כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יניב פרסי

יניב פרסי

שמלות כלה
טלפון:0774250760
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
20 מתוך 100
יניב לא נמצא בסלון כלות ולא עזר בשמלות כלה בכלל יש שם עובדת שנתנה לי שירות במקומו והיה לחץ ורק יום לפני החתונה השמלה הייתה מוכנה אחרי התעכבתי יום שלם יום לפני החתונה לוחות הזמנים שלהם לא נוחים בכלל אפשר לקבוע איתם לתיקונים רק בימי חול בשעות הצהריים ... לי קרה מקרה לא תקין בעניין החוזה .
הצג עוד

Michal and Joshua   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יניב מעצב ברמה גבוהה! יניב קלט את הטעם האישי וידע מיד להתאים לי את השמלה. קבלת הפנים נעימה של כל הצוות בסלון הכלות המהמם, נענו באדיבות לכל מה שביקשתי. ומעבר לכל יניב אדם מקסים!
הצג עוד

אסתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסתי לסטודיו של יניב החיבור היה מיידי. יניב וגיל חייכנים, מקצועיים, קשובים והתאימו לי את השמלה הכי יפה שיכולתי לחשוב עליה, הכי החמיאה לי וקיבלה מלא מחמאות בחתונה.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסתי לחנות קיבלתי יחס מאוד נעים ושירותי. הצגתי את התקציב ובהתאם לכך קיבלתי מספר שמלות מדהימות למדידה, שממש הפתיעו אותי! עד שלא מודדים שמלה אי אפשר להבין אם היא האחת. לכל אורך הדרך והמדידות יניב והצוות ייעצו בצורה אובייקטיבית והתנהלו בצורה הכי מקצועית שאפשר! בזכותם זו היתה חוויה, ממליצה בחום!!!
הצג עוד

פאתן ג'אבר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בתקופה הכי מרגשת שהייתה לי בחיים קיבלתי שירות שמעולם לא חלמתי עליו. שמחתי הושלמה בזכות המעצב המקצוען והסבלן. הצוות המושלם נתן לי הרגשה של ביטחון והמון אהבה. חכיתי בקוצר רוח לכל מפגש שהיה אמור להתקיים. פשוט קבלתי שירות מהמם עם מלא חום ואהבה♡ יניב אני רוצה להודות לך מקרב לב על העבודה הקשה שהדגשת לרגל היום השמח בחיי פרסי הוא ההמלצה לכל כלה♡♡
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כל החוויה עם פרסי היתה מדהימה היה קשוב וסבלני לאורך כל התהליך (3 דחיות של החתונה עקב הקורונה) גם בנאדם מדהים וגם ממש כיף להיות איתו והשמלה מושלמת בד מהמם שינה ותיקן כל מה שרציתי והפך את השמלה לשמלת החלומות והיא היתה גם סופר נוחה! בקיצור ממליצה ממש ממש בחום
הצג עוד

Orel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי שמלת כלה והגעתי לכמה מקומות. לא התחברתי לסגנון של אף אחד מהם עד שהגעתי ל... יניב האחד והיחיד!!! השיק, היוקרה והסגנון הייחודי עשו את כל ההבדל. יניב מוכשר, יודע להתאים את הגזרה למבנה הגוף של הכלה ולהוציא אותה הכי מדהימה שיש. תודה על שמלה מושלמת שגרפה אינסוף מחמאות וכמובן תודה ליניב המדהים על היחס וההשקעה! מוכשר ברמות על!!!!!!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעצב מושלם! סטודיו מתוקתק מעוצב בטוב טעם ומזמין אין על יניב, מקצוען אמיתי, עזר לא רק בבחירת השמלה אלא בחתונה בכללי! קסם של בנאדם❤
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל יניב דרך האינסטגרם והתאהבתי בדגמים שלו. בהמשך כשהגעתי לסטודיו שלו, התאהבתי גם בו :) יניב היה קשוב וסבלני ודאג שהדמחה תיראה מושלמת! קיבלתי אין ספור מחמאות!

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
תמיד ידעתי שאת שמלת הכלה שלי יעצב יניב פרסי, אני עוקבת אחריו כבר הרבה שנים, כל שמלה יותר מהממת מהשנייה,יושבת מושלם על הגוף והבדים איכותיים. ישר כשהגעתי לסטודיו קיבלתי יחס אישי ,חם ומקצועי. קרן וקובי מהסטודיו של יניב, היו קשובים לכל בקשה, וידעו להביא לי את השמלות שמתאימות לי. מומלץ בחום!!!..."
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up