כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Keren guy - hair and makeup

Keren guy - hair and makeup

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
קרן עשתה לי את התלתלים שמחים וטבעיים בצורה שהחזיקה כבר מהבוקר ולאורך כל החתונת צהריים ביום חם, ומעבר לזה - היה פשוט כיף לפתוח איתה את הבוקר!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קרן פשוט מדהימה !! ❤️הגעתי לקרן דרך המלצה ובשיחה הראשונית ישר היה חיבור וקבענו איפור ושיער.באמת שקרן הייתה מדהימה לכל אורך התהליך הבינה אותי וידעה בדיוק מה אני רוצה והתוצאה יצאה פשוט מושלמת !!חייבת לציין שהרוגע שלה והחיוך שלה מאוד עוזרים ביום כזה מרגש ועמוס !לא לקחתי ליווי לאולם והכל החזיק מושלם ולא זז !!
הצג עוד

rotmail1984   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלי עם קרן הייה חיבור מעולה . מספר ימים לפני החתונה הגעתי לשיער ניסיון וידעתי שעשיתי בחירה נכונה. ביום החתונה קרן הגיעה ותיקתקה הכל, השיער החזיק כל האירוע למרות כל שינוי מזג האווחיר באותו היום. הרגשתי ממש נסיכה. ממליצה בחום :)
הצג עוד

שובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קרן המהממת עשתה לי עיצוב שיער לחתונה. ללא בייביליס, ללא תוספות ולהלן התוצאות המושלמות. בחורה מקסימה, סבלנית, זורמת, מצחיקה ומעל הכל כמובן שסופר מנוסה ומקצוענית. השיער שלי מתולתל ומאוד עבה ומלא וחברה שלי עם שיער חלק, דק ודליל ועל שתינו היא עשתה עבודה מושלמת! יצאנו ממש מרוצות.
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שיער + איפור בתור בחורה מתולתלת, העניין העסיק אותי. כיוון שרציתי ליווי לאולם, לא רציתי לפצל בין השיער לבין האיפור וכך הגעתי לקרן גיא. מאוד אהבתי את העבודות שלה בשני התחומים. היא עשתה לי ניסיון והכימיה בינינו הייתה ממש כייפית. היא הבינה אותי מיד. אני לא מתאפרת בדרך כלל, והיא עשתה לי איפור זוהר ששומר על המראה הטבעי. בשיער עשינו בייביליס - רעמת תלתלים מרשימה, ללא תוספות. האיפור והשיער החזיקו יפה מאוד, עם צילומים באוגוסט. לפני קבלת הפנים עשינו רק חיזוקים. קרן מוכשרת ומקסימה ודאגה להרגיע לאורך היום ולשמור על מצב הרוח. חבל שאני לא יכולה להתארגן איתך כל יום!!
הצג עוד

ziv7777777   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
חייבת לפרגן לקרן האלופה, מאוד רציתי מישהי שתדאג לפאר את התלתלים שלי ולטפל בהם במקצועיות. במועד המקורי בו הייתי צריכה להתחתן קרן היתה תפוסה, ולמרות זאת עזרה לי בשיא האכפתיות והסבלנות למצוא מסרקת-מאפרת שתעזור לי בכך. אחרי שהחתונה נדחתה היה לי ברור שקרן עם כל הסבלנות שלה והרצון לעזור תהיה זו שתהיה איתי ביום החתונה. קרן איפרה וסירקה אותי ואת אחותי המתולתלת ושתינו קיבלנו מחמאות אינסוף. על סמך מספר תמונות שהראתי לה תיק תק קרן נכנסה לראש שלי וסידרה אותי בול כמו שדמיינתי והצליחה בעדינות רבה להדגיש את תווי הפנים שלי והפכה אותי לנסיכה מתולתלת. כל מי שראה אותי אמר וואו. גם כשקפצנו לבריכה בסוף הערב האיפור לא זז. טיפ ממני: אם קרן פנויה בתאריך שלכן - תחטפו אותה!
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לקרן דרך המלצות פייסבוק. ראיתי עבודות שלה והתאהבתי! קרן ואני בחרנו את התסרוקת והאיפור שיהיו הכי "אני". הגיע יום החתונה, וקרן הייתה פשוט מקסימה לאורך כל היום המתיש (איפרה גם 2 מלוות ודאגה לקרוא לעזרה בסידור השיער של שתיהן). והכי חשוב- יצאתי מידיה של קרן בדיוק כמו שרציתי! כל הערב רק מחמאות על האיפור והשיער וכמה שזה "אני" (זוכרים שזה חשוב?). למרות ההתרגשות והדמעות שברחו, וגם הזיעה (!) - האיפור והשיער נשארו בדיוק כמו שהגעתי לחתונה. אז תודה ענקית קרן!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחותי התחתנה לפני שנתיים וראיתי את האיפור והשיער שנראה טבעי, עמיד ומחמיא ואפילו בן זוגי אמר לי לסגור אותה מבלי לחשוב. רציתי מישהי שיודעת לעבוד עם תלתלים- אבל תלתלים אמיתיים! לא גלי..וקרן אלופה!! היום עצמו היה מהמם, באווירה טובה, קרן באה לשמוח לשמח ולעבוד :) אני לגמרי שיחררתי, סמכתי עליה במאה אחוז וביקשתי לראות בסוף! קיבלתי מללאאאא מחמאות על האיפור והשיער, הרגשתי מאוד אני ולדעתי זה הכי חשוב! לזהות את עצמך :) הדבר היחידי שהיה קשה- לקום בבוקר למחרת ולחזור לשיער האמיתי שלי!
הצג עוד

seli.sassi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מישהי שגם תאפר וגם תסרק אותי. כמתולתלת בעלת ביער ארוך, עבה ומקורזל ממש דאגתי מה יהיה, קרן כמעט היחידה שאהבתי בתמונות גם את האיפור וגם השיער שעשתה. וצדקתי! קרן פשוט מושלמת! בטח ליום כזה לחוץ כמו חתונה. האווירה הקלילה והמרגיעה שהיא משרה עליך ככלה וגם על הסובבים אותך, זורמת וצוחקת! מרוב שאמא שלי התלהבה ממנה בניסיון, היא לקחה אותה גם לעצמה ועשה אותה לא פחות מדהימה. ואי אפשר בלי לומר איך הרגשתי אחרי שסיימנו, הרגשתי הכי יפה שהייתי מעולם וכל זה בזכות ידי הפלא שלה שעזרו לזה לקרות!
הצג עוד

מאיה וירון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן הייתה פשוט מדהימה! מהרגע שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי את הקלילות והצחוק, את הסבלנות וההקשבה וידעתי שאני רוצה לצידי אותה בבוקר שיכול להיות מאוד מאוד לחוץ... קרן תמיד נענתה לכל ההודעות החופרות שלי, נתנה מקום לכל השיגעונות שלי, הייתה קשובה ותמיד הרגיעה ונתנה תחושה מדהימה.... שלא נדבר על התוצאה הסופית: יצא בדיוק כמו שרציתי: מאופרת אבל לא מידי, עדינה אבל עדיין חגיגית- בקיצור- אין מילים. ממליצה בחום רב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up