כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עידן פוריאן

עידן פוריאן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0524416417
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה חיבור עם האיש המטורף הזה ..מעבר לכך שהוא מוכשר מאוד עם מצלמה הוא בנאדם שכיף לעבוד איתו,ממליץ מקסימום !!!!שי & אורל 🫶🏼🫶🏼
הצג עוד

OR   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
במקרה הגענו אליו. צלם הווידאו שלנו היה חולה והיינו צריכים למצוא מחליף. אנחנו מודים לגורל על ההזדמנות לעבוד איתו, ואם היינו נחשפים לחומרים של עידן מראש היינו סוגרים היינו בוחרים בו בלי לחשוב פעמיים.
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עידן והצוות שהגיע איתו היו מקצועיים, חייכניים, גוד ווייבז לגמרי!! אני שונאת להצטלם והכי מובכת מזה בעולם. עידן ושלו הפכו את החוויה לממש זורמת... ברחבה הם היו נוכחים כל הזמן וצילמו הכל! מחכים בקוצר רוח לוידאו מהחתונה ..

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רמה גבוהה, מקצועיות, שירות, ראש גדול
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
דור ואני התחתנו בחתונת קורונה קטנה ואינטימית אבל לא ויתרנו על צילום איכותי עם הצוות שסגרנו במקור. אל עידן הגענו דרך צלם הסטילס שלנו שלו אלמוג ואנחנו הכי הכי מרוצים בעולם! ביום החתונה האווירה הייתה מדהימה! כשקיבלנו את הוידאו שעידן צילם וערך הרגשנו שוב את הקסם של יום החתונה שלנו. עידן הצליח לתפוס את כל הרגעים המשמעותיים וגם הרגעים הקטנים שבכלל לא שמנו לב אליהם בזמן אמת וזה מה שהופך אותו לצלם מעולה. אנחנו סופר מרוצים מהעבודה עם עידן ומהתוצרים שקיבלנו 😍
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
האיש והאגדה. וואו! איזה כיף היה איתו זה מגוחך....בתור זוג שלרוב לא עף על מצלמות ומרגיש לא הכי בנוח...עידן היה מצחיק, נעים וכל כך מרים ומוסיף לאווירה.....כל היום רואים אותו מחייך מתחת למצלמה, מסתובב במקצועיות ונטמע בקהל. הוא לא מורגש, לא מביים, ופשוט קורא את הסיטואציות ונותן הרגשה הכי טובה שיש. כישרון על ואלוף האלופים. בחירה מנצחת ופשוט תוספת מנצחת ליום אדיר!
הצג עוד

Ariela   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן פשוט תותח!!! צלם בחסד, אישיות פשוט כובשת חיכן אנרגטי וזורם :)) היה ממש כיף להעביר איתו את היום הכי מאושר בחיינו הכל עבר בצורה קלילה וכיפית. את הסרטי חתונה קיבלנו ממש מהר והכל פשוט יצא מושלם! איכות צילום הוליוודית והוא תפס רגעים מצחיקים, מרגשים ומשוגעים! פשוט אין מילים!! ממליצה בחום לא תתחרטו לרגע !!! :)
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן המדהים! היה לנו יום משגעעעע ובזכותך הסרט מתמצת את כל הכייף והאהבה שלנו! היית בכל רגע מרגש וידעת לתפוס אותנו בדיוק בזמן הנכון. מקצועי, נעים, חיכן. אין ספק שהיית בחירה מעולה!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עידנוששששש התותח על! היה לנו ערב שלא נוכל לשכוח לעולם בזכות הצילום האדירררר שלך. תודה רבה על המקצועיות שיא שלך ועל הוויבים הטובים שהבאת איתך כמו תמיד שעזרו לשחרר לחץ ביום כזה, לא יכולנו לבקש יותר מזה! וגם כמובן תודה לצוות שלך! הרגשנו הכי בנוח שבעולם איתכם ונתתם תחושת ביטחון שתמיד הכל תקתק ולא דאגנו לכלום. התאבדתם על כל צילום ולא וויתרתם על האיכות לשנייה. הבחירה הכי טובה שלנו לחתונה!! עידנוס אתה מלךךךךך, אוהבים אותך ים - הילה ונדיר
הצג עוד

חלי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את עידן הכרנו דרך צלם הסטילס שבחרנו (שלו אלמוג) עידן הגיע כצלם וידאו לחתונה שלנו, מהרגע שנכנסו בדלת עשו שמח והפיצו אנרגיות טובות, דבר מאוד חשוב ביום לחוץ שכזה :) עידן היה מקצועי, קליל ויצירתי! בהחלט ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up