כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Henika by Yael Pick - הניקה

Henika by Yael Pick - הניקה

שמלות כלה
טלפון:0723909951
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתי בארבעה מקומות לפני שהגעתי ליעל. גילוי נאות , יעל היא שכנה של הורי ככה שהיה לי קל להגיע לשם ולמדוד. אבל זאת לא הסיבה שבחרתי בה. חיפשתי שמלה קלה, אחת שיהיה לי נוח בה, אבל שתהיה יפה, אלגנטית, פשוטה אבל גם מיוחדת עם נוכחות. חיפשתי להרגיש נסיכה בחתונה שלי ולהיות יפה. יעל היתה נעימה, רגועה, מקצועית וידעה לכוון אותי. הבינה את הראש שלי ומה אני מחפשת. עשתה את התיקונים, ועוד איפשרה לי להשכיר עליונית, חצאית והינומה ללא עלות וגם המחיר שלה היה בול בתקציב שלי. כל השמלות שלה היו יפיפיות בקיצור ממליצה עליה בחום.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל יעל אחרי שיטוטים בפייסבוק וחיפוש אחר שמלה שאני אוהב וארגיש איתה בנוח. אחרי מדידה של שמלות מצאתי את השמלה המושלמת! הרגשתי איתה בנוח כל הערב וקיבלתי המון מחמאות. במהלך המדידות יעל הייתה נעימה, זמינה וחייכנית!! ממליצה בחום!!
הצג עוד

hadas.999   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי דרך פירסום. מאוד אהבתי את המקום והייעוץ של יעל המעצבת. הגעתי בזכות שמלה ספציפית ויצאתי עם שמלה אחרת שהיתה מדהימה ביופיה וגם נוחה! קבלתי מלא מחמאות על השמלה. אני סופר מרוצה!!!
הצג עוד

lottem.shmuel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
ישר כשנכנסתי לסטודיו של יעל היה מבחר עצום של שמלות כלה, פשוט מהממות!! השמלות שיעל מעצבת, הן לא רק לנשים רזות, אלא גם לנשים עם קימורים ;) - כמוני. וישר ידעתי שמשם אני רוצה את שמלת הכלה שלי. והיא הגשימה לי חלום. יעל ואירנה מאוד סבלניות, פרפקציוניסטיות ומקצועיות! השמלה ישבה עליי פרפקט! וקיבלתי כל-כך הרבה מחמאות!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליעל המקסימה חודש!! לפני החתונה. ראיתי את השמלות בפייסבוק ונדלקתי לא ראיתי צורך לכתת רגליי לתל אביב. בזמן כה קצר נתפרה עבורי שמלה בדיוק כמו שרציתי!
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל מקסימה, נעימה, עדינה וסבלנית. השמלה הייתה מהממת ומיוחדת, גרפה המון המון מחמאות, והרגשתי איתה הכי אני :)
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חצי שנה לפני שבעלי הציע, התחלתי להתעניין השמלות כלה , כל פעם שראיתי תמונה יפה של שמלה שמצאה חן בעיני ראיתי שהיא של יעל פיק , לכן כשערן סוף סוף הציע, הלכתי ישר ליעל יעל היתה אדיבה ונעימה ולאחר מדידת כמה וכמה שמלות מצאתי את השמלה שלי ...
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל היא המעצבת הכי טובה שיכולתי לבקש. מהרגע שהגעתי אליה לסטודיו נדהמתי לגלות את המבחר הרב שיש לה להציע, יותר מכל חנות שמלות כלות שראיתי. ראיתי כמה עדינות ויפות השמלות שלה ולאחר כמה מדידות מדדתי שמלה שידעתי באותו רגע שזו השמלה שאני רוצה. לאחר שסגרתי איתה, הגעתי לכמה מדידות כשבכל מדידה הרגשתי כמה השקעה נעשתה בשמלה שלי. יעל הייתה קשובה אליי וכל מחשבה שעלתה לי בראש לשינוי קטן של השמלה היא זרמה איתי ואף גרמה לרעיון להראות עוד יותר יפה מאיך שדמיינתי אותו. לקראת החתונה החלטתי לקחת מיעל שמלה נוספת להחליף לריקודים שגם היא הייתה יפיפייה. אך בפועל, בזמן החתונה, השמלה המקורית הייתה כל כך נוחה ויפה שלא הייתי מסוגלת בכלל להחליף. קיבלתי המון מחמאות על השמלה גם ביום החתונה וגם בימים שלאחר מכן. אני מאושרת שבחרתי ביעל פיק לעיצוב שמלת הכלה שלי וממליצה עליה מכל הלב!
הצג עוד

ענבל לוי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
החוויה הייתה מדהימה! יעל נעימה, סבלנית ומקצועית מאוד! הייתה לי התלבטות בין מספר שמלות אצל יעל מכיוון שהעיצובים שלה מהממים! השמלה שבחרתי התאימה לאישיות שלי בצורה מושלמת. מעבר ליופי, השמלה הייתה נוחה ואפשרה לי להיות חופשיה ונינוחה בחתונה. קיבלתי המון מחמאות!! ממליצה בחום לכל אחת לעבור אצל יעל לפני בחירת השמלה לחתונה. תודה רבה על הכל! :)
הצג עוד

neveen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יעל בחורה מקסימה יש לה טעם אדיר שגורם לך ישירות לסמוך עליה. קיבלתי שמלה מושלמת והייתה לי אווירה נעימה ומזמינה בסטודיו. השמלה הוסיפה קסם לתמונות. אני ממליצה בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up