כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
RSVP - אישורי הגעה וניהול אירוע

RSVP - אישורי הגעה וניהול אירוע

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0000000000
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
ליאור הייתה פשוט מופלאה. מדויקת, יעילה, ונותנת שירות אמיתי. מדובר בספקית שממש חסכה לנו כסף, ועזרה לייעל את האירוע. התוכנה קלה לשימוש ומעקב, יש לך יכולת להשפיע עד הרגע אחרון על הנוסח - והם עובדים על WhatsApp ולא SMS, וזה חשוב מאוד!בנוסף לקחנו שירותי מתנה באשראי, והם עושים זאת באישור חוקי, ותחת רגולציה וגם בהקשר הזה היה מעולה.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
90 מתוך 100
הגעתי דרך המלצה בפייסבוק, הצלחה מסחררת מחיר מעולה, נגישים, זמינים וממשק נוח מאוד!
הצג עוד

irena   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בתאריך 27.3 באולם וואייט בפרדס חנהמהתייעצויות עם חברים קודמים שהתחתנו הבנו שעדיף לנו לקחת חברה שעושה אישורי הגעה גם בוואטסאפ והתלבטנו בין RSVP לחברה אחרת. קיבלנו על RSVP המלצה חמה משני חברים טובים, והעמלה הנמוכה לאורחים באשראי + העובדה שלנו זה חינם קנתה אותנו :) כבר אחרי סבב הודעות ראשון היינו באחוז אישורים מטורף, ואחרי מספר ימים ספורים כבר היו לנו 0 אנשים שלא ענו. הבנו מחברים שהם קיבלו כמות מספקת של הודעות ותזכורות ולא הייתה לנו שום פדיחה עם אורחים מבולבלים או כאלה שלא קיבלו הודעה. מרוצים בטירוף והמחיר משתלם מאוד!
הצג עוד

חי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
היינו מאד מרוצים משירות אישורי ההגעה של RSVP. היינו אמורים להתחתן לקראת סוף אוקטובר ודחינו למרץ בגלל המלחמה. שלחנו את ההזמנות לחתונה (לתאריך הראשון) לפני ה-7 לאוקטובר, והצוות של RSVP היו מאד מבינים ורגישים ומיד לבקשתנו שלחו הודעת ביטול לכל האורחים ללא עלות.זמן קצר לאחר מכן, הם שלחו שוב לכלל האורחים עדכון לתאריך החדש. כל זה ללא שום תוספת עלות מעבר לסיכום הראשוני.מעבר לכך הם היו זמינים לכל השאלות וענו מהר (גם בשישי) לכל הפניות שלנו.נקודות קטנות לשיפור: 1. לאפשר הוספת הזמנות דיגיטליות כתמונה בהודעה (ולא כדרך לינק)2. לשקול להוסיף שירות של מענה טלפוני. כרגע המענה הוא רק בוואטסאפ, והמענה שם טוב, אבל תמיד זה נותן ביטחון שיודעים שיש למי להתקשר
הצג עוד

Ornat   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לקחנו את החבילה המורחבת ביותר, שכללה וואטסאפים, טלפונים, וואטסאפ תזכורת ביום האירוע ועוד ווטסאפ תודה אחרי האירוע - וגם שירות מתנות באשראי, עם העמלה הכי נמוכה שהצלחנו למצוא (2%, שנלקחה מהאורחים בנוסף למתנה). הגענו לאחוזי מענה ממש גבוהים די מהר, ובפעם האחת שהיינו צריכים את שירות הלקוחות היה מענה מהיר וזמין.
הצג עוד

אב   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
95 מתוך 100
היינו מרוצים מאוד. היו זמינים מאוד בפניות בווצאפ, ההודעות הגיעו לכל האורחים לפי מה שאנחנו יודעים, והמענה היה באחוזים גבוהים גם לפני הטלפונים.כשדחינו את האירוע היו הוגנים איתנו לגבי המחיר על השירות ונתנו הנחה קטנה למחיר החדש לתאריך החדש.אפשר להוסיף קישור לקבוצת פייבוקס בהודעה שנשלחת ביום האירוע ככה שזה מאוד נוח.
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
RSVP נתנו שירות מצוין, אמין, מקצועי ומדויק.המערכת נוחה מאוד ועריכת ההודעות ברורה מאוד.השירות בוואצאפ מהיר ותמיד ענו לי על כל שאלה.גם השירות אשראי היה נוח מאוד.

