כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קוואטרו החברה למוזיקה - Quattro music
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קורל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל דרך הסרטונים מהרשתות החברתיות , ישר ידענו שבראל צור מקוואטרו הוא הדי ג'יי שלנו.
הצג עוד

טליה ניניו   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לבראל דרך המפיק שלנו יניב,ראינו סרטונים של כל מיני די-ג׳יים וברגע שראינו את של בראל שנינו אמרנו שאותו אנחנו רוצים! האנרגיות שהוא מביא לרחבה החיוך המקסים שלו והמבט שרואים שלשמח זה בנשמה שלו קנו אותנו ברגע! והאינטואיציה לא פספסה בכלל!! הגענו לפגישה עם בראל במשרדים בראשון וישר היה קליק! הוא שלף שירים לכל סגנון שזרקנו זרם על כל הצעה ונתן לנו ביטחון שאנחנו בידיים טובות.אבל השיא היה בחתונה!! חתונת יום ראשון בשיא הגשם בחוץ והרחבה הייתה מפורקת עד מאוחר!! היו שירים ברוסית ומרוקאית (לבקשתנו) היפ הופ של פעם, מיינסטרים , מיליון ואחד סגנונות והכל בשילוב מושלם! מטיימינג בול! האווירה הייתה חשמל! לא הפסקנו לרקוד כל הערב! וקיבלנו מלא מחמאות על כמה שהוא היה תותח וכולם עפו באוויר! הבחירה המושלמת לאירוע !
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מכירים את ערן מחתונות קודמות של קרובים שלנו ולא היה ספק שניקח אותו לחתונה שלנו! אלוף עשה שמח ברחבה וכל שיר שביקשנו התקבל מקצועי ברמות על!!!!!
הצג עוד

שגיב וקנין   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אחלה בחור אישתי המליצה עליו סגרנו פגישה והגענו האווירה הייתה טובה קלילה ונעימה והרגשנו שאנחנו בידיים טובות.המוזיקה באירוע הייתה הכי טובה שיכולנו לבקש ואפילו עלתה על כל הציפיות.באירועים הבאים נדע לפנות רק לבר-אל בעזרת השם !.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליותם מקוואטרו בעקבות המלצה של חברה שהייתה באירוע שהוא ניגן בו .מהרגע הראשון משיחת הטלפון הראשונה לקבוע איתו הוא היה מאוד נעחם ומקצועי, סגרנו איתו כמה ימים אחרע שהתחילה מלחמת "חרבות ברזל" והוא היה הכי אכפתי ורגיש ומקצועי וענייני .לאחר מכן נפגשנו אצלהם במשרדים החתן אני הכלה ויותם והתחלנו לחשוב על שירים וסגנונות ואיך החתונה תתנהליותם התותח הקשיב , נתן לנו לשמוע את כל השירים שרצינו, כיוון , נתן הצעות חדשות וגם רשם את כל השירים והזמרים שאנחנו אוהבים כדי להתאים לנו אותם .הכל היה מושלם! החתונה הייתה נהדרת! מהרגע שהגיע , דרך החופה שהייתה מהממת ומדוייקת עם השירים שרצינו שהוא עשה אותם מהמם ובמקום, המשך לסלואו אחר כך ריקודים עד לאוכל הראשוןבריקודים השניים שיתף פעולה עם אנאבל חברה שלי והרים את המקום לאוויר !אנשים עפו עפו עפו על המוזיקה! הכל היה בטוב טעם ושירים טובים ונהדרים וכמו שאוהבים (אנחנו והאורחים!)אני ממליצה על יותם מקוואטרו בלב ענק ושלם ומלא פרגון !הוא באמת עשה לי את חתונת החלומות!היה משגע !ממליצה מכל הלב❤️
הצג עוד

Rony   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דפדפתי בהמלצות מהקבוצה וככה הגעתי לערן, מהשיחה הראשונה היתה לי תחושת בטן טובה. נפגשנו פעם אחת לפני האירוע, הבנו שערן איתנו באותו ראש וזרמנו סגרנו את כל הדברים והגענו לאירוע סומכים עליוהיה מעבר לציפיות, גם מבחינת היחס והגישה, גם הפידבק מהאורחים שהיה מטורף וגם בחוויה האישית שלנו נהננו מהמוזיקה מאוד וערן קלע בול לטעם שלנו ושל האורחים שלנו
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את ערן דרך חתונה של חברים רחוקיםהוא הגיע לאירוע שלנו במלא מלא מרץ ושמחה ורצון רק לעשות טוב הוא היה תותח!!!! כל האירוע החמיאו לנו עליו ואמרו שהוא מעולה וגם היום חודש אחרי האירוע עדיין מדברים רק על הדיגי. ממליצים בטירוף הבחירה הכי טובה בחתונה שלנועשה לנו את האירוע חד משמעית❤️
הצג עוד

יוסף   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
את יותם הכרנו בחתונה שתיקלט בה וכבר שם ידענו שרק יותם יתקלט לנו באירוע האישי שלנו, יותם מקצועי ברמות הגבוהות כולם נהנו ולא הפסיקו לרקןד ולהחמיא על המוזיקה, יותם היה קשוב לרצונות שלנו וידע להתאים את המוזיקה לכולם.ובקיצור אין על יותם בעולם מומלץ בחום.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
בראל צור הוא ה-דיג׳יי המושלם לכל אירוע - אין פה בכלל שאלה !!! מהפגישה הראשונה איתו ידענו שזה לגמרי הוא. 5 דקות אחרי הפגישה הראשונה לא הפסקנו להתרגש ממה שהולך להיות בחתונה שלנו בזכותו. זו לגמרי היתה אחת ההחלטות הכי מהירות והכי טובות שלנו! בראל כל כך סבלני, מייעץ, מרגיע, עוזר ועונה לכל שאלה בכל שעה. הוא אלוף ומקצועי בתחומו, מבין וקורא את הקהל בצורה הטובה ביותר. לא שוכח כל פרט שצוין במהלך הפגישות איתו לפני כן. במהלך החתונה כל הזמן היה איתנו בקשר עין שהכל טוב ושאנחנו מרוצים. הוא הרים מסיבה מטורפת - אנשים לא ירדו מהרחבה. בשלב מסוים בחתונה כבר אמרנו לו שדי מספיק ושאנחנו גמורים ושם לנו את שירי הסיום וסיים בהדרגה עד שהמוסיקה נפסקה. אנשים פשוט לא רצו לרדת מהרחבה!! בנאדם פשוט מדהים ודיג'יי עוד יותר. אם אתם רוצים חתונה שיזכרו - רק בראל צור חברים. בראל - תודה לך הכל אנחנו זכינו בך ואנחנו אוהבים אותך מאוד! בזכותך האירוע הפך לאירוע שלא מפסיקים לדבר עליו ולא מפסיקים לשאול מי היה הדי-ג’יי האגדה הזה. תודה רבה לך על הכל.
הצג עוד

שימי ומור ברהום   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
התחתנו ב31/8/23 באולמי אריא יותם האלוף העיף אותנו ואת הקהל באוויר ללא ספק זו היית הבחירה הנכונה

להמשך גלישה באתר
up