כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צילום יוסי בן חיים

צילום יוסי בן חיים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0523422748
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יוסי היה הצלם ביום החתונה שלנו. כבר במפגש הראשון איתו, היה ווייב מעולה, הוא נשמע מקצועי והיה נכון לענות לשאלות שלנו ולהיות קשוב לצרכים שלנו. ביום האירוע עצמו הוא התעלה על כל ציפיה, מכל הבחינות ובכל הרמות! הייתה לו אנרגיה קטלנית, הוא היה נעים, אדיב ורגוע דבר שהשפיע באופן אוטומטי על האנרגיה שלנו עוד ביום הצילומים . כל מי שפגש אותו אמר שהוא מהמם ושהאנרגיה שלו מדהימה. ועכשיו לחלק האומנותי, התמונות יצאו וואו! בהחלט הצליח לתעד רגעים משמעותיים בצורה הכי מדויקת שיש. המלצה חמה וחברית היא לקחת את השירות שלו, מקצועי, אדיב ושירותי ובכלל נוח לכל כיס. חושבת שכל מי שישכיל לעשות כך ירוויח.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב 5.3.2020 וסגרנו את יוסי כצלם לאירוע הגדול. אין ספק שעשינו בחירה מעולה. צלם תותח וזורם..לא עשה לנו תמונות בנאליות ומבויימות. זרם איתנו ועם השטויות שלנו. הצליח לשחרר אותנו שמעט התביישנו בהתחלה. איתו הגיעו צוות של אלופים! הוציאו מגנטים בכמויות מטורפות ונענו לכל בקשה. מומלץ בחום!!!!
הצג עוד

Nika   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל, יוסי מקסים מקסים מקסים. תמיד עם חיוך, נותן יחס מאוד אישי ומפרגן ויותר מזה- פשוט הרגשנו ב״ווג״. צלם תותח על!! היה לנו יום גשום ויוסי ידע איך לנצל כל פינה בשביל שיצא לנו בוק מושלם! אנחנו עדיין לא מעכלים שזה אנחנו שם בתמונות, היה מרגש! תודה רבה יוסי!! :)
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי היה מקסים, הוא הפך את החוויה לנעימה ומצחיקה, עזר לנו להיפתח בצילומים ולהרגיש מאוד בנוח. הוא היה זמין לכל שאלה ובקשה :)
הצג עוד

keren.saadon   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויית הצילומים עם יוסי היתה מעולה לאורך כל הדרך, ההכנות, צילומי הזוג וצילום האירוע עצמו. יוסי השרה אווירה נעימה ומהנה, בחר לוקיישנים מעולים לצילום, שקלעו בדיוק לטעמנו ולצילומים שרצינו, וסידר לוח זמנים שאיפשר צילומים בשני לוקיישנים מרוחקים שבהם רצינו להצטלם. וכמובן, הצילומים עצמם מאוד מקצועיים, מהממים ועם רוח אומנותית שאנו אוהבים מאוד!! יש לציין גם שיוסי עובד עם איש מגנטים - וזה היה מאוד נוח שהכול היה מרוכז במקום אחד. הפלוס הגדול הוא שיוסי מעביר לאיש המגנטים את התמונות, וכך יש מאגר גדול של תמונות למגנטים - ולא רק מהאירוע עצמו - אלא גם תמונות מהלוקיישנים שהיינו בהם. הוספנו תמונה של מגנט מצילום באחד הלוקיישנים. יוסי, תודה על הכל!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על יוסי דרך האולם בו התחתנו. יצרנו קשר לקביעת פגישה. הפגישה היתה מאוד נעימה-אדם מקסים ונעים! קבענו את לו״ז הצילומים, סגנון הצילום והמחיר. יש לציין שיוסי גר בצפון והאירוע היה בדרום-ליוסי לא היתה בעייה עם זה והיה מוכן לעשות את הנסיעה הארוכה (ללא הוספה במחיר). ביום האירוע יוסי ממש דייק-הגיע בזמן, היה ממש מקצועי ודאג לנו לאוכל ושתיה כשחזרנו מצילומי הנוף! היה לנו כיף איתו-מאוד סבלני ונעים האלבום הדיגיטלי הגיע תוך שבוע אלינו למייל-צילום יפה ומקצועי
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
המליצו לנו עליו דרך חוות אלנבי, באמת שמהרגע הראשון הוא נתן תחושת בטחון ומקצועיות! נותן שירות באמת מקיף, אדיב ואיכותי!!!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי צלם מקצועי וסבלני! ומצלם בצורה איכותית .
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליוסי דרך המלצה של הוילה נונה. לא הצטערנו על זה לרגע. בפגישה הראשונה כבר הכרנו צלם אדיב, קשוב, עם המון שנות ניסיון כך שהבין אותנו מההתחלה. זרם איתנו על כל שיגעון שהעלנו. הביא צוות מדהים לחתונה ("הצלם ממש אהב אותי" משפט ששמענו מכמה וכמה בנות ) אין ספק שהיחס האישי היה מעל ומעבר לנו כזוג המתחתן ולאורחים! תודה על הכל! דור ונטלי כהן
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
חברותי וזורם, עוזר לזוג להיפתח ולזרום ביום שהוא גם ככה לחוץ. בן הזוג שלי לא אוהב להיות במרכז תשומת הלב והוא הצליח לפתוח אותו ולגרום לו לזרום. גם האורחים שלנו היו שמחים ממנו (:
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up