כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מייפל
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אוריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
בדרך כלל אני לא כותב ביקורות אבל יצא לי להיות באולם בכמה אירועים ואסכם בקצרה:מקום מדהים ומושלם!!ראשית, ממוקם לא באזור בתי מגורים כך שאפשר לסיים את החתונה מאוחר.שנית, חניות חינם צמודות לאולם ובשפע.שלישית, מעוצב מדהים ופרקטי החל מרחבת הריקודים, הבמה ועד לגן והחופה.רביעית, האוכל.. וואו! וואו! וואו! כל מילה מיותרת. פשוט מושלם! המגוון והטעמים והשפע שלא רואים בהרבה מקומות.ומעל הכל - השירות!! המלצרים המיומנים, הצוות והכי חשוב בעלי האולם!!בועז אדם מדהים שמהרגע הראשון נותן לך את ההרגשה שהאירוע שלך הוא שלו.מפנק בכל מה שיכול. זורם עם בקשות שונות.ועם לב רחב בצורה יוצאת דופן!!עוד ניפגש..ממליץ גם לכם בחום!
הצג עוד

Sara Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אתמול ג בטבת נישאנו באולמי מייפל והכל היה מושלם. הבעלים מקסימים וכל הצוות, השירות ורמת העיצוב ברמה גבוהה. אנשי חסד ברוך השם. תודה רבה . ממליצים בחום. בעלים יראי שמיים.
הצג עוד

ארנון קליין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
לאורך כל הדרך החל מהרגע בו ישבנו יחד עם שימי לחשוב ולתכנן את האירוע, נפגשנו באוזן קשבת, באכפתיות וברצון לתת את המענה הטוב ביותר. חשוב להדגיש שכל מה שנאמר לנו היה כך גם בפועל, לא היה דבר אחד שלא עבד כפי התכנון והכל היה ממש לשביעות רצוננו, העיצוב, הרמה של האוכל, האדיבות של המלצרים, האופן בו תופעל האירוע ובעיקר הנעימות שבה הכל נעשה מולנו, באכפתיות ובהתחשבות.
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
90 מתוך 100
הבן והכלה בחרו את המקום בגלל המחיר והכשרות, ואם לומר את האמת, כשהגענו לראות את המקום לא כל כך התלהבנו מהמקום ומהארוע שהיה באותו הזמן ומהניקיון. גם כשהגענו לטעימות היה ארוע ולא התלהבנו. התקשורת עם שימי המנהל הייתה מאד טובה. בסופו של דבר, הארוע שלנו כפי שאורגן ע״י החתן והכלה היה יוצא מן הכלל. טיפ למנקה סידר את הניקיון בשרותים. באופן כללי האורחים היו מרוצים מאד מהאוכל שהוגש. מנת האסאדו העיקרית הייתה מוצלחת מאד. רב הטבחים תיקתק את המנות. ברגע האחרון החתן והכלה הופתעו קצת מתוספת של מנות הילדים, אולם מבחינתנו ההורים הכל היה מעל ומעבר לציפיות.
הצג עוד

אנונימי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
צוות של רמאים ונוכלים צריך לשלוח להם את חיים אתגר,מנות ברמה של שווארמיה וצוות ניהול מזוויע !!
הצג עוד

בנצי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
55 מתוך 100
עשינו שם חתונה לבן שלנו. זו לא חתונה ראשונה וגם לא שניה. מבין האולמות שהכרנו, מייפל הוא הפחות מומלץ. החתונה היתה בערב, ואחה'צ, מעט לפני האירוע שלנו, היה אירוע אחר באותו אולם (אם הבנתי נכון, אירוע פרטי של בעל המקום), כך שראשוני האורחים שלנו התערבבו עם אחרוני האורחים שלהם. כמובן שכל סידור האולם נעשה כשאנחנו כבר שם. בסוף האירוע הם טענו שהם 'נאלצו' להשתמש במנות ספייר מעבר למה שסוכם וכמובן דרשו תוספת תשלום מעבר למסוכם. לא הגענו לעמק השווה אבל צבי מנהל המקום החזיק קלף מנצח, ש'ק בטחון שהוא דרש לפני האירוע, והוא איים להשתמש בו. כמובן שמול קלף כזה נאלצנו להתקפל. אם אני משווה למשל לאולם גינת אגוז בו חגגנו לפני שנה, אין לי ספק על מי מביניהם אמליץ. לא על מייפל ...
הצג עוד

zvi5555   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מקום מעולה. אוכל טעים ובשפע. נקי . שרות נפלא ואדיב.צוות עממי ונחמד עם לב רחב. מומלץ מאוד לארועים עד 500/550 איש
הצג עוד

hemdat22   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בתאריך א מרחשון תשע"ז, הייתה חתונה מדהימה. שרון היה איתנו לאורך כל האירוע ובארגונים שלפני האירוע, שיגענו אותו! אבל באמת שיגענו. אפילו ביום החתונה עצמו ביקשנו לשנות דברים משמעותיים באולם, והוא עשה את הכל בחיוך ובהבנה. ממש הרגיע אותנו שהכל בסדר ובשליטה, ובאמת ככה היה. היה מתוכנן גשם לאותו היום ובאמת האולם סגר את האזור של החופה בסידור ממש ממש יפה ומרשים. באמת שהאולם ברמה גבוהה ומחיר המנות די נמוך ביחס לאיכות האוכל. היה מעולה, כולם התלהבו. תודה רבה!!!
הצג עוד

מירב מן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מקום חדש ומקסים!!! יש מלא מקום, שנדלירים יפייפיים, הבופה מצא בחוץ עם תאורה צבעונית בגינה מסביב ועם מפליי מים קטנים. בחורף, מקימים שם אוהל ומוציאים מנורות שנדלרים תואמים לאלו שבתוך האולם עצמו. מקבלים מנהל אירועים, מקסים ואדיב. מקבלים עיצוב בסיסי של חופה, כיסא כלה ושולחנות שבהחלט מספיק. אנשים אדיבים, ישרים ונעימים. יש להם נסיון בארועים ובאנשים. מומלץ!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up