כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דפנה פלח
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לדפנה דרך מכרה משותפת...על השיחה הראשונה דפנה הפגינה סבלנות ונכונות לבנות אירוע לפי חלומה של אשתי ומשפחתה,הזמינה אותנו לביתה להתרשם והציע מים וכיבוד קל 💖💓 ובמשך כשעה שמעה,הקשיבה,ייעצה וכיוונה למקום בו יהיה לנו נוח גם מבחינת מחיר וגם אווירה דפנה השרתה המון נינוחות והראתה מקצוענות בירידה לפרטים. דפנה אפילו הגדילה ואמרה שאנחנו יכולים לקנות את הצנצנות לאורחים שלנו כדי שיהיה להם מתנת סיום פרחונית נעימה וגם לא יקרה,רעיון שיצא לטובה כי האורחים אהבו מאוד את הרעיון בפגישה בביתה הקשיבה לכל נקודה שהייתה חשובה לאשתי,המליצה וכיוונה לסגירה במחיר מצויין ובאווירה טובה על הדרך דפנה המליצה לנו בתקציב טוב על מסגרת פרחים בכניסה לחופה,מה שבשטח הפך לאטרקציית צילום מדהימה שהפכה את קבלת הפנים והכניסה לחופה לפוטוגונית ונעימה בין לבין בהכנות לאירוע היא שמרה על קשר רציף מאוד ודאגה לכל שאלה ועשתה דברים שהקלו עלינו בדברים שלא חשבנו עליהם בכלל לדוגמא - הראנר,קנינו ראנרים בעצמנו ודפנה שמה כל ראנר בשולחן נפרד הכל היה במקום והאולם נהפך למעוצב בצורה עדינה ונעימה לשמחת אשתי ומשפחתה שרצו משהו פשוט ונעים. דפנה ביום האירוע באה חיבקה שאלה שאלות ונתנה תחושה של -הנה אני כאן בשבילכם תמיד- האירוע יצא מדהים המחיר היה מצויין ואני מודה לך דפנה שהיית כל כך אנושית מכילה ומסבירה,אהבנו מאוד את הקשת פרחים ועוד יותר אהבנו את גישת הפריסטייל שלך תודה על אירוע קשוב יפהייפה עדין ומדהים אוהבים קרין ודניאל כהן 💖
הצג עוד

ברית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל דפנה בעקבות המלצה של חברה. דפנה הייתה זמינה ונעימה מהרגע הראשון, התאימה את עצמה לתקציב שלנו ונתנה תחושה טובה לאורך הדרך. דפנה עיצבה לנו את החופה + זר כלה וקיבלנו ים מחמאות!
הצג עוד

Rinat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לדפנה הגענו דרך האתר והתרשמנו מאוד מהמקצועיות שלה. האופי החברותי יצר תקשורת נעימה שכללה הבנה והקשבה. דפנה גילתה התחשבות ומאמץ רב למלא אחר כל מבוקשנו על מנת שנהיה מרוצים וכך היה בסופו של דבר.
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
דפנה המהממת. איזה כיף לקבל מידיה המוכשרות של דפנה פרחים ליום החתונה. דפנה דאגה לקשט לנו את האוטו בטוב טעם ובעדינות שגרפה המון מחמאות. הזר כלה שהכינה לי היה כל כך צבעוני ויפה והרגשתי שהיא ממש קלטה את האופי שלי והתאימה אותו בדיוק לי. ממש ממליצה על פרחים דרך דפנה! מוכשרת, נעימה ובהחלט בחירה מעולה שלנו ליום החתונה!
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
דפנה המדהימה! כמה כישרון בבן אדם כל כך מקסים!!!! זר כלה משגע!! שגרף מלא מחמאות! זרים לשושבניות וזר לטארש אין אחד שנשאר אדיש! וכמובן שגם הרכב יצא מהממם!!! דפנה אין עלייך!!!
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
דפנה המקסימה, בעלת אישיות כובשת ושמחה! אחת כזאת שרוצים לראות באירוע משמח כמו חתונה :) מגיעה הרבה לפני האירוע ומכינה את עמדת השזירה והאקססוריז. מכינה באהבה ובאופן מדוייק אקססוריז צבעוניים, עשירים ומושקעים! הבנות מתקשטות עם צמידים, קשתות לראש, מסרקיות ואפילו הגברים מתקשטים בדש הבגד עם פרח צבעוני ומקסים! עיצבה לי את הזר כלה. בדיוק כמו שרציתי! (עלות נוספת-300 ש"ח) ישנה גם הפתעה מיוחדת (שכלולה במחיר) עבור החתן, הכלה והאורחים - LOVE או לב ענק מפרחים : גימיק שכולם ירצו להצטלם לידו!!! תוכלו לראות בפייסבוק: דפנה עיצובים בלונים וזרים לראש בקיצור - הופך כל אירוע לצבעוני ומיוחד. האורחים היו ממש מופתעים ודפנה בעמדת השזירה, הפכה את האירוע לאביבי, טבעי, פרחוני ושמח :) ממליצה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up