כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איתן חסיד

איתן חסיד

תקליטנים
טלפון:0507613548
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alma   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קצב. אנרגיה. הרמוניה. אהבה. רקיעות רגליים. הנפות ידיים. קפיצות. כל המילים הללו לא יתחילו לתאר את העולם המוזיקלי שאיתן הביא לחתונה שלנו. מהרגע הראשון בו נפגשנו, ועד הרגע בו ניגן את שיר הסיום, איתן השרה רוגע, נחת ומקצועיות שהסירה כל דאגה מלבנו ורוממה את שמחתנו. תינוקות ילדים ומבוגרים, רקדו ופיזזו ברחבה במלוא האנרגיות, התחברו למוזיקה שהגיעה מכל מחוזות העולם, וענתה לתשוקות של כולם. שבחרנו באיתן, בחרנו באדם שלא רק מהנהן ומנגן, אלא קשוב לקהל, להוט לחדש במקצבים אקזוטיים ולשלב בין סגנונות ייחודיים. איתן, אנו כל כך שמחים שזכינו שתנגן בחתונה שלנו, עזרת לנו להגשים את החזון שלנו לחתונה המושלמת עבורנו. זה לא היה אותו הדבר בלעדייך. אוהבים מאוד, אלמה וגבריאל
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל איתן הגעתי לאחר שהוא תקלט בחתונה של חברים ופשוט העיף את הרחבה! אהבנו את הוייב שלו, הזרימה, זה שהוא קולט את הראש שלנו ותכלס לא שם בדיוק את אותם שירים רגילים כמו שאר התקליטנים בארץ... הוא ידע לשלב ולהרגיש את האנשים, להחליף כשצריך ולגוון בצורה פשוט מדוייקת! היה תענוג ונהננו מכל רגע על הרחבה בחתונגב שלנו :)
הצג עוד

dafijerafi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איתן היקר והמקסים!! מהרגע הראשון היה שנפגשנו היה ברור לנו שיש פה משהו מיוחד.. לפני שהתחלנו חשבנו שאין לנו מושג במוזיקה ומה אנחנו אוהבים, אבל איתן עזר לנו למצוא בדיוק את המוזיקה שמשמחת אותנו ובנינו יחד מסיבה מדהימה ומגוונת שהשאירה את כל האורחים ברחבה כל הערב! לאורך כל הדרך (ובחתונה עצמה) היה ברור שאיתן נהנה מהתהליך לא פחות מאיתנו, מה שהפך את החוויה למדהימה עוד יותר. ממליצים בחום ובעיניים עצומות! יוני ודפנה
הצג עוד

shakwd   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אח אח איתן... בפעם הראשונה ששמענו את איתן מנגן ידענו שאנחנו רוצים שהוא ינגן בחתונה שלנו.. לפני החתונה נפגשנו איתו לכמה שעות של מוסיקה וריקודים ובנינו את האופי של הפלייליסט.. זה היה ממש כייף, גם כי איתן עשיר בידע וביצירתיות וגם כי הרגשנו שהוא ממש קולט אותנו.. בחתונה איתן עשה לכלנו שמח עם מוסיקה שמשלבת מיינסטרים (שכולם יהיו מרוצים) לבין מוסיקה שאנחנו ממש אוהבים.. וזה הסוד הגדול.. קיבלנו מלא מלא מלא מחמאות על המוסיקה!!!😎
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איתן יקר! רוח טובה, אנרגיות גבוהות, שמחה, נינוחות, קשב- מסיבה של כייף ושמחה! היית קשוב אלינו ולרצונות שלנו אבל יותר חכם מזה- היית קשוב אל אנרגית האורחים והאורחות. מקווה שנתראה בחתונות בקיץ הקרוב! תודה!

