כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

7 צלמים

7 צלמים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0528344374
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נועם הצליח לתפוס רגעים מרגשים ויפים. בן זוגי ואני לא יודעים להצטלם, בדרך כלל אנחנו מובכים מאד מהר כשאנחנו 'באור הזרקורים' ועם נועם זה הרגיש טבעי ורגיל, כאילו אנחנו עושים את זה כל יום. צילומי החוץ היו ב2 לוקיישנים שנועם לא הכיר ובלי להתאמץ ולחשוב יותר מידי העמיד ומיקם אותנו.
הצג עוד

morlevingerrr   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לקאי צלמים הגעתי דרך המלצות מהאתר, אחרי שראינו המון צלמים, עוד לא נתקלנו בכזו מקצוענות, צוות שמבין צילום, אוהב את מה שהוא עושה ורואים את זה בכל תמונה ותמונה. ליום החתונה דאגו להגיע בזמן ולשמור על הלו"ז כדי שנגיע ללוקיישנים בשעות הכי טובות והראו לנו תוך כדי את התמונות, לא האמנו מהתוצאות. אנחנו שנינו אנשים שלא אוהבים להצטלם והכל יצא מעבר לציפיות.
הצג עוד

mayan.aran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני חייבת להמליץ על הצוות האדיר הזה! הייתה אווירה מדהימה , מקצועית מאוד , סבלנית ומשמחת. לא יכלנו לבחור יותר טוב מזה!!
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שקצת התאוששנו הגיע הזמן גם לפרגן ולומר תודה! שלחנו הודעה באינסטגרם ומיד קיבלנו שיחה עם כל הפרטים.. הצוות מקצועי בטירוף! הייתה אחלה אינטראקציה ובעיקר תמונות מדהימות!
הצג עוד

noaelber33   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! יום מושלם ומלא באושר. הצלמים מוכשרים ומקסימים. התחושה שלי מהחוויה הייתה של מקצועיות ושמחה.
הצג עוד

bareket_bareket   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הצוות הכי תותח !!! מקצועי !!! ומדהים שיש !!! לא יכולנו לבקש צוות יותר מקצועי מהם ! היה לי יום מצחיק וכייפי איתם בטירוף ! זרמו איתי על כל שטות שעלתה לי לראש ונסענו כמה וכמה לוקיישנים עד שהייתי מרוצה ומצאנו מה שרציתי !! הבחירה הכי טובה שעשינו לחתונה שלנו !! צלמים מבחינתי היה משהו שאי אפשר להתפשר עליו ופשוט זכינו בטופ של הטופ !!! אם זה באווירה, במאמץ ,בהשתדלות ובמקצועיות שפשוט אין מילה רעה אחת להגיד ! פשוט צוות על רמה !! תותחים אחד אחד ! חוויה לעבוד איתם ! והכי הכי חשוב התמונות יצאו נדירות !!!!! צוות מנצח ! ללא ספק אם היינו עושים את הכל מההתחלה הם היו הבחירה שלנו !
הצג עוד

rakefet89   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום! 7 צלמים הם הראשונים שבדקנו, הפגישה הראשונה (עם לירון) היתה ממש נעימה, והעבודות יפות ביותר! ביום של החתונה הגיעו לירון נועם ואוהד ב1 (בזמן שקבענו). הם בחרו את הלוקיישן, שיצא מאד מתאים. אני לא אוהבת להצטלם במיוחד, ואיתם היה ממש נחמד. הם העמידו אותנו כשהיה צריך, ומצד שני השתדלו לתפוס אותנו טבעיים. היו איתנו עוד 6 מלווים והאינטרקציה היתה מצויינת. החוויה היתה מאד טובה והתמונות יצאו יפות אחת אחת, והאלבום גם (לא מובן מאליו בכלל). לירון אוהד ונועם המון תודה!
הצג עוד

Oshrat   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
*פוסט המלצות* אז אחרי התאוששות קלה מהחתונה הגיע הזמן להמלצה מיוחדתתת! אחרי שבחרנו 3 ספקים מסטודנטים נישאים בלי שום פשרות , קיבלנו צלם לטראש מתנה , בהתחלה חששנו בגלל שזה מתנה ולא משלמים לו אז חששנו שהתמונות לא יצאו כמו שרצינו אבל נועם שעשה לנו תמונות מהממות ומיוחדות ולמרות שהגיע לנו רק מקום אחד להצטלם בו דרך הסטודנטים הוא עשה איתנו עוד מקום של צילום והתמונות היו מהממות וערוכות בצורה מקצועית ביותר. תודה רבה על הסבלנות , אכפתיות ומקצועיות
הצג עוד

רוני ושחר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
7 צלמים, איזה צוות של אדירים אתם. היה לנו מדהים איתכם עוד מהפגישה הראשונה התאהבנו בכם והבנו שאתם סופר מקצועיים. סגרנו איתכם בערך 7 חודשים לפני שלא יחטפו לנו אתכם 😜 לירון המלך, היית איתנו שם מהרגע הראשון, ליווית, הרגעת, תיעדת ונתת לנו תחושה שהאירוע חשוב לך מאוד. בשיחה שלי ושלך יום לפני, נתת לי הרגשה שאני בהחלט יכולה להיות רגועה. במהלך היום נתת לי הצצה קטנה לתמונות מתוך המצלמה שהיו נראות מהממותתת ! אוהד, לא יכולנו לבקש שילוב טוב יותר של הומור ומקצועיות מצלם הוידאו שלנו. תודה על כל היום הכיפי והזורם שהעברת לנו. אביחי, נפגשנו איתך באולם, מהרגע הראשון ראינו שיש לנו על מי לסמוך. ראינו שמדובר בצלם מקצועי ברמות הכי גבוהות. תשומת הלב לפרטים הקטנים והנסיון לתפוס ולתעד כל רגע עלו על כל הציפיות. אין ספק שאתם אחת הבחירות המעולות שלנו. קרן המדהימה ,היית שם לאורך כל התקופה לכל שאלה או חשש שהיה לנו ואפילו ניסית לעזור גם במה שלא קשור אליכם. באמת שזה לא מובן מאליו! פשוט מרגישים שאתם נותנים את עצמכם מכל הלב וכך היה גם במהלך יום האירוע וגם כאשר ראינו לראשונה את התמונות. תודה על הכל, אין עליכם! ממליצים בחום!!! רוני ושחר, 5.4.17, לוקא.
הצג עוד

lihi sidis   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
את נועם והצוות הכרתי בחתונה של חבר טוב. נועם והצוות היו פשוט חלק מהנה וכיפי מהחתונה וידעתי בדיוק שאותם אני רוצה לחתונה שלי. תודה על יחס אישי, תשומת לב לפרטים, הכוח והאנרגיות עד השעות הקטנות של הלילה ובקיצור תודה על יום מהאגדות. אוהבים אתכם מתי וליהיא ריפא!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up