כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הוד שטרית

הוד שטרית

איפור כלות
טלפון:0544976727
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שירי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל הוד המקסים דרך המאפרת ענבל רוטנברג - וזו הייתה המלצה מושלמת! הוד קלט אותי תוך שניה, אפילו כשלא ידעתי להסביר בעצמי מה אני רוצה. התסרוקת שלי יצאה מושלם, החזיקה כל האירוע ואפילו למחרת! מעבר לפן המקצועי, היה פשוט כייף ונעים עם הוד ואני בטוחה שאיעזר בו באירועים נוספים בעתיד.
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את הוד במקרה, בהמלצה חמה. הוא הגיע עם אנרגיה נהדרת, הרבה הקשבה, מקצועיות וכשרון. היה בוקר התארגנות כיפי, אווירה מיוחדת ושמחה, וכולן היו מרוצות מאוד מהתסרוקות היפות. ממליצה בחום על הוד!

ushki157   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלי בחתונה! עשיתי אצל הוד שיער ואיפור, שהיו בדיוק איך שרציתי שיהיו.על הדרך גם הייתה אווירה משחררת וכיפית.. אין דברים כמו הוד! מספר 1! ממליצה בחום! שני
הצג עוד

meital.kalika   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלי בחתונה. הוד כל כך נעים, קשוב וסופר מקצועי, היה לי פשוט תענוג איתו לאורך כל היום וכל הדרך. מדובר בבעל מקצוע ברמה הכי גבוהה שיש. . מומלץ בחוםםםם!
הצג עוד

Maaian   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הוד הוא אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו, הוא לא רק עיצב לי את השער אלא גם איפר ועיצב שיער לאחותי ואימי. למרות היום הלחוץ הוד עשה הכל המקצועיות שיא עם תוצאות מושלמות למרות השיער הבעייתי שלי והכי חשוב שהיה לנו כ"כ כיף לאורך כל התהליך ובמיוחד ביום עצמו בו האנרגיות המיוחדות הפכו את זה ליום המהנה ביותר. ממליצה בחום!!!!!
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הוד! יא תותח על!! תודה ענקית על המקצוענות שלך! על הכיף שהיה לנו ביום הזה ביחד, הצחוקים האוירה ועל איך שיצאתי בדיוק כמו שחלמתי! ממליצה בחום! אלוף!!!
הצג עוד

Alis   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הוד אתה אלוף! הוד שטרית מאפר ומעצב שעיר מדהים! אני כל כך שמחה שפגשתי אותך! מפגישת הניסיון ידעתי שאותך ארצה לצידי בבוקר הכי חשוב שלי . הוד מלא אנרגיות טובות, מרגיע, מפרגן וקלע בדיוק לטעם שלי. בזכותו נשארתי בחתונה עצמי, רק הגרסה היותר יפה. מיותר לומר שאף שערה לא זזה והאיפור נשאר לאורך כל היום! המון המון תודה לך
הצג עוד

pompoge   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום רב על הוד משה שטרית המקסים שאיפר אותי לחתונתי!!! היום שלי התחיל כמובן באיפור ושיער עם הוד והיה כל כך כיף! הוא הגיע רגוע, עם אנרגיות נעימות ומדליקות כמו שיש רק לו, ופשוט גרם לי להרגיש נינוחה ורגועה בכל רגע. האיפור לא זז/ירד/נמרח כלוםם!!! הכל נשאר מושש כמו שיצאתי מהבוקר :) והשיעררר.... וואו!! רק עכשיו כשהגיעו תמונות החתונה ראיתי כמה מושלם זה היה מאחור! הייתי יפיפיה בזכותך ואני מודה לך על הסבלנות שלך, על הדיוק והפרפקציוניסטיות! ממליצה לכל מי שרוצה התחלת יום חתונה רגוע, מצחיק, נעים ומקצועי ביותר, עם תוצאה מדהימה שנשארת כל הערב, לבחור בהוד למאפר שלה! שוב המון תודה, הוד היקר!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up