כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
מודה שמבחינתי די-ג׳יי זה הספק החשוב ביותר!!! יותר מהמקום, מהאוכל, מהשמלה או מהצלם.. בפגישת היכרות פייפ אמר לנו שזה לא משנה כמה אורחים יש לנו (130), הכי חשוב שאנחנו נהנה וזה יגרום לכולם להנות איתנו ולהיות איתנו בוייב השמח וככה היה!!! אני הייתי בחודש חמישי ושכחתי שאני בהריון מרוב שנהניתי!! היתה אוירה מטורפת והרגשתי שהרחבה מלאה עד סוף האירוע! (תמונה להמחשה!) קשה לספור את כמות האנשים שבאו ואמרו לי איזה די-ג׳יי מדהים פייפ!! הכי קשוב לרחבה! כן כן היה גם מזרחית! ידע לנווט בין הזאנרים בצורה פנומנלית ובלי הרגשה של קפיצות ביניהם! היה מושלם! הספק הכי מומלץ שלי ביי פאר!!
הצג עוד

Hilla   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכרתי את עמית לפני, ולא היה לי ספק שהוא יהיה הדיג׳יי באירוע שלנו. מהרגע שבחרנו בו ידעתי שהולך להיות טוב אבל לא ידעתי שזה יהיה עד כדי כך! המוזיקה הייתה מעולה! הוא הקשיב לנו והתאים את המוזיקה למה שביקשנו. הרחבה הייתה מלאה כל הערב והאנשים לא הפסיקו לדבר על המסיבה והמוזיקה כמה ימים אחרי! אין מילים לתאר את ההשקעה הלב והנשמה שהוא נותן כשהוא בא לתקלט!
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בעלי הכיר אותו מאירועי עבר,וידע שנסגור רק איתו:)איש שיחה,פתוח לסגנונות,מביא איתו שפע ניסיון ידע במוזיקה מכל הסוגים והבנה של הקהל והזוג!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הייתה לנו כימיה מטורפת עם עמית.הרגשנו שהוא הבין מיד איך אנחנו רוצים שהחתונה תיראה, ומה הציפיות שלנו.הייתה לנו חתונה של צעירים, ולכן פשוט אמרנו לעמית שאנחנו רוצים ״מסיבה״. הוא ישר הבין את הראש, קרא את הקהל בצורה מדהימה, ופשוט העיף את החתונה לשמיים!לא הפסקנו לקבל מחמאות על הדיג׳יי גם תוך כדי החתונה וגם אחריה.מי שעמית ינגן בחתונה שלו יזכה בענק!!!
הצג עוד

נינה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעמית בגלל כל החוות דעת הטובות שראינו עליו , היה לנו חשוב למצוא דיג׳יי שיודע איך לחבר בין הרבה סגנונות מוזיקה ( רוסית, אמהרית, דאנס הול וכו) וברגע שנפגשנו איתו פשוט ידענו שמצאנו את הבן אדם שלנו! עמית מקצועי ברמה הכי גבוה שיש , יודע לקרוא את הקהל והווייב בצורה מדויקת , סבלני מאוד וקשוב.לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים עליו!
הצג עוד

yulinkats   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לעמית הגענו דרך היכרות מוקדמת , בעלי למד אצלו תקלוט במכללת BPM וכבר מאז ידע שהוא הולך לבחור בו ...לשמחתנו עמית היה פנוי בתאריך שהיינו צריכים , התחחתנו ב6.10 יום לפני כל הבלאגן , ולשמחתנו ולשמחת כל האורחים שלנו ,חגגנו בשיא שלנו...עמית ליווה אותנו גם בבחירות המוזיקלית שלנו וגם בארוע עצמו ,ידע לקרוא את הקהל שלנו ולהרים אותו עד לרגע שנגמר הארוע ,כולם נשארו עם טעם של עוד, קיבלנו מחמאות על המוזיקה ועל האווירה ,אין ספק שלעמית יש חלק גדול בזה.
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
לא סתם כתבתי בכל סטורי שהעלתי אבל אתה ה-מלך!!! המלך של האירוע! מהפגישה הראשונה, הבנו שאתה הבחירה ואפילו לא הלכנו לראות אף אחד אחר מרוב שהיינו בטוחים בך. ולא סתם. קראת אותנו ואת הראש שלנו, הבנת את הוויב והאווירה ברחבה בכל שניה נתונה! ועל זה אין מילים בפינו להודות לך ועל העשייה המטורפת הזו! הרעדת את הרחבה! לא סתם נשארו 200 חבר׳ה ברחבה עד השעה 3:00 ואם לא היינו חייבים לעצור, זה היה ממשיך עד אור הבוקר! אפילו אמא של יוב לא עזבה את הרחבה עד 2:00 שבדר״כ היא סוחבת גג עד 23:00. כל הערב שאלו אותנו מי אתה ?! מי זה הדיג׳יי המטורף הזה?! אז ת ו ד ה! תודה על רחבה בוערת, על אווירה מחשמלת, על מוזיקה מדוייקת, על הרמות, זרימה ועלייך כבנאדם! הפכת את החתונה שלנו לבלתי נשכחת ועל זה אנחנו חייבים לך מליונים! לא רק שנמליץ עלייך, אנחנו נעוף עלייך! בהזדמנות זו- שתהיה שנה טובה ומתוקה! נחת מהילדים המתוקים ומהלולי הזקן והמתוק- הכלב שלך❤️ שתזכה לשפע, ברכה ופרסנה טובה! ושתמשיך לקרב לבבות ולהרעיד רחבות. עפים עלייך ואוהבים מאוד יא מלךךךךך!!!
הצג עוד

chensegev7   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום שישי, 12.05.23, לאחר שהחתונה זזה בתאריך ובמקום בעקבות המבצע. לשמחתנו הרבה דייג׳יי פייפ היה זמין והעיף את הרחבה שהייתה מלאה ושמחה!פייפ ניגן סגנונות שונים והייתה זרימה מדהימה בין שיר לשיר. החיבורים היו מעולים, השירים היו מרימים וזה היה לגמרי קרנבל שישי צהריים!פייפ ישב איתנו לפני החתונה ויחד חשבנו על סגנונות, שירים ספציפיים, שיר חופה ושבירת כוס. הוא נתן את דעתו המקצועית והרגשנו שהיה קשוב ורגיש לרצונות ולטעם שלנו.ממליצים בחום על דיג׳יי פייפ - מקצוען אמיתי שחי מוסיקה ונותן יחס והרגשה נעימה ובגובה העיניים!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
תקשיבבבב היית פשוט מטורף אתמול אנשים לא רצו לעזוב את הרחבהאתה הבחירה הכי טובה שעשינו אתה שוווה כל שקל והרבה יותר🙌תודה שהיית קשוב למה שרצינו והעפת את הקהלל בטירוף למרןת שהיו בחתונה רק 170 איש, אף אחד לא רצה ללכת.מעריכים המון🤗🔥
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
DJ Pipe המלךךךךך👑❤️עשית לנו אירוע מהסרטים! המון תודה לך מכל הלב! היה לנו נעים, כיף ומצחיק איתך מהרגע הראשון. בזכותך היה לנו אירוע מדהים וכל כך שמח, קלעת בול לאווירה שאליה כיוונו!זה היה כאילו אתה מכיר כל אחד ואחד מהאורחים שלנו באופן אישי, גרמת לכולם להרגיש חלק מהיום הכי מאושר בחיים שלנו.תותח ומקצוען ברמה הכי גבוהה שיש!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up