כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טאצ' - כפיר על

טאצ' - כפיר על

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ido   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו אל כפיר מחברה של המשפחה שכל אירוע עושה איתו. מהרגע הראשון הבנו שזה הד'יגיי שאותו חפשנו. בחור צנוע אבל מקצועי בטירוף. אני באתי עם חששות כי אני יודע שאם המוזיקה לא משהו באירוע את זה יזכרו וכל רגע בחתונה שכולם היו ברחבה ולא ישבו מסביב לשולחנות הבנתי כמה זה נכון ושאנחנו זכינו בד'יגיי מדהים שעשה לנו ערב מטורף!!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחח כפיר. מה אפשר לומר? אנחנו 4 אחים ואני הכי צעיר, והוא תיקלט בארבעת החתונות לאורך השנים מגדול ועד קטן. נראה לי שזה די מסכם את העניין :) תודה רבה על הכל. אם היה לי אח חמישי קטן ממני הייתי מעביר לו את המספר של כפיר עוד לפני שהוא היה סוגר אולם.
הצג עוד

joanna7.gartner   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כפיר הוא כבר הרבה מעבר לדי ג'יי! ללא ספק הפך לחלק מהמשפחה לאחר 3 חתונות במשפחה. יודע להרים את האווירה ולהתאים את עצמו לקהל. מקצוען אמיתי שהיה איתנו לאורך כל הדרך. ממליצים בחום :)
הצג עוד

rotemb007   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל כפיר הגענו בעקבות המלצות של זוגות אחרים שהוא תיקלט בחתונה שלהם ושמחנו להכיר מקצוען, שמעבר לזה שיש לו טעם זהה לשלנו במוזיקה הוא גם בנאדם שכיף לעבוד איתו. תוך כדי הפגישה הראשונה כפיר השמיע לנו כמה שירים ומעברים שממש אהבנו ומיד סגרנו איתו. נציין שבמשך הזמן שעבר עד החתונה השתמשנו באפליקציה של כפיר שעוזרת לזוגות לבחור שירים לפי קטגוריות (קבלת פנים, חופה, שירי עדות וכו'). באירוע עצמו כפיר הגיע עוד לפנינו לאולם, ניצח על הרחבה וידע להרקיד את האורחים כמעט ללא הפסקה עם יד חופשית מאיתנו, כי פשוט ידענו שיש על מי לסמוך ובאמת היה מגוון של שירים שקלע לטעם של כולם. בשורה התחתונה, הייתה חתונה שמחה ומקפיצה לא מעט בזכותו של כפיר התותח, ואנחנו מודים לו מכל הלב. אלונה ורותם.
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בכל אירוע אחד החששות העיקריים זה בחירת המוזיקה. אשתי הטרייה ואני מתגוררים בחו״ל כבר שנים ואנחנו לא כל כך בקיאים בסוג המוזיקה שמושמעת בארץ עכשיו. למזלנו כפיר על היה הדיג׳יי בחתונה שלנו. מתוך כל המוזיקה שהושמעה באותו הערב, אנחנו בחרנו ב4 שירים ואת השאר סמכתי על כפיר שישלים. כפיר לא השאיר אף אורח ישוב בשולחן, הוא קלע לטעם של כולם! היו אורחים שלא האמנתי שיקומו לרקוד. כפיר הוא מקצוען אמיתי ויוצר אוירה שמחה, קלילה ורואים שהוא יודע את הקהל שלו.
הצג עוד

galklainer   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל כפיר בזכות המלצת האולם. תיאמנו איתו פגישה ומיד התחברנו אליו. התרשמנו מהמקצועיות שלו. במהלך הפגישה, הוא השמיע לנו את המוזיקה שלו, הראה לנו אירוע שתקלט בו ונתן לנו להרגיש בנוח בכל שאלה שעלתה.
הצג עוד

שרית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ראינו אותו בחתונה של אח של בעלי, ישר ידענו שזה הדיג'יי שנרצה אצלינו בחתונה. יודע לזהות את מה מניע את הקהל (צעירים ומבוגרים כאחד) אחרי פגישה אחת כבר הבין בדיוק את הראש שלנו והצליח לשלב את כל סוגי המוסיקה (המאוד!) שונים שאנחנו אוהבים. יצר אווירה שמחה, קלילה וכייפית ברחבה, לא הפסיקו להגיד לנו כמה שהייתה מוסיקה מעולה וכמה שהיה שמח. גם כשהכריז על הפסקה בשביל לאכול את המנה העיקרית, אנשים פשוט לא רצו לזוז מהרחבה, המשיכו לרקוד, כולל המבוגרים!
הצג עוד

Sergey   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
כפיר אחד האנשים שבזכותו האירוע שלנו היה קרנבל וחלומי וכל זה בראשון בערב. כפיר איש מוסיקה מהשורה הראשונה, סופר מנוסה, קרא את ההעדפות שלנו במקצועיות והביא את זה לידי ביטוי באירוע עצמו וזה שימח אותנו ואת המוזמנים שלנו מאוד. ממליצים בחום !
הצג עוד

10lilico   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את כפיר סגרנו לאחר שסגרנו חבילה באיזיווד, והתוודינו שהוא אדם פשוט מדהים! קודם כל, הוא היה אחד הספיקם הראשונים שהתקשרו אליי לאחר הסאגה של איזיווד ומיהר להרגיע אותי ולחלוטין בא לקראתנו! שנית, שנינו רצינו יותר מוזיקה של שנות ה 80, 70 בקטע של טוויסט ורוקנרול. כפיר לגמרי הצליח לעשות את זה (לא הייתה מזרחית בכלל!) והרחבה תמיד הייתה מלאה! בסוף הוא גם זרם איתנו על מוזיקת רוק 😊
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז אין עליךךך כפיררר יתותחחח! איזה דיג'יי! אדיר! תודה רבה לך כפיר! דיג'יי שיודע לקרוא את הרחבת ריקודים ולהרקיד את כולםםם! נותן שירות ודואג עד לרגע האחרון ואחריו! אדם זהבבב! תודה רבה שי ואיתי😘
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up