כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אדם עידן

אדם עידן

אתרים ואפליקציות לחתונה
כתובת:ישראל
טלפון:036103333
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Itay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עקב המצב חיפשנו חברת אטרקציות בזמן קצר לפני החתונה ,בלי יותר מידי דיבורים הכל התנהל בצורה מושלמת מבלי שיחה אחת בזמן האירוע . הצוות עבד בצורה מקצועית הזיקוקים בחופה בתזמון נכון , הסלואו עם העשן ובלונים נראה מדהים .ם תודה רבה על חוויה נעימה ויפה שקיבלנו רק מחמאות .
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
35 מתוך 100
התנהלות לא הוגנת בזמן משבר הקורונה. שילמנו מקדמה של 550 ש''ח לפני המשבר כדי לשריין אותו לאירוע שלנו (אציין כי בהזמנה נעשתה לנו הנחה של 400 שקלים). החתונה בוטלה בשל המצב ולכן גם הספקים בוטלו. (באותה נקודת זמן לא הייתה לנו ברירה אלא לבטל את החתונה ולא יכולנו לדחות אותה). בזמן הביטול עם אדם עידן הובהר לנו שהמקדמה לא תוחזר בעת ביטול ההזמנה, אבל וויתרו לנו על דמי הביטול שהיו רשומים בחוזה. כחודש לאחר הביטול, מצאנו פיתרון איך כן לקיים את החתונה, אבל בתאריך אחר (דחייה של שנה). זאת לאחר ביטול מלא של כל הספקים כולל אדם עידן. התחלנו לארגן מחדש את החתונה יחד עם כל הספקים, אך אדם עידן דרשו שנשלם מקדמה נוספת בטענה שסיכמנו שהמקדמה לא תוחזר בעת ביטול האירוע. אכן כך סוכם. לאחר שיחות ובקשה מיוחדת להתחשב במקדמה הקודמת ששילמנו עבור האירוע שבוטל, הוא הסכים לעשות הנחה על המקדמה השניה ב200 ש''ח, ואחרי עוד כמה שיחות הוא הסכים לעשות הנחה של 50% על המקדמה השניה. אנחנו לא מבינים - מבחינה הגיונית - למה לא להתחשב במקדמה שכן שולמה עבור אירוע שלא התקיים, ולקחת מקדמה חדשה. אנחנו כן מבינים - מבחינה משפטית - הם צודקים, אבל אנחנו מעדיפים ספקים שרואים מצוקה של הזוגות בזמנים הקשים.
הצג עוד

Ayala   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סגרנו דרך אדם עידן אני חייבת לציין שכולם חשוב לציין שאדם עידן עשו מעל מעבר אין לי מילים לתאר אך חשוב להם הלקוחות שלהם והלוואי כולם היו כאלה יש להם מילה ואחריות על הכל אפשר לסמוך עליהם ממליצה בחום אני אמשיך להשתמש בשירותים שלהם ואמליץ . תודה לכם אדם עידן למרות הכל אני יוצאת מרוצה .
הצג עוד

uriglam62   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אחלה שירות, אחלה מחיר היה ממש מקצועי רכשנו חבילת סלואו ומגנטים
הצג עוד

gil131091   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
רכשתי שירותי אטרקציות דרך חברת אדם עידן לבריתה בחודש שעבר. כבר מתחילת הדרך השירות שלהם היה פשוט מעולה וידעו להתאים לי חבילה שהתאימה לנו בדיוק. הם סיפקו לנו יחס אישי, אהבתי מאוד את הגישה המקצועית שלהם ונתנו לי הרגשה שיש על מי לסמוך. אין מילים, תודה רבה לכם על הכל!! 👏🏻 🙏🏻
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מעולה, שירות מכל הלב, מקצוענים. ממליץ בחום.

דנית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מושלמיםםם! דאגו לנו להכל השירות שלהם מעל הכל תמיד זמינים לכל שאלה חוויה מושלמת לחתונה ממליצה בחום

Rut   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
השירות לאורך כל הדרך היה מצויין, תמיד זמין לכל שאלה. מקצועי אמיתי תודה רבה
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לתאר את אדם עידן! באמת שחוויה לקבל ממנו שירות - הזמנתי חבילה שכוללת מגנטים, בלוני הפרחה בשבירת הכוס, בלונים ועשן בסלואו, בלוני אורז לרחבה וכמובן מגנטים. חוץ מזה הוספתי בובות ענק שמשקות את האורחים. שירות מעולה, הכל מאורגן, מחירים מ-ע-ו-ל-י-ם ומעל הכל אדם זהב. סתם קטע שהיה לי שימחיש כמה טוב הוא: איאפשר להשתמש בבלוני הליום ברחבה בגלל גלאי עשן למשל אוקי? זה נודע לי לאחר שסגרתי עסקה עם אדם עידן - הוא כמובן דיבר עם המנהל אירוע הציע פתרונות וכמובן הסכים להוריד את זה מהחבילה אעפ"י שהיתי אמור ליידע אותו. בסוף הוא פתר את הבעיה עם רעיון יצירתי! בקיצור - אדם עידן זה האיש בשבילכם!
הצג עוד

Dotan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
פניתי לאדם עידן והסברתי שאני חייב עזרה בהפקת יומהולדת לבני דור בן השלוש, אדם מייד התגייס לעזרה במקצועיות רבה ועזר לי להפיק יומהולדת מהסרטים שבני הקטן עד היום לא שוכח..ממליץ בחום רב ואין לי ספק שאשתמש בשירותים של אדם עידן בעוד הרבה שמחות..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up