כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מסודרים- ניהול וארגון אירועים

מסודרים- ניהול וארגון אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0534245341
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
30 מתוך 100
בגדול, כל תקלה שקרתה, הייתה בגלל מסודרים. אתחיל בזה שהצרות החלו 3 ימים לפני החתונה. גיא דיבר איתנו ואמר כבדרך אגב שלא הוא יהיה איתנו בחתונה אלא מישהי אחרת שמעולם לא הכרנו או דיברנו איתה, והוא יגיע רק לאחר החופה (וכל הדברים הקריטיים). כמובן שמאותו רגע התחיל לחץ מאוד גדול.לטענתו, הוא אמר לנו את זה בפעם הראשונה שדיברנו (3-4 חודשים לפני) אך לא זכור לנו דבר כזה והנושא לא עלה מצידו בשום פגישה או שיחה. מעבר לזה, אם היה ידוע לו שלא הוא יהיה איתנו, מדוע הפגישות היו איתו ולא עם מי שכן הייתה איתנו..לאחר שגילינו את זה, ביקשנו לדבר לפני עם מי שכן תיהיה, שמה שחר, על מנת להכיר אותה. כמובן שהם לא מצאו זמן לזה אלא יום לפני החתונה ב19 בערב כשאישתי כבר במלון ואני עם הסידורים האחרונים. יום החתונה הגיע. אפרט על הכישלון הגדול ביותר (היו כמה לצערי..)רגע הכניסה לחופה. שחר ממהמרת מאוד להכניס אותנו, ואנחנו שכמובן לא יודעים מה הולך בחוץ, סומכים עליה שכל מי שצריך להיות בחופה נמצא שם וכל החברים ומשפחה גם כן שם. השיר מתנגן, אנחנו יוצאים ובקושי יש אנשים בחופה..הרוב עדיין באולם (בדיעבד אמרו לי אנשים שהכל קרה ממש מהר ופתאום שמעו את השיר אז יצאו).אבל מעבר לזה, אמא שלי, אחי וסבא וסבתא שלי לא היו מתחת לחופה!אז אנחנו כבר בתוך החופה, מחכים שכולם יגיעו.כשכולם מגיעים, הצלם נאלץ להכנס באמצע כדי לסדר את כולם במקומות שלהם (התפקיד הזה של מסודרים..אבל מילא) כמובן שאמא שלי פספסה את הכניסה שלנו, אבל במזל הצלמים טובים אז היא תראה את זה בווידאו. מדוע שחר מיהרה כל כך להכניס אותנו לחופה כשהמשפחה עדיין לא שם? לא ברור. לטענת גיא, האשמים הם אמא שלי וסבא וסבתא שלי וכולם רק לא הם.מעבר לזה, כאשר רצינו להצטלם עם השולחנות, שוב הופעל עלינו המון לחץ מצד שחר שאין זמן וחייבים להתקדם, כי כנראה יקרה אסון אם הסלואו יהיה עוד 5-10 דקות ולא עכשיו מיד. אז נאלצנו לברור עם אלו שולחנות להצטלם.וכל התענוג הזה עלה לא מעט בכלל.לאחר האירוע, רצינו להפגש עם גיא כדי לדבר על הכל, אולי הוא ישא באחריות, אולי הוא יאמר או יעשה משהו שיפצה על עוגמת הנפש..גם ברגע הזה התאכזבנו היות ולא נראה שהוא לוקח אחריות על הפאשלות האלו.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
גיא ליווה אותנו באירוע ודאג שהכל ירוץ! בזכותו יכולנו לדאוג רק להנות 🤍🤍

מור   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
הדבר הכי טוב שיכלתי לעשות לעצמי!!!! לא יכולה לתאר לעצמי איך החתונה הייתה נראית בלי גיא המלך
הצג עוד

