סיון רוטמן אטון

איפור כלות
טלפון:0544886985
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
סיוון מקצוענית אמיתית ומצחיקה ברמות. התחלתי להתארגן בחמש בבוקר והיא באה עם אנרגיות כ״כ מרימות שפשוט כל מי שהיה בהתארגנות התאהב בה כולל החתן שהגיע בסוף!קשה להסביר את התופעה הזאת שנקראת סיוון, את משהו לא רגיל! ככה זה כשגם הצלם וגם האולם ממליצים על אותה אחת, דיברתי עם עשרות מאפרות בטלפון עד שהגעתי לסיוון והיה ברור לי שזה זה ושאני רוצה שהאישה הזאת תהיה חברה שלי 😍גם בפגישת ניסיון וגם ביום האירוע סיוון הייתה קשובה למה שביקשתי וגם שמרה על האמת המקצועית שלה. אני לא מתאפרת ביומיום וקיבלתי מלא מחמאות מהאורחים על האיפור והשיער.היא תקתקנית ברמות הספקנו איפור ושיער לי ולעוד שתי מלוות ונשאר לנו זמן ללרלר.אם בא לכן לעבור את היום בצחוקים ובכיף ולהיראות וואו, קחו את סיוון.
הצג עוד

monica_zel   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
סיון מאד מקצועית, היא עשתה לנו תסרוקות ואיפור. היה מושלם
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסיון מהמלצות של חברות, כבר כשהתחלנו להתכתב הרגשתי כמה היא מקסימה, נעימה, אמיתית!!!! ישרה ומקצועית. עשינו פגישת ניסיון לאיפור ולשיער לפני האירוע והיה לי כל כך כיף, כמו לשבת ולדבר עם חברה טובה! כל תהליך העבודה איתה היה מהמם ונעים.בבוקר החתונה סיון הגיעה מוקדם (חתונת שישי) לאפר ולסרק אותי וגם את המלוות שלי. היא כל כך מנוסה שהקצב זרם ותקתק, בלי לחץ ומקצועיות בלי פשרות. היא גרמה לי להרגיש הכי יפה שיש בלי להיראות "עשויה" מדי, בדיוק כמו שרציתי. הייתי מתחתנת שוב רק כדי שהיא תאפר אותי! מבחינת עמידות, האיפור והשיער החזיקו שניהם עד סוף האירוע, בלי כמעט צורך בטאצ אפ מהצד שלי, בעיקר השיער שפשוט לא זז למרות כל הקפיצות והריקודים!
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ראיתי המלצה על סיון באחת הקבוצות לאיפור שיערנכנסתי לראות ואהבתי מיד את העבודות המדויקות והעדינות שלהסגרתי אותה שנה לפני למלוות בחתונה שליבזמן הזה אחי גם התחתן וסגרתי אותה גם בשביל עצמי לחתונה שלוסיון מקצועית בטירוף עם עבודה נקיה ויפה ונשארת עד שכולן מרוצות (למרות שזה לא קשה איתה)זריזה מאוד- לי זה היה מאוד חשוב בחתונת שישי צהריים (4 בנות מוכנות עד 8 וחצי בבוקר עם איפור שיער) ממליצה בחום ובלי לחשוב פעמיים! ברור לי שסיון תהיה איתי באירועים הבאים שלי
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את סיון הכרתי דרך הגלריה, העבודות שלה וואו וללא פילטרים מיותרים ❤️ כבר בשיחה הראשונה שלנו הבנתי שהיא מדהימה ואחרי הפגישת נסיון התאהבתי בה ❤️ לא רק שהיא מקצועית בטירוף אלא גם פשוט מקסימה והרגשתי שהיא חברה! ביום החתונה היב לי כלכך כיף איתה ומעבר לזה הוציאה אותי פשוט מלכה ובדיוק כמו שרציתי ומעבר, סיון לקחה מחיר הוגן מאוד ולא התפשרה על התוצאה אז אני ממליצה בחום
הצג עוד

לאה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ לכולן על סיון רוטמן אטון האלופה!! סיון איפרה וסירקה אותי, את אמא שלי, אחותי והמלוות ביום החתונה. כולן יצאו עם מלא תשבוחות. מומלץ מאוד למי שאוהבת איפור עדין וקלאסי! מהרגע שסיון נכנסה לסוויטה, היא השרתה אווירה טובה ורגועה. בנוסף, מבדיקה שעשיתי עם מאפרות ומסרקות אחרות, סיון היא המשתלמת ביותר!!
הצג עוד

אלכס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסיוון דרך חברה שמתחתנת ב"גלריה" והמליצה לי עליה. באיפור ניסיון באמת הרגשתי שבאתי לפגוש חברה ולא מאפרת, יש לה אופי מדהים וקליל שהפך את ההתארגנות ביום החתונה לכיפית וחיובית, אמא שלי וחמותי גם ממש התלהבו ממנה. באמת מרגישים שסיוון עובדת מכל הלב, לוקחת מחיר הכי פייר שראיתי ועוד עבור עבודה מקצועית ואיכותית בטירוף גם באיפור וגם בשיער! ממליצה בחום!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסיוון כחלק מרשימת הספקים המומלצים של הגלריה. כבר מהשיחה הראשונה איתה, היא גרמה לי להרגיש שעשיתי בחירה טובה. קבענו פגישת נסיון לעיצוב שיער לחתונה, והרגשתי עוד יותר מרוצה עם הבחירה שלי…מקצועית, פדנטית ונעימה😊 סיוון סירקה אותי ואת המלוות שלי בצורה מהממת, לא הפסקנו לקבל מחמאות!!!
הצג עוד

Moran M   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסיון ממש במקרה, הרגשתי את החיבור בשנייה, ומהר הבנתי שהיא הבחירה הכי טובה שאני יכולה לעשות! סיון איפרה אותי וסירקה אותי בדיוק כמו שביקשתי, שמרה על קו עדין וזרמה עם כל הבקשות שהיו לי סבלנות ובחיוך. סיון מהממת, דאגה לאווירה טובה, קלילה ומצחיקה לאורך כל היום והייתה כל כך מקסימה. אני ממליצה בחום בלי לחשוב פעמיים!!
הצג עוד

אלה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סיון היא הבחירה הכי טובה שיכלתי לבקש ביום החשוב בחיי. חברה שהיא מאפרת בעצמה המליצה לי עליה, והתמזל מזלי וסיון היתה פנויה. יש לה וויבים טובים ושמחים האישיות שלה כובשת וכיף להיות איתה, לצד האישיות המדהימה סיון מקצועית ברמות! לא הפסקתי לגרוף מחמאות כל הערב על השיער והאיפור שסיון עשתה לי. כלה יקרה אם את מחפשת מקצועיות ברמה הכי גבוה ואוירה עם אישיות הכי נעימה וכיפית שיש, אל תחשבי פעמיים קחי את סיון אטון.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up