כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אביטל צור איפור ועיצוב שיער

אביטל צור איפור ועיצוב שיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:050-7293199
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
michal.benmelech   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אביטל סירקה ואיפרה אותי ואת שתי בנותיי לאירוע בת מצווה. לאורך כל היום היא הייתה מקסימה, סבלנית, רגועה ומאוד מאוד מקצועית. קיבלנו המון מחמאות והאורחים לא הפסיקו לפרגן באירוע וגם אחריו. התסרוקות והאיפור החזיקו מעמד לאורך כל האירוע ובתמונות זה נראה פשוט מושלם ! אביטל היא גם בחירה מקצועית מצוינת וגם אדם מקסים ונעים לעבור איתו את יום האירוע. תודה גדולה !
הצג עוד

מוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אז היום הגדול התקרב, והתחלתי לחפש מי תאפר ותסרק אותי, מישהי שאני יהיה רגועה, ומרוצה מהתוצאה! אז ב''ה הגעתי לאביטל המדהימה! הכל זכור לי באופן טוב, מדהים והמדוייק ביותר.. מהפרטים הקטנים של העיצוב שהיו חשובים לי, נתת תחושה שיש לך את כל הזמן שצריך בשבילי ובשביל שאצא כלה הכי שמחה, רגועה ומאושרת:-) וכמובן איך שדאגת לאווירה טובה ושמחה! אני כ''כ התלבטתי את מי לקחת והוכחה שהצלחת היא שהפנתי חברות אלייך! שגם הם ב''ה מרוצות☺
הצג עוד

thiya.altman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אווירה נעימה ומרגיעה. הכלה של התלבטויות (גם ברגע האחרון בתוך הלחץ) שהייתה חשובה לי מאוד..
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
95 מתוך 100
קיבלתי המלצה מחברה שהייתי בחתונה שלה והייתה מהממת
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
אביטל אישה מקסימה, נעימה, אמינה ומקצועית. את התסרוקת והאיפור עשתה לי בדיוק כפי שביקשתי ורציתי ויצא מדהים כמו שאני אוהבת. הרגשתי יפייפה ביום החתונה שלי וזה הרבה בזכותה!
הצג עוד

אורית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהכרתי את הביטל החוויה הייתה נפלאה! אני חיפשתי משהי שתשרה עלי אוירה רגועה עם מקצועיות. ואכן כך היה הייתי כלה רגועה ויפיפיה. אביטל הוציאה ממני את המקסימום עם תסרוקת שאני בחרתי ואיפור שאני אהבתי! היא הייתה קשובה לרצונות שלי ועשתה מה שבקשתי.
הצג עוד

אודליה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת ומסרקת לחתונה שתתאים לי את התסרוקת והאיפור לאישיות שלי, ובנוסף, מחיר הגון. הגעתי לאביטל דרך הפייסבוק, כל כך התלהבתי מהתמונות שראיתי שהייתי חייבת לבדוק. כשהייתי אליה בפעם הראשונה לניסיון, הבנתי שזה פשוט זה! היא פשוט קלטה את הראש שלי ואת מה שאני אוהבת. זה היה מדהים! סגרנו. ביום האירוע אביטל הגיעה והכניסה אותי לשלווה ורוגע מטורף שעזר לי להירגע ביום לחוץ שכזה, כ''כ נהניתי מחברתה:) היא עבדה בכזו נינוחות ובזמן מעולה. כמובן שלבסוף התוצאה הייתה מושלמת!!! ועד היום כשרואים את התמונות של החתונה לא מפסיקים להחמיא לי שנראיתי מדהים! מתאים בדיוק לאישיות שלי! תודה לך אביטל על עבודה נפלאה, והכל בחיוך רוגע ושלווה, תודה על מחיר הוגן ושפוי, תודה על יחס מדהים ושהגעת עד אליי לצפון... אין עלייך⁦♥️⁩
הצג עוד

shambalev2   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון, ידעתי שאני רוצה שאביטל תאפר ותסרק אותי לחתונה. גם בחתונה של אחותי אביטל הגיעה והנסיון הטוב שלנו איתה לא השאיר מקום לספק. וזאת היתה לחלוטין הבחירה הנכונה! לא הפסקתי לקבל מחמאות, גם אחרי האירוע, שהאיפור והשיער היו יפייפיים מדוייקים ועדינים ומאוד מאוד אני, וזה לגמרי בזכות אביטל. הצליחה לקלוע בול לטעם ולסגנון שלי, ככה שלמרות שאני לא מתאפרת ומסתרקת ביומיום, אצליח להרגיש הכי נוח וטבעי שיש. וכמובן העמידות, גם השיער וגם האיפור נשארו מקסימים עד הסוף. אביטל מאוד מקצועית ומרגיש שהיא קשובה ורוצה לתת לכלה את התחושה הכי טובה שיש, שתרגיש הכי בנוח. והיא זרמה בחיול עם כל שאלה או חשש שעלו לי תוך כדי ופתרה אותם תוך רגע.
הצג עוד

אבישג   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה ממש! מהרגע הראשון הרגשתי שאני אצא ממנה עם לוק בדיוק כמו שרציתי וחלמתי! בסוף החתונה הכל נשאר יציב ומהמם כאילו לא רקדתי בכלל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up