כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נעלי טאשה

נעלי טאשה

נעלי כלה
טלפון:0526247412
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lidya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קבלתי המלצה על נעלי ריקוד של טאשה מרקדנית מקצועית, השירות היה מאוד אדיב ומקצועי
הצג עוד

yaelbibelnik   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי לנעלי טאשה מהכירות מוקדמת של חברות ומשפחה עם נעלי הריקוד שלהן. חיפשתי נעל עקב נמוכה ונוחה. קבעתי תור וניסיתי דגמים שונים, בסוף הזמנתי דגם שראיתי באינסטגרם שלהן, מדדתי דגם מקביל ואת גובה העקב ותוך חודש וחצי בדיוק הן הגיעו, הגעתי לסטודיו 13 ברמת גן כדי למדוד וטאשה התאימה את הרצועות (הגדילה והקטינה) בדיוק לפי הרגל שלי. נעליים ממש נוחות ובדיוק מה שחיפשתי :) הן היו מקסימות, סבלניות ושירותיות.
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
המוכרות מקסימות דורי וטאשה נהננו מחווית הקנייה סבלניות ועשו הכל כדי שנצא סופר מרוצות.
הצג עוד

Ronit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נתקלתי בהמלצות בפייסבוק וכשהגעתי ראיתי מגוון רחב של נעליים בצבעים שונים... נעליים מהממות ומיוחדות במינן. לאחר יעוץ והתאמה של הסגנון שמתאים לי, הזמנתי נעליים שהגיעו בטווח הזמנים שאמרו לי מראש. יצאתי מאוד מרוצה! ביצענו ריקוד סלואו מיוחד שלמדנו בסטודיו לריקוד והנעליים היו מושלמות לריקוד ונוחות מאוד!!
הצג עוד

Meshi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנעלי טאשה דרך המלצות בפייסבוק, והחוויה איתן היתה מושלמת! כשהגעתי נתנו לי יחס אישי עם המון סבלנות, מדדתי מספר זוגות מסגנונות שונים עד שמצאתי בדיוק את הסגנון שאהבתי, ונתנו לי עצות מקצועיות בהתאם למה שמתאים לי. הנעליים הן בהזמנה אישית ויש מגוון ענק של צבעים וסגנונות לבחור מהם, אפשר לבחור עקב גבוה/נמוך, צר/רחב, ולהתאים את רוחב הנעל בהתאם לרגל. הנעליים מיוצרות בחו"ל אז לוקח כחודשיים עד שהן מוכנות, אבל זה בהחלט שווה את זה. הנעליים היו לי נוחות מאוד! נשארתי איתן עד הריקוד האחרון מבלי לשים לב בכלל שאני עם עקבים (עקב 6.5 ס"מ), הנעליים אפשרו לי לקפוץ ולהשתולל בנוחות :) לאורך הדרך קיבלתי שירות אדיב, מקצועי, וזמין. הם השאילו נעליים למדידות עד שהגיעו הנעליים שלי, הוסיפו ריפוד למאחורה של הנעל כדי שלא ישפשף, וכאשר התלבטתי איזה עקב להזמין היו איתי שעה בטלפון לנסות לייעץ ולמצוא לי את הפתרון הכי מתאים לי. באמת שירות מעל ומעבר, בשיא הסבלנות, עם תמורה מצוינת למחיר (מחיר ממש ממש הוגן) ונעליים נוחות ומהממות!
הצג עוד

morpni   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תמיד ידעתי שאתחתן עם נעלי ריקוד. כשהתחלתי לחפש נעליים לחתונה לא ידעתי מאיפה להתחיל ובמקרה הגעתי לנעלי טאשה. הגעתי יותר מחצי שנה לפני החתונה והיה לי ברור שאני רוצה נעל בהזמנה אישית. הנעל שהזמנתי הייתה עדינה ויפה כמו שרציתי וכמובן נוחה....בחרתי בעקב לא גבוה מדי בהמלצה של דורי והבחירה הייתה נכונה! ברור לי שאשתמש בנעל בעתיד לאירועים נוספים.
הצג עוד

nir.tatu   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדורי וטאשה בהמלצת המורה לריקוד שלי. רקדתי בעבר סלונים לטיניים, והכרתי רק נעליים שנמכרות בחנויות כמו ישרא-דאנס ודאנס-שופ, והיא המליצה לי שאצל דורי וטאשה הנעל מותאמת אישית לרגל. אפילו שלהגיע אליהן היה קצת פחות נוח, היה לי חשוב שהנעל תתאים במדוייק ותהיה נוחה, במיוחד שהייתי כחודש לפני החתונה. קבעתי עם דורי פגישה בטלפון, והגעתי לפגישה עם טאשה. הרגשתי כמו סינדרלה, וטאשה שלפה לי את הזוג המושלם בשבילי. הצרה, הרחיבה, ונתנה זמן ללכת ולרקוד קצת בסטודיו עם הנעליים כדי לראות שאכן נוחות. לא היה לחץ או זירוז אפילו לא לרגע, גם כשכבר אמרתי ״יאללה בסדר סגרנו״ אמרה לי למדוד שוב ולוודא שאכן הנעל יושבת בדיוק. הסבירה לי בנוסף איך לנקות ולשמור על הנעליים.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את נעלי טאשה הכרתי עוד כשהזמנתי אצלן נעלי ריקוד וידעתי שכשאני אתחתן, אני אזמין אצלן. הזמנתי חודש וחצי לפני החתונה, בחרתי גובה ועובי עקב, צבע, עיצוב והן הגיעו מושלמת וכל כך נוחות. הייתי איתן עד 12 בלילה. מהממות ונוחות. ממליצה בחום.
הצג עוד

ורד   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קניתי נעלי ריקוד לחתונה והיה ממש נוח!! הקפדתי ללכת איתן לפני האירוע לפחות 4 פעמים כך שהן באמת נמתחו ונהיו נוחות בהרבה יותר. באירוע עצמו החזקתי מעמד עדדדד שלב הקרחנות ב12 בלילה שבו החלפתי לכפכפים. מתכננת לחרוש על הנעליים לאירועים - ללא ספק! **** קחו בחשבון שהזמנה בהתאמה אישית לוקחת זמן. לקח לי חודשיים לקבל את הנעליים.
הצג עוד

Lera   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל נעלי טאשה דרך הפייסבוק בטעות. ראינו שהן מתמכות בנעלי ריכוד, כלה וערב ואמרנו שננסה כי אם כבר להוציא סכום על נעל, אז לפחות שתהיה מקצועית והיא הייתה. אני רוקדת ריקודים סלונים מגיל 5 ותמיד הייתי לובשת נעליים תפורות אישית בהזמנה מחו"ל. איכות הנעליים של טאשה לא יורדת מהרמה שאני רגילה אליה! ממש קיבלתי נוסטלגיה כשלבשתי אותן :) הנעל הראשונה שלבשתי הייתה יפה, השניה יפה באותה מידה וגרמה לי לדילמות, אבל כשלבשתי את הנעל השלישית בעלי ואמא שלו קפצו בפה אחד ואמרו שזו הנעל שבה אתחתן! הנעל ישבה עלי כתפורה!! שרדתי אליהן את כל האירוע בקפיצות, ריקודים חופה וקידושין ובעלי היה הראשון שנשבר והחליף את הנעליים שלו לנעלי ספורט :)))))))) תודה רבה דורי וטאשה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up