הרב נמרוד ואלינור זוטא   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אני לא יודעת אפילו מאיפה מתחילים, אבל אתם בטח יודעים איך זה שידוכים...סוגרים ותוך חודש מתחתנים, ובחודש אחד גיא עזר לנו להרים חתונה חסידית קדושה בכפר חב"ד!ובתור אחת שעבדה איתו 10 שנים אני יודעת כמה קשה זה להפיק אירועים ובמיוחד אירועים מורכבים כמו זה!זמן קצוב, חופה ואירוע במקומות שונים, 70 אחוז חילונים 30 אחוזים חסידים, רבנים, ספקים, אטרקציות, אלכוהול והרשימה רחוקה מלהיגמר.והוא היה שם תמיד כדי שהכל יתקתק ויתנהל על הצד הטוב ביותר!אז תודה רבה גיא אתה בחירה שלא הייתה בכלל בחירה כי היה ברור שזה אתה!הענקת לנו סדר, ארגון, שלווה ביום החתונה- הוכחת לכולם שאפשר לקיים חתונה על רמה ובקדושה!
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
חבורה של מקצוענים - מי שרוצה להיות בראש שקט בחתונה שתקתק כמו שצריך, שייקח את מסודרים בניהולו של גיא.

אור ויניב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לגיא הגענו דרך סטורי של חברים משותפים, ומשיחת הטלפון הראשונה היה ברור לנו שמדובר במקצוען אמיתי, שיודע מה הוא עושה. אחד כזה שאתה יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות, וכך באמת היה.לארגן חתונה בזמן מלחמה, עם בן זוג בקבע, זה כמעט בלתי אפשרי ובזכות גיא הכל היה יותר ממושלם.הוא נתן לנו פשוט ראש שקט, ידענו שלא משנה מה, הכל יתקתק כי הוא איתנו.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
גיא והצוות שלו ידעו להתמודד עם כל תקלה שעלתה, מדחיית החתונה, מזג האוויר החורפי הקשוח שהיה בחתונה שלנו, המצב הביטחוני, להתמודד עם מליון ספקים, העברת כל האורחים מאולם אחד לשני והושבה של כולם בבת אחת . תמיד הגדיל ראש והיה זמין בכל שעה .הכל היה מושלם בחתונה עד לפרט הכי קטן וגיא נשאר עד סוף החתונה ( 6 בבוקר) כדי לוודא שהכל מדויק עד הרגע האחרון .אם מחפשים את הדובדבן בקצפת חברת מסודרים הם הכי טובים בשוק.
הצג עוד

Hen   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מקצוען מאוד בעל ניסיון וידע עצום בתחום, נותן המלצות מעולות ושם אתכם במקום הראשון ממליץ בחום
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שרק הם ינהלו לנו את האירוע. כל זוג ששאלנו מיהר להגיד שאין להם מתחרים ושזו ההחלטה הכי טובה. וואלה צדקו! היינו אמורים להתחתן באוקטובר ושבוע וחצי לפני החתונה דחינו בעקבות המלחמה. גיא דאג להכל במקצועיות שיא, דיבר עם כל הספקים, דאג שהכל ישאר בדיוק כמו שרצינו גם בתאריך החדש. התחתנו לפני שבוע ב01.02.24, אחרי שלא עשינו להם חיים קלים, אבל אין אחד שלא דיבר על החתונה שלנו ועל הצוות של גיא. הם חשבו על הכל, על דברים שלא לקחנו בכלל בחשבון ובדיעבד היו חשובים שיא. צוות מטורף! תודה לגיא המלך, לשחר ומאור המטורפים ולכל הצוות שדאגו שהכל יהיה מושלם. אוהבים, שיר ובראל.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם גיא בהתחלה הרגשנו אבודים ולא ידענו איך לתכנן את האירוע שלנו, אבל גיא נתן לנו כיוון ותחושת ביטחון הסביר כל פרט ופרט והגיע איתנו עד הפרטים הקטנים! שירות מצויין תמיד זמין לכל שאלה ובקשה פשוט תענוג!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up