כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן הריס | דור קסר

עידן הריס | דור קסר

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gavriel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
100 מתוך 100
דור קסר RIIO היה מעולה מהרגע הראשון שהכרנו. הוא לגמרי הבין את הסטייל שחיפשנו רק מהכרה ראשונית, ידע לקרוא את הקהל ונתן הופעה שכולם יצאו ממנה עם חיוך וזיעה!
הצג עוד

Adaya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
החוויה שלנו עם jam music הייתה מדהימה. בחרנו בדור קסר (ריו) כדי ג'יי, ומהרגע הראשון היה כל כך כיף איתו, חברי ומקצועי ממש. הוא הבין אותנו לגמרי, מה הסגנון שלנו ומה אנחנו אוהבים, ועשה לנו מוזיקה מדהימה בדיוק כמו שרצינו. מעבר לזה, כל ההתנהלות מולם הייתה ממש נוחה ומקצועית, ודרכם גם לקחנו את טניה הסקסופוניסטית שהייתה מדהימה ומרימה בטירוף. קיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה ונהנינו בטירוף!
הצג עוד

shylie   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהמלצה מחברה שהייתה מרוצה מאוד בחתונה שלה ואמרה לנו לא לוותר על חברת ג׳אם בדגש על דיג׳י ריו! מהרגע שהגענו זו הייתה הפגישת ספקים הראשונה שלא רצינו לבדוק עוד. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ואיזה כיף שחלק כל כך חשוב מהחתונה סגרנו ברגע!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כמה מושלםםם היה לנו עם עידן הריס המלך! נהננו מכל דקה, לא הפסיקו להעניק מחמאות איזה שמח היה, איזה דיג'יי מטורףף וכבר ביקשו לדעת מי זה! לא רצינו לרדת מהרחבה לדקה, לא ישבנו לרגע וכך גם כולם ובתחושה שלנו יכלנו להמשיך גם עד הבוקר (אם הרגליים היו איתנו😂). אז תודה על ערב בלתי נשכח!!! מעריכים מאוד ובלעדיו הערב לא היה כזה מושלם!! ומחמאות רבות גם ללין המהממת, שדאגה לנו להכל מא' עד ת', מלאה בחינניות וזמינות! הבחירה בהם הייתה מושלמת ❤️
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
עידן האריס. מה יש לומר. היינו בשתי חתונות שהוא תיקלט, בחתונה הראשונה יצאנו חודש - וידענו שהוא יהיה הדי-ג’יי בחתונה שלנו. איזה איש! כמה לב! כמה אהבה למקצוע וכמה רגישות לזוגות!כל התהליך היה כל כך כייפי, זורם, מרגש וטוב.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עידן שלנו,אין מילים לתאר מה היית עבורנו בחתונה שלנו ובכלל בכל התהליך. אתה הספק היחיד שפשוט סמכנו עליו בעיניים עצומות! האישיות הצנועה והמיוחדת שלך והחיוך שלך גרמו לנו להבין שאנחנו בידיים טובות! הגענו לפגישה איתך ומהר מאוד הבנו כמה אתה מקצועי, ביררת איתנו מה חשוב לנו והדגשת בפנינו שאנחנו הכי חשובים באירוע שלנו ושאתה לא עושה צעד בלעדינו. רק מהאווירה המטורפת בפגישה רצינו שהחתונה כבר תגיע!!!!באירוע בדיוק הצטלמנו ופתאום בעלי אמר לי ׳נועה הנה עידן!!!!!׳ ובשיא ההתלהבות עצרנו את הצילומים ובאנו לחבק אותך רק כי כל כך חיכינו לך וכי גרמת לנו להרגיש שהאירוע שלנו בידיים טובות ושהוא הולך להיות הכי מטורף שהוא יכול להיות וזה בזכותך!!!!כל מי ששמע שסגרנו אותך לחתונה סיפר עליך רק דברים טובים וחיכה לה אפילו יותר!!! ומי שלא הכיר אותך היה בעננים ואמר כמה שאתה אלוף ואיזה שמח עשית ברחבה!תודה לך מעומק הלב שלנו על כל הטוב שעשית עבורנו, החתונה הייתה מטורפת, האורחים לא ירדו מהרחבה מרוב שמחה וכיף!!!!אני בתור אחת שלא סומכת על המלצות מאנשים שאני לא מכירה, יכולה להגיד למי שקורא את הפוסט הזה, שבאמת באמת חובה לסגור את עידן, חובה!!!!!!! נ.בעידן היה הדיג׳יי בחתונה של אחותי לפני 6 שנים ואני סגרתי תאריך של חתונה רק אחרי שבדקתי אם הוא פנוי! כי אין לו תחליף!!!אוהבים אותך המון ולתמיד, נועה ודניאל צדיקוב🙏🏼
הצג עוד

אוריין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
איך שהתארסנו ידעתי שאני רוצה רק את עידן! שמעתי אותו בכמה חתונות והוא היחיד שהיה נשמע לי שונה ומיוחד!
הצג עוד

Yishai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
Amazing!Our DJ - Idan Harris was the best! Everyone absolutely loved him, and all the guests told us afterwards that the DJ was amazing!Highly recommend - Idan Harris is the best!
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
משרד משגע, נותנים את התחושה הכי טובה בעולם! מהרגע הראשון יהיה לכם ברור שאתם בידיים טובות!!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם עידן ידענו שזה שזה!! ראינו כמה הוא מקצועי וקשוב, ישר הבין מה אנחנו רוצים ומי הקהל שלנו וזה היה בדיוק כמו שדמיינו, פשוט מושלם 🤩הרחבה שלנו תמיד הייתה מלאה וזה הרבה בזכותו.עידן היה זמין לנו לאורך כל הדרך ובאמת נתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובותכמות המחמאות שקיבלנו אחרי החתונה על הדיג׳יי היא מטורפת!!! ללא ספק ממליצים בחום!הבחירה הכי טובה שלנו ♥️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up