כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
velo צילום אירועים

velo צילום אירועים

צלמי וידאו
טלפון:0546686987
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלון ל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הכי ממליץ שאפשר. החתונה היתה לפני יותר משנה, אך לעולם לא נשכח את המקצועיות הבלתי מתפשרת ובעיקר את השמחה והאווירה שהצוות השרה עלינו במהלך כל היום - שזה הדבר החשוב ביותר בבחירת בעלי המקצוע ליום החשוב הזה (טיפ חשוב!). תודה על הכל! :)
הצג עוד

Nataly   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הוידיאו יצא מהמם מהמם, ביום של החתונה היה ממש כייף, גוד וייבז!!! אין מה לחשוב פעמיים, מושלם!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחתונה של אחי הכרתי את החברה, הבנתי שאין לי בכלל סיבה לחפש צלם וידאו אחר אבל בכל מקרה כמו כל כלה עשינו בדיקות והשוונו ,עדיין לא מצאנו ספק שבשיחה אחת בטלפון הרגשנו בטוחים. ואחרי המפגש הכרות לא הייתה שאלה, הבנו שאנחנו באותו ראש בדיוק ושחבל לבזבז את הזמן. רביד היה מושלם!
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל אין על רביד בעולם! הוא מוכשר שיא, מקצועי, מצחיק, הביא לנו את התוצרים מהר ובקיצור, פשוט שווה כל שקל.
הצג עוד

idanwtzafrir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה הרגשנו וייב נעים שהתאים יותר למה שחיפשנו ובפגישה הבנו מיד שזה זה! ביום האירוע רביד היה פשוט מושלם והגיע עם אנרגיות מטורפות שהרימו לנו את היום לרמות שלא יכולנו לתאר. בנוסף, רביד עמל ודאג שתשאר לנו מזכרת מהממת מהיום המיוחד שלנו. https://www.facebook.com/Velophotoil/
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רביד!! האיש והאגדה! עם אנרגיות מעולות ליום החתונה ויצירתיות מתפרצת. אמנם עוד לא קיבלנו את הוידיאו אבל מהחוויה ומהמעט שראינו, רביד הוא הבחירה הנכונה ליום הזה. רביד גרם לנו להתאהב ברעיון של וידיאו חתונה בזכות קונספט מיוחד (לכו לפגישה ותגלו בעצמכם ). תודה על יחס חם, מקצועי וחברות היה לנו הכי כיף בעולם והרבה בזכותך! אוהבים ומעריכים ניצן ונווה
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רביד וcell היו בחירה מושלמת! הוויב עם רביד היה מדהים כבר מהשיחת טלפון והפגישה הראשונה. הרעיון של לעשות את סרט החתונה נגיש ומחולק לקליפים פשוט מעולה, מעבר לכך שהתוצר הסופי היה מהמם! מומלץ בחום!
הצג עוד

noan922   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה ב Velo הבחירה הכי נכונה שעשינו בחתונה! גם הפגישות עם רביד לפני החתונה, ההודעות בימים של לפני החתונה ובכלל להעביר איתו את היום הזה עשה את הכל עוד יותר מושלם! מגיע עם אנרגיות הכי טובות שיש, גרם לנו בדקה להוריד את כל המבוכה מהמצלמה ולהרגיש הכי בנוח והכי טבעי, הוידאו והקליפים יצאו מושלמים בדיוק כפי שרצינו! מעבר לצלם הוא בן אדם מדהים הכי מבין, סבלני, משקיע ואכפתי שיש! התגעגענו אליו כבר שעה אחרי שהאירוע הסתיים.
הצג עוד

Yarin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עקבתי אחרי Velo במשך תקופה ארוכה ותמיד נהניתי לראות את התוצאות המדהימות. כשידעתי שאני הולך להתחתן, ידעתי שזאת החברה שאני רוצה שתתעד את החתונה שלנו. רביד והצוות היו מדהימים מהרגע הראשון, ליוו אותנו ועזרו לנו בקבלת החלטות על לוקיישנים, ידעו היטב איך לביים אותנו כדי להוציא את המיטב. כשהוידאו הגיע וצפינו בו ידענו שיש לנו מזכרת מדהימה לחיים (שלא לדבר עם כל החברים שהיו בהלם מכמה הסרטונים נראים כאילו יצאו הרגע מסרט!)
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות VELO הם הבחירה הכי מוצלחת שיכולתי לעשות בחתונה מעבר למקצועיות , הזמינות, ואיכות העבודה שלהם היחס הוא אחד היתרונות שלהם- פשוט עשו לי את היום, הקלו את האווירה וגרמו לי להרגיש הכי נוח בכל היום המורכב הזה אבל מעבר לזה הסיבה העיקרית היא כי קיבלתי תמונות מעולות! ווידאו מרגש ומושלם! ללא ספק צוות הצילום הכי טוב שיכולתי לבחור!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up