כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עובד בכר - ארגון וניהול אירועים

עובד בכר - ארגון וניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723929926
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
אז את עובד הכרנו דרך המלצה מישפחתית מאירוע אחר שניהל .. מההכירות הראשונית ראינו בן אדם מקסים היה זמין לכל שאלה ולא משנה מתי !חייבת לציין שהיה לנו אולם שבדק את הגבולות שלנו מהרגע שהגיע יום האירוע, ועובד באמת עמד על שלנו ועל מה שמגיע לנו !!!! בהתחלה התלבטנו אם צריך מנהל אירוע(כי קיבלנו מהאולם) אבל זה כל כך חשוב שיהיה מנהל אירועים חיצוני שהוא שלכם ודואג לאינטרסים שלכם בלבד (מניסיון 😉) בקיצור לגמרי המלצה שלנו ובאהבה גדולה ♥️
הצג עוד

אדווה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
בתור כלה לחוצה וחולת שליטה אני לא יכולה להסביר את הנחת שהייתה לי ביום של החתונה. פשוט לא התעסקתי בכלום ועובד עשה עבודה מדהימה!!
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עובד בכר אדם מקצוען, שירותי, כנה לקחנו אותו לניהול האירוע שלנו העברנו לו את כל מה שסגרנו עם האולם והספקים.הוא הקפיד שכל הספקים יגיעו בזמן ושיתקתקו עבודה.בתחילת האירוע בחדר האירוח עובד עבר איתנו שוב על הלו"ז ודאג שהכל יקרה לפי מה שדיברנו.האירוע עבר ללא כל בעיה והרבה בזכותו, לא התעסקנו בשום דבר שקשור לספקים ולאולם הכל עבר בצורה חלקה בזכות עובד.אנחנו שמחים ומרוצים שבחרנו בעובד שינהל לנו את האירוע, ממליצים בחום לקחת אותו יחסוך לזוג הרבה כאבי ראש והנאה מהאירוע.
הצג עוד

נמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ההורים הבינו שאנחנו וארגון זה פחות והזמינו את עובד הביתה לפגישת היכרות.. תוך שניה אמרנו יאללה כן.. באותו רגע הרגשנו משקל של טון יורד מהגב וידענו שיש מישהו שמבקר עלינו
הצג עוד

Shavit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
עובד בכר אדם מקצועי, שירותי, אנושי ובקיצור אלוף העולם!לקחנו אותו לניהול האירוע שלנו העברנו לו את כל מה שסגרנו עם האולם והספקים והוא פשוט נכנס לעניינים בשנייה וחצי, הקפיד שכולם באים בזמן ומתקתקים עבודה, עבד בצורה מצויינת עם האולם מנע אירועים לא נעימים מול האורחים (צוות האולם צרח אחד על השני והוא היה שם כדי לעצור את זה בזמן) אנשים קראו לו באירוע שלנו ״הדוברמן״ 🤣וזה בדיוק מה שהוא היה הוא פשוט שמר עלינו שהכל ילך חלק כמו שרצינו!הבונוס זה שהוא הצליח להוריד לנו 6 מנות ובנוסף בגמר חשבון עם האולם העלנו את ההערות שהוא נתן לנו כמובן שהאולם ניסה להכחיש אבל ברגע שאמרנו לו שהיה לנו מנהל אירוע לא היה לו מה להגיד והוריד לנו עוד 2-3 מנות על פדיחות קטנות שהיותודה לך עובד!!
הצג עוד

טל וגיא   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
עובד עזר לנו מאד, למצוא את המקום שבו נתחתן לקשר אותנו והיה זמין עבורנו גם כשהתחלנו לתכנן את החתונה בכלל לא מהארץ! עשה לנו סדר וליווה אותנו וכל זה תמיד בשמחה והרבה רצון לעזור עם כל בלת"מ שצץ בדרך יש לו קשרים עם הרבה מהאולמות הגדולים דבר שחסך לנו הרבה זמן וכאב ראש, בטח כשתכננו הכל יחסית בזמן קצר תודה!
הצג עוד

shaniniyy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעובד דרך פגישה שהייתה לנו עם יובל ענבר הDJ שלנו, ממש התרשמנו מהמקצועיות שלו בפגישה וסגרנו מיד. היה לנו אירוע קונספט עם מיליון דברים קטנים לסדר וספקים חיצוניים ולמרות הלחץ עובד עזר לנו לתקתק הכל בצורה מושלמת! עובד עשה באמת עבודה מדהימה! ממליצים מאוד למי שרוצה ראש שקט ועמידה בזמנים באירוע😊
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
עובד היקר!!איך זכינו שתלווה אותנו ביום הגדול שלנו!! נתחיל באנושיות המדהימה שלך, היינו אמורים להתחתן ב 9.10.23, יומיים לאחר תחילת המלחמה. ישר ידענו שאנחנו מעוניינים לדחות את החתונה, דיברנו איתך והיית קשוב ומכיל והרגעת אותנו, העברנו את התאריך ל 19.11.23 ואתה קיבלת את זה בשיא האהבה והתמיכה. לאורך החודש המטורף הזה היינו במערבולת רגשות ואתה היית שם בשבילנו להרגיע ולתמוך, עזרת בכל שאלה ובכל התלבטות!!ואז הגיע יום האירוע, מבחינתנו היית אח נוסף באירוע, ווידאת שהכל דופק, שכל מה שביקשנו יתבצע, סמכנו עליך בעיניים עצומות ולא טעינו. המשפחות הבינו כמה עומס ירד מהם בזכותך ואמרו שמזל שלקחנו אותך להיות איתנו. אנחנו מודים לך ומודים עליך, מודים על כל העזרה והתמיכה, שהיית שם לדאוג, להצחיק ולשמח 🥰לזוגות שמתלבטים האם לקחת ניהול אירוע, תעשו את זה ואם תזכו לקחת את עובד אז בכלל תעופו על זה!! הוא מספר אחת בתחומו, ולא סתם כל התגובות עליו כל כך טובותת!ולך עובד נרצה שוב להגיד תודה ונאחל לך שתמשיך לשמח זוגות ולעשות את מה שאתה הכי טוב בו בעולם- להיות אח על מלאא 😍😍🥳
הצג עוד

ויטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מזה שעובד אלוף !!נותן מענה מהיר, יעל, מקצועי, לא משאיר אף שאלה פתוחה באוויר.זמין תמיד עד השעות הקטנות של הלילה.חסף לנו המון כסף וכאב ראש, שווה כל שקל.ממליץ בחום, אם הוא פנוי הרווחתם !!
הצג עוד

neri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
95 מתוך 100
אחת המטרות שהצבנו לעצמנו שבחתונה שלנו- שההורים והמשפחה לא ידאגו לכלום, לא יטפלו בכלום, שפשוט יסתבבו ויהנו בחתונה, ועובד פשוט היה האיש שגרם לזה לקרות!כבר מהסגירה עם עובד הוא היה זמין לכל שאלה ובקשה, לקראת האירוע עברנו ביחד על כל הנקודות החשובות לנו באירוע ובמהלך האירוע הוא פיקח ודאג שגם הנקודות האלו יתקיימו וגם כל החוזים מול האולם, העיצוב, הבר ושאר הספקים יתקיימו במלואם.הוא נתן לנו שקט נפשי במהלך האירוע, הושיב את כל האורחים ומנע פתיחת רזרבות, פשוט אלוף.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up