כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רויטל מסגיש

רויטל מסגיש

איפור כלות
טלפון:052-3114461
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Supergirl   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
זאת ההמלצה היחידה שכתבתי כי באמת היה חשוב לי שעוד נשים יכירו את המקצועיות של רויטל. הגעתי לרויטל לאחר איפור ניסיון לא מוצלח עם מאפרת ומסרקת אחרת. ידעתי כבר שאני זקוקה למישהי סבלנית וקשובה וכמה זה חשוב ביום החתונה. כבר בשיחת הטלפון הרגשתי שהיא כזאת. בפגישת הניסיון היא באמת עשתה איפור ותסרוקת שמשקפים ובדקה מולי אם זה מוצא חן בעיני. אחר כך הייתי קצת בלחץ ושאלתי בהודעות ובשיחה כמה דברים והיא הקדישה זמן בשמחה.היה כיף לעבור איתה את היום עצמו. היא היתה מקצועית, רגועה , ושוב -קשובה למה שרציתי. קיבלתי המון מחמאות על האיפור והשיער.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות הכי טובות שלי!מוכשרת, סבלנית ומרגיעה!אני מתולתלת עם עור יבש ולא מתאפרת כמעט בכלל ביום יום. מפחדת שנוגעים לי בשיער ובפנים...ורויטל פשוט בכישרון, בחומרים איכותיים ובסבלנות מדהימה-עזרה לי להתחבר לעצמי, ולא להרגיש מחופשת, מה שעזר לי להרגיש שאני בדיוק במקום ובזמן המדויק לי..ממליצה בחום ❤️
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רויטל היקרה והמתוקה, אני רוצה לומר לך תודה ענקית שהפכת אותי לנסיכה יפייפיה🥰 וכמה שאני ברת מזל שזכיתי בך. האיפור והשיער החזיק מעמד עד הלילה שהייתי חייבת להתקלח... היה לי חבל להוריד מרוב שאהבתי ורציתי להישאר ככה עוד ועוד ועוד... את כל כך לבבית, רגישה, עדינה, תקתקנית ויסודית. נעמת לי מאוד, האכפתיות שלך עם כל תיקונים ותיק הטאצ׳ אפ המלא בכל טוב, חשיבה על כל הפרטים הקטנים. אהבתי את החיבור בנינו וששתינו דומות. אמא שלי הייתה מרוצה גם כן ואנחנו קיבלנו מלא מלא מחמאות על השיער והאיפור, לא היה יכול להיות יותר טוב ממה שהיה! תודה ענקית ושניפגש בשמחות! את מהממת!!! כייף לי שבחרתי בך!!!
הצג עוד

yaelush2011   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
95 מתוך 100
רויטל הגיעה ממש מוקדם (הייתה חתונת שישי), ישר התחילה לעבוד, עשתה הכל ממש טוב ובנעימות

מרים   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
רויטל איפרה וסירקה את בתדודה שלי בחתונה שלה. כ''כ אהבתי את הפשטות שלה ואת הזרימה שלה שכשחיפשתי מאפרת/מסרקת לחתונה שלי- זה היה ברור שאקח את רויטל. אגב, היא סירקה ואיפרה גם את אחותי (לחתונה שלה). בקיצור- שלמות!!!
הצג עוד

ronikomo   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על רויטל דרך חברה שכבר היתה לקוחה קבועה שלה בכמה אירועים, קבעתי עם רויטל שתעשה לי תסרוקת לחתונה של אחי, השירות היה מדהים והתוצאה הכי הכי שיש! בתור מתולתלת, אם התסרוקת נשארת בדיוק אותו דבר בסוף האירוע, זה אומר הרבה על האיכות!! שנה אח"כ קבעתי עם רויטל לחתונה שלי! ידעתי שזאת בדיוק מי שארצה שתהיה איתי ביום הזה!! הרוגע, האנרגיות הטובות, האיכות, ההקשבה וההתאמה האישית לכל לקוחה הן ה-קסם שלה! בקיצור ממליצה בחום!!!
הצג עוד

