כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סילביה טובול

סילביה טובול

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0544772983
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סילביה עשתה את התסרוקת לאחותי בחתונה שלה ובגלל זה היה לי ברור שאקח אותה גם. היא עשתה שיער לי לאמא שלי ולאחותי. מעבר לעובדה שהייתי מאוד מרוצה מהתוצאה והיא גרפה המון מחמאות, מדובר במקצוענית שידעה לקחת את התסרוקת שרציתי ולהתאים בדיוק למבנה הפנים ולסוג השיער שלי. התקשורת מולה הייתה מאוד נעימה. עשיתי תסרוקת גלי מוברש בשיער פזור וזה החזיק כל הערב שרד גם את הרחבה ללא ליווי למרות שמאוד חששתי. מאוד מאוד מומלץ.
הצג עוד

mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שיכולתי לקבל! מקצועית ומוכשרת ברמות!!

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סילביה עשתה לאחותי את השיער בחתונה והיא היתה פשוט מהממת. היה ברור לי שגם אני אעשה אצלה את השיער. סילביה נעימה, מוכשרת, מתוקה אמיתית וסופר מקצועית.
הצג עוד

Shachar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
סילביה מקצועית, נעימה מוכשרת. הגיעה אלי באמצע סופת רוחות וגשמים והפכה אותי לנסיכה. השיער נשאר מושלם גם במזג האוויר המטורף עד הבוקר שאחרי החתונה. רוצה שוב:)

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בחורה מהממת, מקצועית מאוד ומרגיעה! עשתה לי תסרוקת יפהפייה שהחזיקה לי כל הערב! מרוצה מאוד
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
השיער לא זז לי כל החתונה!! אנרגיות חיוביות, מקסימה אמיתית ומקצועית למות!! אין עליה בעולם
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
סילביה המקסימה באה עם מלא סבלנות. היא השקיעה ודאגה לכל הפרטים עד שהכל יצא מושלם. אני מרגישה שסילביה קראה אותי מהרגע הראשון וידעתי בדיוק מה יתאים לי ולשיער שלי והתוצאה הייתה פשוט מושלמת. השיער נשאר מושלם לאורך כל הערב! תודה שדאגת שאני וכל המלוות שלי נצא מרוצות!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשתי עם סילביה בפגישת ייעוץ היא הייתה מדהימה וסופר סבלנית, הכווינה אותי ונתנה לי מלא טיפים מה יותר יתאים לי ומה פחות... מה שעזר לי מאוד בבחירת התכשיט בהמשך. כהלכתי לבחור תכשיט שלחתי לה תמונות והיא מיד התקשרה, עזרה ייעצה והייתה הכי חמודה שיש! ביום עצמו היא עלתה על כל ציפיותיי, היא הייתה כיפית וסופר מקצועית והכי חשוב שהיא השרתה אווירה נעימה ומרגיעה... גם כשהייתה הפסקת חשמל היא לא נכנסה ללחץ והכל היה בראש טוב... והתוצאה?! הייתה יותר ממושלמת! סילביה גרמה לי להתאהב בעצמי ובה😍😍😍 בתור בחורה שיוצאת מהמקלחת מסתרקת וזה כל טקס סידור השער שלי... היא קלעה בול לטעם שלי וכמובן שהתגובות היו בהתאם!! אז סילביה תודה! ואיזה מזל שבחרתי בך! ללא ספק היית הבחירה המושלמת!!!❤️
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שהתארסנו ידעתי שסילביה תסרק אותי בחתונה! אני עוקבת אחריה כבר מלא זמן באינסטגרם והעבודות שלה מהממות. סילבי בחורה מקסימה, נעימה, רגועה, כיפית...מעבר לאישיות המדהימה היא מוכשרת בטירוף ויודעת לעשות כל תסרוקת באופן מושלם. חוץ ממני, סילביה סירקה גם את אמא שלי וחברה שלי והשקיעה בהן לא פחות ממני. שתיהן היו מרוצות בטירוף. התסרוקת שלי היתה מהממת וטבעית והחמיאו לי מלא. השיער לא זז כל הערב (ועד הבוקר למחרת). בקיצור.. ממליצה בחום על סילביה. לא סתם השם שלה עולה המון בפורומים.
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מושלמת! מקצועית! אלופה וקוסמת!! השיער היה הדבר שהכי פחדתי ממנו ביום החתונה! אני עם החלקות כבר שנים, וחלק מהשיער שלי שבור, והחתונה בקיץ על הים גרמה לי לא לישון בלילה ולתהות מה יהיה! סילביה יצרה תסרוקת מהממת! החמיאה והתצאימה לי בול והייתה בדיוק מה שחלמתי עליו, למרות הסקפטיות שלי והלחות המטורפת השיער לא זז מילימטר! סילביה הגיעה בבוקר החתונה, עבדה בדייקנות ובמקצועיות ושיתפה אותי בכל מחשבה והחלטה, ויצרה יצירת מופת. אין עלייך, את מספר אחת!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up