כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
Arya Photography

Arya Photography

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542230041
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
קובי ורועי עבדו עם בעלי בפסטיבל הסטודנט בטכניון והוא התחבר איתם, אז לקחנו אותם לצלם את החתונה שלנו וזאת הייתה הטעות הכי גדולה שעשינו והספק הכי גרוע שיכולנו לבחור. החל מכך שכל היום הלחיצו את האווירה, לא תפסו תמונות ספונטניות בצילומים, אין לי אפילו תמונה נורמלית אחת לבד (ככלה!!!!), אין תמונות של השושבינה המתוקה שהחזיקה את ההינומה והתמונות היו אכזבה. לא רק זה - היינו החתונה האחרונה שלפני הקורונה ולקח שנה שלמה(!!!!!!!) עד שקיבלנו את הסרטונים מיום החתונה. גם הם ערוכים בצורה חובבנית ומבזה. אפילו סרטון ההיילייטס שעלה ליוטיוב - נמחק משום מה בתירוץ מטופש. הטעות הכי גדולה שעשיתי בחתונה שלי, לצערי. מיד לאחר החתונה ביקשנו אלבום, ומעולם אף אחד לא חזר אלינו מטעמם (וכנראה שטוב שכך, כך הייתי מחכה אולי עוד שנה נוספת). מעל לשנה עברה ואנחנו עוד בעצבים ובטראומה מהם. כמובן רדפנו אחריהם מספר פעמים ולרוב קובי אפילו לא ענה להודעות שלי... בזיון.
הצג עוד

Alena   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את קובי באירוע בטכניון (יריד מתחתנים) שנה לפניי החתונה שלנו! עוד לא סגרנו תאריך וידעתי שאני רוצה שהם יצלמו את האירוע שלנו 😎 עברה שנה, ראיתי את קובי עוד פעם באותו מקום, ואז סגרנו איתו את התאריך שלנו 😊 לא חשבתי פעמיים על מישו אחר, בשנה הזאת ראיתי את העבודות שלו והיתי בטוחה בבחירה שלי! קובי תמיד היה זמין לכל שאלה שלי, המקצועיות ברמה! צילומים לפניי החתונה היו ממש כיפים! כל הזמן צחקנו ... הצתלמנו וממש נהננו! *אני הפסקתי להיות בלחץ* חחחח פשוט היה ממש זורם וכיף!!! וכך היה בכל החתונה, תמיד היו פה בשבילנו ובשביל האורחים שרצו להצתלם! בסוף אחריי האירוע האורחים דיברו על הצלמים שלנו , ממש פרגנו להם , אמרו שהם עשו עבודה טובה והיה ממש כיף להצתלם 🔥😊 בקיצור תודה לכם!!! אתם אלופים!!! אלונה וקוסטה 7.11.19 ❤️
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אלופים, זו לא מילה, חייבת להודות שתוך כדי תנועה לא הרגשתי אותם, בקטע טוב, לא שמתי לב שהם מצלמים- וזו בדיוק הסיבה שבחרתי בהם, הסיגנון התיעודי שלהם והתמונות המיוחדות!! הכרתי את זוג המזוקנים, קובי ורועי, כצלמים של פסטיבל הסטודנט בטכניון לפני כמה שנים וכבר אז ידעתי שהם יצלמו את החתונה שלי, סגרתי איתם מעגל בחתונה :) היה לי כיף איתם והתמונות מהממות. לזוגות שמחפשים צלמים שיש להם עין קצת יותר אומנותית, פחות תמונות צפויות, יותר ייחוד ואנרגיות... זו הכתובת.
הצג עוד