Natan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
היה לנו ברור שניקח את איתן ואנחנו שמחים מאוד שעשינו את זה. איתן בחור מקסים שכיף לעבוד איתו, הוא קשוב לזוג וקשוב מאוד לאנרגיות על הרחבה מה שמבטיח אחלה ערב. בקיצור, אפשר לסמוך על איתן בעיניים עצומות שהוא יתן.לכם ולאורחים את מה שאתם רוצים.
הצג עוד

drorab   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
איתן! תודה ענקית על שהיית די ג"י מושלם בחתונה שלנו! עזרת לארגן, קלעת לטעם של כל המשתתפים והפכת את הארוע למרגש ובלתי נשכח! בעזרת האפליקציה המופלאה ששלחת לנו, המשתתפים יכלו לשלוח לך שירים להשמעה. אנשים מכל הגילאים לא הצליחו להתאפק ולא לרקוד. בנוסף עזרת לנו כמעט בכל תחום בו נתקלנו בקשיים בהכנות לחתונה. והחשוב מכל: הרגעת, עודדת ומצאת פתרונות. אלפי תודות! היה מקסים,קסום ומרגש. אין לנו מושג איך עשית זאת אבל הSound היה מושלם... אפילו בחופה שהייתה על החוף , ביום עם רוחות חזקות. עכשיו אנחנו מבינים למה המליצו עליך כל כך בחום! יישר כוח! תמשיך כך!
הצג עוד

meirkedem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אחרי החתונה כל החברים שלנו שאלו מי היה הדי ג'יי, אז אמרתי להם - זה איתן חסיד והוא תותח! האנרגיות והמוזיקה הנפלאה שלו התאימה בצורה מושלמת לאורחים שלנו בחתונה. תודה איתן!

hadastal89   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אנחנו כל כך שמחים שבחרנו באיתן לחתונה שלנו! כבר מההתחלה ההתנהלות מולו הייתה נעימה, כיפית ומסודרת. בשתי הפגישות לאיתן היה חשוב להכיר אותנו, את המוזמנים, המשפחות והחברים, כדי להתאים את המוסיקה לאירוע. החתונה היתה בשישי בצהריים ואיתן התאים את המוזיקה בדיוק לאווירה ולמגוון האורחים שהיו. הרחבה הייתה עמוסה ברוקדים שנהנו מכל שיר, גם מבוגרים וגם צעירים! היינו מרוצים עד מעל הראש ואנחנו ממליצים בחום לעוד זוגות רבים להנות מאיתן כמו שאנחנו נהנינו. היה לנו מעין חזון לאיך שהמוזיקה תהיה בחתונה ואיתן הצליח ממש להגשים אותו
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב, איתן זאת אהבת אמת! אז אני הולכת קצת לחפור.... מההתחלה היה ברור לנו שאין סיכוי שאנחנו מוכנים להתפשר על די.ג'יי. האולם קישר אותנו למישהו, נפגשנו איתנו והוא היה נראה סופר מקצועי... אבל מה - לא הטעם שלנו, לא הכיר להקות שאנחנו שומעים ולא בקצב הנכון... ואז התחיל מסע של גישושים, הצלבות אינפורמציה והמלצות.. שכולן הצטלבו לאחד והיחיד - איתן חסיד. איתן אירח אותנו בביתו, ישבנו שם שעה וחצי ויצאנו באורות! היינו בטוחים שזה הוא! הוא אמר לנו לחשוב על זה ולהחליט, ולהחזיר לו תשובה תוך כמה ימים, ולמחרת בבוקר כבר לא יכולנו להתאפק, מחשש שיתפס התאריך... בחתונה עצמה שהייתה שישי בצהריים, ופורים היה מעוללללה! איתן אפילו התחפש! :) מלא אנשים החמיאו על המוזיקה, איתן השמיע שירים שביקשנו, זרם עם כל השגעונות שלנו (למשל אחד החברים שלנו קיבל זכות וטו להשמיע כל שיר שהוא ירצה) , גרם לקום לרקוד בלי הפסקה, היה קשוב לנו ולאורחים שלנו והבין כל הזמן מה מתאים .... בקיצור - עשה שמח! אחרי החתונה אפילו קיבלנו את המוזיקה על דיסקונקי - כמו שביקשנו... ומאז אנחנו לא מפסיקים לשמוע ולרקוד בבית! שורה תחתונה- אתם יכולים להפסיק פה את החיפושים שלכם! תסגרו עם איתן!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up