כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אצל נטע בחצר-בית של יופי באווירה של ספא

אצל נטע בחצר-בית של יופי באווירה של ספא

איפור כלות
טלפון:0524776708
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lee   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו שלוש נטע הייתה מקסימה ודאגה שכולן יצאו מרוצות! היא שידכה לנו את אודיה לשיער וזה היה מושלם. החזיק לאורך כל האירוע וכולנו קיבלנו מחמאות
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נטע פשוט מדהימה! מכירה מהר את הלקוחות שלה ויודעת מה הם צריכים! היא נותנת הרגשת ביטחון! והסיפור שלה פיקס!!! נישאר כל האירוע!! סוף הדרך אנחנו איתה 11 שנה! והערב שוב!!!
הצג עוד

anna.vaknin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נטע האהובה והמהממת ❤❤❤ קודם כל אגיד שוב, את מהממת, מדהימה, מוכשרת, ועם לב ענקי ❤💖💕💝 האיפור יצא מושלם!!! כולם החמיאו לי ויצאתי נסיכה בזכותך!! זה החזיק מעמד עם כל החיבוקים והנשיקות וזה שנשארת איתי ודאגת לי עד אחרי החופה היה ממש מעל ומעבר ואני ממש ממש מעריכה את זה!! תודה ענקית לך, זכיתי!!!! אוהבת מלא, נשיקות 💋💋💋
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל-נטע מהממת! לקחנו אותה לאפר אותנו לפני 8 חודשים לחתונה שלי אחי, וחזרנו על ההצלחה-שבוע שעבר בחתונה שלי(: מדהימה מדהימה מדהימה! רגישה וקשובה, אמינה ואנושית ממש, יודעת להתאים את עצמה אלייך- אם את עדינה וללא איפור-עושה ממש טבעי ועדין, איפור שמחמיא ומדגיש את היופי בפנים של כל אחת (איפרה גם את אימי, גיסתי ואחותי) ואם את נועזת-היא מתפרעת איתך לגמרי! והכל תוך כדי נעימות חמימות, ומאור פנים! מומלצת מומלצת מומלצת! בסוף האירוע כלום לא זז (אפילו האודם נשאר!)-יכולתי בסוף האירוע להתחיל את החתונה מחדש כם האיפור! התחלתי וסיימתי עם איפור מושלם, עמיד מחמיא ויפה(: תודה ענקית לך נטע! מדהימה שכמוך! תמשיכי לעסוק בלשמח ולעשות טוב ברגעים ככ' משמעותיים שכאלה!
הצג עוד

yiska.stowe   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
זו לא פעם ראשונה ( ויהיו עוד) שאנחנו מתאפרות ומתייפות אצל נטע. נטע, מלבד אישיותה הקורנת, היא אשת מקצוע מעולה . היא מבינה ויודעת מה היא עושה , מלאת בטחון ועם זאת קשובה ורגישה. נטע מקסימה, זורמת ומשרה אוירה טובה ונעימה . מומלצת ביותר ❤️
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נטע מדהימה, מקצועית וחמה. מאפרת מדהים וכל כך מתחשבת שהכל יהיה בדיוק כמו שאת רוצה! האיפור נשאר לי עד סוף הערב ולא נמרח אפילו קצת. קיבלתי כלכך הרבה מחמאות.. ממליצה בחום!
הצג עוד

שושנה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היי אני רוצה להודות לנטע שאיפרה אותי ל3 החתונות של הבנים שלי האחרון היה לפני יומיים היא באה אלינו הביתה היא מקסימה ומקצועית ומקשיבה למה שאנחנו רצינו (אני והבת שלי) המחמאות לא הפסיקו על הערב היה פשוט בטוב טעם עדין אבל עשה את העבודה כאחת שלא מתאפרת זה היה פשוט תוצאה לא מוגזמת והרגשתי מעולה אם איך שאני נראית ממליצה אל נטע בחום שושנה צביבל
הצג עוד

giftline   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לקחתי את נטע לאיפור כלה.. הגעתי אליה דרך האתר.. ביקשתי מנטע איפור הכי עדין.. כי אני לא מתאפרת ביום יום.. נטע איפרה אותי עדין בצורה מהממת הייתי ממש מרוצה מהתוצאה ולא הפסיקו להחמיא לי על האיפור.. בנוסף נטע נשארה איתי ועזרה לי בהכנות למרות שלא הייתה חייבת.. ממליצה!
הצג עוד

hilabaruch88   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בנטע התאהבתי בחתונה של חברה לפני שנה, כשאיפרה אותי ועוד 4 בנות שונות שהפכה כל אחת מהן למושלמת בצורה שהכי מתאימה לה, תוך שהיא נותנת את ההרגשה הכי נעימה ומקצועית שיש. ברגע שסגרתי אולם, הראשונה ששריינתי זו נטע כי לא יכולתי לדמיין מישהי אחרת שתלווה אותי באותו היום! היא הגיעה אליי ואיפרה אותי ועוד 3 בנות ושוב הוכיחה כמה היא יודעת לקרוא ולהתאים את האיפור לכל אחת- הרגשנו הכי יפות בעולם! היא ליוותה אותי בכל הרגעים החשובים ביום ואפילו הגיעה לאולם להרגיע את ההיסטריה שלי ולסדר אותי לפני החופה. ממליצה בחום ומלא מלא אהבה! כל מי שזוכה שנטע תאפר אותה תעיד אותו הדבר!
הצג עוד

Cigal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נטע היא שילוב מנצח של מקצועיות לא מתפשרת ואישיות כייפית ורגועה. בדיוק מה שצריך לקראת אירוע מרגש במיוחד. סיימנו את החתונה ב03.00 לפנות בקר וכשהסתכלתי במראה ראיתי שהאיפור במצב מצויין כאילו נעשה הרגע. ממש כך. ממליצה בחום רב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up