Ola   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ההתנהלות מול אריא צלמים הייתה נעימה, האווירה ביום האירוע הייתה קלילה וכיפית. הרגשנו את המקצועיות הרבה של הצלמים, התמונות יצאו מעלפות!!! קובי ורועי היו מצחיקים לאללה בהתארגנות, מה שתרם לאווירה כיפית ונעימה, וזה חשוב כי בילינו יחדיו לאורך כל היום :) הצלמים נשארו עד הדקה האחרונה של הערב, היו קשובים, מקצועיים. בקיצור, אנחנו ממליצים בחום רב!!!!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את קובי ורועי הכרנו כבר לפני מספר שנים- כבר אז ידענו שהם ילוו אותנו בחתונה! השירות, היחס, האווירה, האיכות - אין מילים! קובי צילם לנו גם את הצילומי זוגיות. לא מתפשרים, זורמים עם כל בקשה שהייתה לנו בלי אף פרצוף או התנגדות. ממליצים בחום. קודם כל- אריה צילומים
הצג עוד

שי והדר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קובי ורועי המדהימים !!! התחתנו לפני שבוע ואנחנו חייבים לפרגן לצלמים המדהימים שליוו אותנו במהלך כל יום של החתונה, ועוד לפני בצילומי זוגיות!! ללא ספק העבירו לנו את היום בכיף וצחוקים, נעימים, קשובים ואכפתיים מאוד!! גם לאחר האירוע, קיבלנו המון פירגון מהצלמים שהיו נחמדים מאוד, ואין ספק שזה לגמריי חלק חשוב! היו נחמדים לכולם, תמיד בחיוך ואהבה! אז תודה רבה!!
הצג עוד

macabi.tl   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הצלמים הינם הצוות שאתה מבלה איתו את כל יום החתונה שלך, לכן חשוב שתתחברו ויהיה בינכם קליק. הספיקו לנו 10 שניות בחברתם של רועי וקובי כדי להבין שאנחנו נשמח שהם ילוו אותנו ביום של החתונה. קובי ורועי קלעו לאווירה שחיפשנו, והתמונות שלהם יצאו מדהימות כמו כן החתונה שלנו הייתה חתונת צהריים, והם המליצו לנו לעשות איתם יום נוסף לצילומי זוגיות בשטח, על מנת שלא נהיה מוגבלים ולחוצים בזמן מה שהקל על הלחץ ביום החתונה. הם ידעו לתפוס תמונות בזמן הנכון ובזווית הנכונה, וכלל לא ידענו שהם שם.
הצג עוד

rotembej   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אפתח בזה שאנחנו לא אנשים שמצטלמים יותר מידי ושאנחנו ממש לא בקטע שיביימו אותנו ויעשו לנו בוק דוגמנים.. חיפשנו צלמים שידעו לתפוס רגעים, שיעשו לנו שמח ושיסתדרו עם השגעונות שלנו.. את קובי ורועי פגשנו ביריד מתחתנים וקיבלנו עליהם המלצה מבן דוד של אור שהוא גם צלם אירועים במקצועו.. אני יכולה לומר שמלבד הצילומים האדירים שהם עושים הם פשוט עושים אווירה טובה, כיפית ומצחיקה ובעיני זה הרבה יותר חשוב! היה כיף איתם בצילומי הזוגיות, היה כיף איתם בצילומים בבוקר החתונה ובחתונה עצמה גם! פשוט אדירים – והתמונות מדברות בעד עצמן..
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלופים,אלופים,אלופים!!!! הבחירה הכי טובה שלנו! צוות של מקצוענים ומוכשרים, מעבר לכך זכינו ליחס חם ואישי לאורך כל הדרך, לכל פנייה שלנו קיבלנו מענה חם ומיידי, בזכותם היום שלנו היה מיוחד אף יותר. בקיצור-לא להתלבט. מדהימים!!!♥️
הצג עוד

idangolbari   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
צוות מקצועי ויחס הכי חם שאפשר לבקש בתור אחד שלא מתלהב להצטלם איתם הרגשתי בנח וחופשיות. תיקונים באלבום ווידאו (לא שהיו הרבה כי התוצאה הייתה מדהימה מההתחלה) נענו בשמחה וטופלו מהר ובמקצועיות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up