כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גיל ורון

גיל ורון

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723929929
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
SAAR   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הכרנו בחתונה שבה גיל ורון צילמו, ולאחר שראינו את התמונות מהאירוע ההוא, היה לנו ברור שנבחר בהם לחתונתו!גיל הוא מקצוען אמיתי, שמחנו מאוד שהוא היה חלק מהיום המאושר שלנו, גם ברמה האישית וכומבן בתוצאה הסופית, עם רגעים בלתי נשכחים שעדשת המצלמה לא פספסה!!ממליצים מקסימום!שקד וסער
הצג עוד

שהם   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו גיל ורון דרך עמוד האינסטגרם שלהם,התחברתי ישר לסגנון הטבעי והזורם של התמונות שלהם,כבר בשיחת וידיאו הראשונה שלנו הרגשתי שהחיבור מושלם, גיל ישר הבין את האווירה את הקלילות שאנחנו מחפשים והתאים בול!
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שפגשנו את גיל הרגשנו שהוא בדיוק בוייב שלנו ושל האירוע שאנחנו רוצים - מקצועי ואיכותי אבל גם הכי זורם וכיף. היה לנו בוקר נעים ורגוע למרות שאנחנו לא מרגישים בנוח להצטלם בלשון המעטה ובמהלך האירוע קיבלנו בדיוק מה שרצינו - שום דבר לא הרגיש מבויים או מאולץ ובסוף קיבלנו המון תמונות מעולות ובאמת טבעיות של כל מי שחשוב לנו.
הצג עוד

GAL   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
גיל היה מדהים לאורך כל התהליך, ביום החתונה השרה מלא רוגע ווייבים של כיף וקלילות. יצאו תמונות מדהימות שממש משקפות את האווירה והתחושות שלנו במהלך החתונה! המלצה חמה מכל הלב!

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
גיל היה מעל ומעבר לציפיות שלנו, הוא היה מקצועי ונעים השתלב באווירה ונתן לכולם הרגשה טובה,הוא צילם תמונות טבעיות ואותנטיות, הכל היה כיפי ולא מתאמץ, התמונות יצאו מהממות ובדיוק כמו שרצינו, הבחירה הכי טובה שלנו!

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
גיל היה מקסים עוד משלב השיחות זום ועד לקבלת התמונות. כשנסע בשכונה באותו היום, בדרכו אליי, מצא לנו ספוט קסום לצילומים (ומוצל!! חשוב ביום חם), ממש 5 דק׳ מהבית שלי. התמונות יצאו משם כמו מיער קסום, וכמובן גם שאר התמונות מדהימות. הוא גרם לנו להרגיש בנוח מהרגע הראשון, באמת עשה מעל ומעבר, ההמלצה הכי חמה שלנו 3>
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה נפגשנו עם רון שעשה רושם של מקצוען אמיתיביום בחתונה הוא הוכיח את עצמו לגמרי!!היה איתו מדהים גם מבחינת אווירה שהוא משרה, הניחוחות והמקצועיות.קון הצליח להתחבר לכל האורחים בחתונה וממש הרגישו שהוא חלק.התמונות יצאו מטורפות ולא יכחנו לבקש צלם טוב יותר!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
צילום מדהים, אוטנטי ואמיתי בלי יותר מדי פוזות למצלמה. אנחנו היינו עם רון (ובאירוע הצטרף גם דימה כצלם נוסף) אשר ציינו בפניו שהבן זוג שלי לא אוהב יותר מדי להצטלם. הוא נתן לנו הרגשה נינוחה לאורך כל היום, עזר לנו להסתדר כשלא ידענו מה לעשות, מצא לנו מקומות מגניבים לצילום ובא בראש פתוח לבקשות שלנו. קיבלנו תמונות ברמה גבוהה שמראות רגעים אמיתיים ושמחים ומשקפות בצורה הטובה ביותר את החוויה שלנו.ממליצים מאוד!
הצג עוד

leegal.25   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
גיל ליווה אותנו מהשיחה הראשונה, קלע בול למי שאנחנו ועזר להשתחרר ולהנות מסיטואציה לא טבעית לנו. תפס עם המצלמה רגעים מדהימים ומרגשים שבהחלט יאפשרו לנו לחוות ולהיזכר ביום הזה בצורה מלאה. ממליצים בחום.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היתה תקשורת פתוחה ונעימה מאד, עם תיאום ציפיות טוב, ואווירה טובה ומקצועית, נתנו לנו להרגיש בנוח
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up