שיראל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאחר לבטים אם צריך מנהלת אירוע חיצונית הגענו אל מעיין והבנו שעשינו את הבחירה הטובה ביותר בחתונה שלנו.משיחת הטלפון הראשונה הבנו שאנחנו בידיים טובות ושיש על מי לסמוךלאחר מכן התקיימה פגישה שבה העברנו את כל מה שחשוב לנו שיקרה באירוע ומעיין עשתה לנו סדר בכל הבלאגן , נתנה לנו המון המלצות דגשים חשובים ועד ליום האירוע הייתה איתנו בקשר ודאגה שהכל כמו שצריך.בנוסף סגרנו דרכה את האישורו הגעה מה שהיה עבורנו מושלם וסנכרן עוד יותר את העבודה מול מעיין וההושבות.במהלך הערב עצמו מעיין הגיעה עוד לפנינו לאולם דאגה שהכל יהיה מסודר כמו שצריך ופשוט דאגה שאנחנו והמשפחה שלנו לא נתעסק באמת בכלום כלום כלום נטו להנות מהערב, סמכנו עליה בעיניים עצומות ולא דאגנו לשום דבר במהלך החתונה.בנוסף בזמן ההושבות (500 איש) מעיין טיפלה וסידרה במהירות ככה שאנשים לא עמדו וחיכו יותר מדי ודאגה לספור כמה פעמים את מספר האורחים ולעבוד מול האולם בשיתוף פעולה.לאחר ההושבות מעיין עברה בין השולחנות ודאגה שהאורחים מרוצים וטיפלה בכל הבעיות שעלו.בכל השבוע שלפני וגם לאחר החתונה הגענו למסקנה אחת שוב ושוב, כמה מזל שסגרנו עם מעיין, ממליצים בחום !!!
הצג עוד

אורון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
בגדול היה מאוד נוח, בעיניי כדאי להוסיף פילטור לעמודות ולא רק לפי סדר אלפבתי
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
האולם שלנו עובד עם מערכת סידורי הושבה שמציעה גם אישורי הגעה. מאוד התבאסנו לשמוע את המחיר שהוצע לנו ולכן החלטנו לחפש אלטרנטיבות. שמחנו לדעת שיש עוד המון ספקים בשוק שמציעים אישורי הגעה והדבר שאהבנו הכי הוא לקבל את השירות דרך הווטסאפ! בלי שינסו לשכנע אותנו אנחנו יודעים ומבינים שהמענה דרך ווטסאפ הוא הרבה יותר גבוה מאשר דרך סמס (ווטסאפ הוא דבר שנכנסים אליו עשרות פעמים ביום ולהרבה מאוד אנשים הוא גם פתוח על המחשב בזמן העבודה ככה שאם יש מקום שלא יפספסו את ההודעה שלנו זה דרך הווטסאפ). קיבלנו את כל המידע נגיש כולל המחירים דרך האתר של rsvp ואם היו לנו שאלות נוספות המענה שלהם דרך הווטסאפ תמיד מהיר (בשעות המענה), סבלני ומנסה לעזור. לאורך כל הדרך הטרידו אותנו כל מיני דברים באישורי ההגעה ו-rsvp תמיד היו שם להסביר, לעזור ולא להשאיר אותנו עם שאלות פתוחות. הממשק עצמו נוח מאוד ומאפשר לנו לערוך את הודעות הווטסאפ איך שנרצה ללא הגבלת תווים. גם אחרי הסבבים הראשונים של אישורי ההגעה, ההטענה למערכת ההושבה של האולם הייתה קלה ואינטואיטיבית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up