כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

להקת רוקדים - Rockdim Band
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הילה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אז דחינו את החתונה בעקבות המלחמה , ותמיד רוזי אסף וכל הצוות היו לצידנו ועזרו לנו בהכל ! ושקבענו תאריך חדש תמיד ידעתי שאני לא מתחתנת בלעדיהםםם ! ובאמת בחתונה הם היו מושלמים , היו קשובים אלינו ועשו בדיוק מה שאנחנו ביקשנו , הרימו את הרחבה ועשו ככ שמח ! כולם אמרו שהם הרגישו בהופעה 🤩 אז באמת אני ממליצה לכם לקחת את רוקדים , אין דברים כמוהם!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
Rockdim were amazing at our son's wedding starting with the Kiseh Kalla , the chuppa and then for both rounds of dancing. They read the crowd very well and played just the right mix of music. And they seemed to be enjoying themselves too.

יהודה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הי אסף מה קורה?רק רצינו לומר שבאמת היה מדהים, סיפקתם ממש את מה שאתם יודעים ואפילו מעבר התרגשנו, צחקנו, בכינו, רקדנו, שמחנו והכל בליווי שלכם. הצלחתם ממש להפוך לנו את הערב הזה להכי טוב שאפשר.כולם רקדו למוזיקה שלכם והצלחתם להוציא את המיטב.תודה תודה תודה!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הגענו ללהקה מכך ששמענו אותם בחתונה של חברים, והם היו מדהימים מההתחלה ועד הסוף! זמינים מאוד, תמיד נענים בשמחה לכל בקשה. אנחנו רצינו ביצוע מיוחד לשיר כניסה לחופה והם הגשימו לנו חלום עם ביצוע נדיר ומרגש כלכך!רמת האנרגיות בחירת השירים הייתה מדוייקת לאירוע והמוזיקה ברמה כלכך גבוהה, לא הפסקנו לקבל מחמאות על הלהקה לאורך כל האירוע וגם לאחריו.אנחנו גם הזמנו את הדיג'יי לסבב ריקודים שני והוא היה תותח על חלל, חישמל את רחבת הריקודים!בקיצור מומלצים בחום!!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאיפה נתחיל? מהאנשים הנדירים שהם, מהמוזיקאים המטורפים, או פשוט הכל ביחד...ידעו לשלב כל מה שרצינו, את כל הסגנונות שחלמנו ובעיקר לקרוא את הקהל המגוון שלנו (ואותנו) מהשנייה הראשונהאנשים כ"כ נהנו לרקוד, גם הדתיים וגם החילונים, וכל הקהל שלנו פשוט לא מפסיק לדבר גם הרבה אחרי האירוע על האנרגיה והכישרון שלהם.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
מוזיקה מדהימה, ברמה ממש!! כולם נהנו לשיר ולרקוד איתם בחתונה שלנו
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
להקה מדהימה! עם יחס אישי מדהים - מקשיבים, זמינים, ומבינים את הבן אדם שמולםעשו את האירוע לבלתי נשכח, מקפיץ ושמח!ממליצים בחום!!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
בחרנו להשקיע את רוב התקציב שהיה ברשותנו לאטרקציות חתונה על להקה.חיפשנו הרבה, ואנחנו כ"כ שמחים שבחרנו ברוקדים כי הם עשו לנו את החתונה!מומלץ בחום.

Netanel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מההתחלה שעוד רק דיברנו על תאריכים קיבלנו יחס חם, וחיבור מהיר..ואחרי שסגרנו איתם זה רק התעצם, היה להם מאוד חשוב לדעת בדיוק מה אנחנו אוהבים,מה אופי החתונה וגם המלצות שלהם לפי ניסיונם.ובסוף זה מה שהפך את החתונה לכלכך מושלמת!הם הרגישו את האורחים, נתנו להם הרבה מזמנם גם מעבר למה שסוכם!כולל שירדו אלינו לריקודים במהלך השירים וגם בסלאוו הם רקדו מסביבנו, והמשיכו לשמח אותנו גם בשבע ברכות שלאחר מכן!הייתי במספיק חתונות כדי להבין שזה היה מעל ומעבר מה שהם עשו!
הצג עוד

דיצה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אתמול חיתנו את בני באולמי ערוגות הבושם, להקת רוקדים הייתה מקצועית, אדיבה, עשו ממש שמח ושרו כל מיני סגנונות של שירים שונים, הלהקה שרה עם נשמה וגם לאחר שסיימה את ההופעה ועשינו שבע ברכות, הם תופפו לנו והמשיכו לעשות שמח, ממליצה בחום, שווים כל פרוטה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up