כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרימיום צילום חתונה

פרימיום צילום חתונה

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0534444949
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אדר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
צוות של אלופים אחד אחד. לקחנו אותם אחרי שליווינו זוג לחתונה ועפנו על הצוות. ולא התאכזבנו!היו מדהימים, ממש עשו לנו את החתונה. אי אפשר לפרט הכל אבל באמת שכלום לא איכזב
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלנו!!תומר מלא בלב ואנרגיות טובות יודע לתפוס רגעים בצורה מושלמת כל היום איתו עובר בצחוקים וחיוך!לא היה רגע אחד שהיינו צריכים לחפש אותו הוא היה בכל מקום רקד ברחבה וכל האורחים החמיאו לנו על הצלמים שעשו בעצמם שמח וכיף ברחבה! הבחירה הכי טובה ממליצים בחום!!!
הצג עוד

רז   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
תומר שולמן זה חד משמעית הצלם לאירוע שלכם!! נהנינו מכל רגע איתו , מגיע בקלילות מרים את האווירה עושה שמח ולרגע גורם לכם לשכוח מכל המתח והלחץ שמלווים את יום החתונה !! מומלץ מומלץ מומלץ!!
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
קודם כל המענה האדיב והשירותי עוד לפני שהכל התחיל, החיוך והאנרגיות הטובות!וביום האירוע דאגו שהכל יהיה מושלם ולא יחסר כלום, שכולם יצטלמו, שיהיו צילומי משפחות, צילומי חוץ, בהכנות, באכפתיות ובמקצועיות בחיוך ואוירה טובה. בהחלט ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

shani   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה מחבר שהשתלמה לנו מאוד. התוצרים נהדרים ויכלנו לשתף את חלקם כבר ביום החתונה.הם באו עם אנרגיות טובות, עשו שמח לנו ולאורחים
הצג עוד

adamsh   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל פרימיום הגענו דרך זוג חברים שהיה מאוד מרוצה והמליץ לנו. כבר בפגישה הראשונה הרגשנו שמעבר לעדשת המצלמה מסתתרים אנשים מדהימים!הם הראו לנו עבודות ומאוד מאוד התרשמנו. לקראת החתונה דיבר איתנו תומר כדי להכין אותנו ולבחור לוקיישן לקראת צילומי החוץ. תומר ולירון הגיעו למקום ההתארגנות של הכלה בדיוק בשעה שקבענו. בצילומי החוץ היה מאוד נעים והם מאוד הרגיעו אותנו לקראת הלחץ הגדול. היו להם הרבה רעיונות יפים וגם הביצועים בפועל היו מדהימים!באירוע עצמו הם דאגו תמיד להיות במרכז העניינים ולצלם את הרגעים הכי חשובים. ובשורה התחתונה-קיבלנו תמונות מדהימות! באמת שלא יכולנו לבקש יותר מזה. תודה לכם!
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מטורפת. הביאו איתם מלא צחוק וחיוכים. גרמו לנו רק לכיף.
הצג עוד

sveta   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
תומר יא תותח. הוא וחגאי זה היה שילוב קסמי. הרבה זמן אני ובעלי לא הצלחנו למצוא צלם שעומד ב3 קריטריונים, אופי שמסתדר לאופי שלנו, איכות, ומחיר. בחנתי לפחות 20 צלמים עד שהגעתי לתומר. בהחלטה כמובן בחנתי את האיכות ומחיר שהתאים לי ואז בפגישה אני, בעלי ותומר התאחדנו ממש ונהינו חברים ממש טובים.ביום החתונה זה היה יום קסום והמון מתוך זה עשו תומר וחגאי. הם הגיעו בזמן והתחילו לצלם ממש מקצועי והרגע הראשון. צחקנו המון ואני ובעלי פשוט היינו משוחררים. הצילומים היו לא לעמוד כמו פסלים, אלה צילומים חיים וכך הם יצאו.במסיבה אף אחד מהם לא פיספס אפילו רגע אחד. היה מצולם הכל. ואפילו תומר, חגאי ועוד צלם נוסף( לצערי לא זוכרת את שמו, אבל גם הוא ממש ממש חמוד) הספיקו לרקוד ביחד איתנו ברחבה ולהתפנק איתנו. אני ובעלי הרגשנו את הקלילות וחופשיות של המקצוענים.אנחנו כבר קיבלנו את הסרטון הקצר ואת הוידיאו הארוך וזה אין לתאר במילים עד כמה שזה טובתודה רבה לצלמים שלי שעשו לי את היום מושלם ומקסים. באמת שווה לקחת את תומר ואת הצוות שלו.
הצג עוד

Eldad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
צלם מספר אחד מהרגע שנכנס אלינו הביתה נתן יחס חם ואוהב קשוב דואג מאוד שהתמונות יצאו טובות ומקצועיות ממליצים ממש בחוםםםעבודה ועיצוב מעולים והכל סאטירה הכי טובה לחתן והכלה תודה רבה !!
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
תומר וחגי עשו לנו את הערב , איזה צוות מושלם!!! דאגו לנהל את הצילומים ברמה הגבוהה ביותר , ובמהלך האירוע לאווירה מטורפת 😃 , התמונות יצאו מהממות , מומלץ בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up