כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ורד טל

ורד טל

איפור כלות
טלפון:0547479766
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שדיברתי עם ורד בטלפון כבר הבנתי שאני מדברת עם מישהי מקצועית וגם באיפור התנסות הבנתי שהיא מקסימה וממש קשובה לצריכים שלי בתור כלה. וביום עצמו היא נתנה לי הרגשה נינוחה ושאני הכי יפה, הייתה מכילה ורגועה שזה בדיוק מה שכלה צריכה ביום חתונתה.
הצג עוד

לילך ואורן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ורד המדהימה! ורד איפרה אותי ושזרה את תסרוקתי בחתונה של אחי בצורה יפייפיה ועדינה. האיפור והשיער המיוחד החזיקו דמעות של התרגשות וריקודים לאורך שעות! אלופה פשוט! לא היה לי ספק שארצה שתאפר ותסרק אותי לחתונה שלי. היא עשתה זאת בצורה מדוייקת, עם שלווה, איכפתיות, סבלנות והקשיבה לבקשות ולתיאורים שלי. האיפור והשיער היו מקסימים! תודה רבה רבה!
הצג עוד

adi.elfassy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי לפני כשבועיים, וורד איפרה ועשתה לי תסרוקת. על ורד לא שמעתי שמעתי בכלל בקבוצות השונות בפייסבוק, ולשמחתי הרבה הגעתי אליה דרך חברה. עשינו פגישת נסיון, שלעומת כל הפגישות המתוארות בקבוצות השונות, ורד השקיעה כאילו עכשיו היא מאפרת אותי לחתונה. עשתה לי איפור מלא על כל הפנים! מלבד עיניים שעשתה כל עין קצת שונה כדי שנראה מה יותר מתאים. תסרוקת: עשתה לי 3 תסרוקות שונות שמתבססות על אותה תסרוקת שהיה לי במה להתלבט. אני חייבת להגיד כמה מילים מעבר על ורד: כבר בשיחת הטלפון הראשונה כשהתקשרתי לקבוע נסיון ורד הצליחה להרגיע אותי במילים ובקול שלה עד ליום החתונה. אני לא מכירה שמות של מעצבים ולא שום דבר, ונורא נלחצתי מלבחור אדם שיאפר ויסרק אותי ואיך ייצא. קיבלתי המון מחמאות על התסרוקת והאיפור, הכל נשאר במקום וכלום לא זז והכי אהבתי שזה לא נראה "עשוי". התסרוקת שלי הייתה עם צמות, והיא שמה לי ריסים עדינים עדינים, ולמרות שישנתי כך בלילה, למחרת הכל היה במקום. האיפור היה עדין ומדהים ובכלל לא הרגשתי שיש עליי איפור, אל מקום ההתארגנות היא הגיעה בול בזמן ודאגה שהכל יהיה מושלם. יום ההתארגנות עבר בפשוט כיף, עם חיוכים ורוגע, והרבה בזכות זה שידעתי שורד תהיה איתי.
הצג עוד

מירב מן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ורד היא מקסימה!! רגועה, נעימה טוב שאחת כמוה מלווה אותך ביום החתונה בשיא השלווה שלה! היא מקצועית ממש!!! ורד עשתה לי איפור נסיון, בסבלנות וענתה לשאלות, הסבירה באמת ברמה מקצועית ממש! ורד לא עזבה אותי ביום הארוע עד שלא הייתי מרוצה! שיתפה פעולה איתי , היתה קשובה ממש! היא הביאה לי שפתון גיבוי בארוע. מומלצת בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up