ורד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רויטל אדם מקסים, קשובה ונעימה מאוד. היא הקשיבה לרצונות שלי לשמור על עדינות טבעיות תוך שמירה על מקצועיות כדי שהאיפור יראה בתמונות וישמר לאורך היום. הייתה לי חוויה נהדרת יחד איתה באיפור ניסיון וביום החתונה עצמו שמחתי מאוד לחלוק חוויה מיוחדת זו עם אישה כל כך טובה נעימה ומיוחדת. זו הייתה ההודעה ששלחתי לה לאחר האירוע, לדעתי אומר הכל - תהנו ומזל טוב !!! "תודה אהובה ויקרה היה מדהים והחוויה איתך הייתה מהממת וכיף ומזל שחלקתי איתך את רגעים אלו בתחילת היום שליוו אותי כל היום עד הלילה ❤"
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על רויטל ממסרקת מוכרת שאמרה לי שרויטל מאוד מקצועית ויצירתית וגם לא יקרה. ישר התקשרתי לרויטל והיא הייתה כזאת נעימה, מבינה עניין !!
הצג עוד

לאה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הכל התחיל בזה שחיפשתי מאפרת מסרקת לחתונה שלי, המליצו לי על מישהי בשם רויטל מסגיש, לא הכרתי אותה אבל היתי ספונטנית, דיברתי איתה והיא היתה ממש נחמדה, הסבירה לי איך הדברים עובדים, בהרגשה האישית שלי אני פשוט מאושרת שלקחתי אותה, הכיף שהיה איתה גם באיפור וסירוק ניסיון וגם ביום של החתונה, באמת! כזאת פשטות ועדינות! עושה בדיוק בדיוק מה שרציתי וביקשתי, היתה ספונטנית וזורמת! הכל הרגיש כל כך טבעי ובאמת שהיתה אווירה קלילה כיפית מצחיקה ואווירה שכל כלה היתה רוצה ביום של החתונה שלה ממליצה באהבה!
הצג עוד

Yamit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רויטל האהובה⁦❣️⁩ כבר מפגישת הניסיון ראיתי את המקצועיות שלך ואת התכונות הטובות שלך, את הדיוק-אפילו באיפור ושיער ניסיון! וביום עצמו-הגעת בדיוק בזמן עם אנרגיות חיוביות ונעימות! האווירה הייתה נינוחה ורגועה, האיפור והשיער היו מתאימים ללבושי ויפייפיים בפני עצמם! האיפור והשיער היו עדינים אבל עם נוכחות! את עובדת בסבלנות, מקצועיות, צניעות ואדיבות, פרפקציוניזם, התחשבת ברצונותיי (גם באיפור ובשיער ואפילו דאגת שאוכל ואשתה😍) ובנוסף לכל זה, היית נעימה וחמה. היה לי ממש נעים, זכיתי! שאת היית המאפרת והמסרקת שלי❣🤗 הרצון והשאיפה שלך לדיוק, משרטוט הגבה, לשרטוט השפה ואף במיגת השימר-- היו בדיוק כרצונותיי ושאיפתי ואני שמחה שמצאתי אותך כמאפרת ומסרקת ששואפת רויטל האהובה בהזדמנות זו.. תודה רבה רבה רבה רבה על איפור יפייפה לחתונה, איפור עדין אבל עם נוכחות, סבלנות, מקצועיות, צניעות ואדיבות, פרפקציוניזם, התחשבות ברצונותיי, נועם וחמימות. היה לי ממש נעים שאת היית המאפרת והמסרקת שלי❣🤗 הרצון והשאיפה שלך לדיוק, משרטוט הגבה, לשרטוט השפה ואף במיגת השימר-- היו בדיוק כרצונותיי ושאיפתי ואני שמחה שמצאתי אותך כמאפרת ששואפת לדיוק מירבי-מקצועית זה בהחלט תואר שאת יעולה להתגאות בו💕 תודה גם על ערכת הטאצ' אפ🙏🏼 למרות שבכלל לא הייתי צריכה אותה כי האיפור לא זז, על אף החום הרב שהיה בחתונה😅 כי האיפור והשיער לא זזו, על אף החום הרב שהיה בחתונה😅 תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה לך רויטל⁦❣️⁩ מאחלת לך כל טוב כטובך 🤗
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up