כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אשר אבישר simplay djs

אשר אבישר simplay djs

תקליטנים
טלפון:0523286304
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Orel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היחס האישי נורא חם..דואג ואכפתי מכול הפרטים הקטנים שאנחנו מבחינתנו כזוג שמתרגש ורוצה שהכול יהיה מושלם.
הצג עוד

איל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
זמין, אדיב, קשוב, עושה את עבודתו נאמנה, עומד בזמנים, מוזיקה טובה, והכל בהתאם לבקשת הלקוח, ממליצים בחום!!
הצג עוד

Gavriel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאשר בזכות חתונה שהיינו בה והוא היה הדיג'יי שממנה יצאנו מרוצים מאוד! ההחלטה לבחור בו לאירוע שלנו התקבלה לאור העובדה שבדומה לחתונה שבה התרשמנו ממנו, גם בחתונה שלנו תמהיל הקהל הורכב מהרבה חבר'ה מבוגרים יחסית וגרעין צעירים לא גדול שדורש מוזיקה בוגרת ומגוונת אך יחד עם זאת מקפיצה ומשמחת. ואכן, אשר עמד במשימה בגבורה! המוזיקה הייתה מורכבת ממגוון רחב של סגנונות - רוסית, מרוקאית, מזרחית מקפיצה, ישראלית ועוד והקהל יצא מרוצה בסה"כ. עם זאת, הרגשנו קצת שהפלייליסט היה מוכן מראש ולא כלל את השירים שרצינו שכן בפגישה המקדימה, שארכה כשעתיים ובה אשר שאל אותנו על ההעדפות שלנו וביקש מאיתנו שירים שנרצה לשמוע ובסופו של דבר, רובם לא נוגנו באירוע. חשוב לציין שקיבלנו רק פידבקים טובים מהקהל - אשר היה מאוד קשוב לקהל ולמעט כמה שירים בודדים, הוא ניצח על האירוע ביד רמה וגרם לקהל לא לצאת מהרחבה.
הצג עוד

geva   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לאשר אבישר האלוף! תודה רבה על חתונה מדהימה! מהרגע הראשון שנפגשנו איתך – ידענו שאנחנו בידיים טובות! במקצועיות יוצאת דופן ידעת לקרוא את הקהל ושמת מוזיקה מעולה! הבאת את הקסם האישי שלך ויחד עם שמעון לנדה הצלחתם לסחוף את הקהל! לכל מי שמחפש די ג'יי מקצוען, אמין, שיתן לכם יחס אישי מההתחלה ועד הסוף – אשר אבישר הוא הכתובת! אחרי שיחת הטלפון הראשונה איתו – תבינו לבד כבר הכל! באהבה ענקית! אביב וגבע יפתח
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התקליטן אשר אבישר מsimplay תיקלט לנו אירוע של 100איש ובכל זאת הצליח להקפיץ את כולם , את אשר הכרנו מסטודנטים נישאים ומהר מאוד הרגשנו שזה יהיה הוא ואין לנו עוד מה לחפש הן מבחינת הפגישה שזרמה ההכלה הבטחון שנתן לנו והמקצועיות. אשר אבישר שם לב לגיוון האנשים באירוע ושילב סגנונות שונים לפי ראות עיניו היה מאוד כיף ותודה רבה !!!
הצג עוד

talsimon3   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו את דור מלודי מסימפליי. תותח, נענה לכל בקשה שלנו, מחיר מעולה ומילא את הרחבה כל הערב.

Yaron   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
החתונה הייתה בפורים, ובאנו אל אשר אבישר עם המון בקשות מיוחדות לגבי שירים, הוא ושמעון לנדה היו לא פחות ממדהימים! המקצועיות נוטפת מהם! כל פגישת הכנה ותיאום הייתה מלאה בהומור ובהרבה מחשבה על מה ירים את האירוע. אשר ושמעון אמרו את מה שהם חושבים במקצועיות ובשיא האדיבות וזרמו עם כל החלטה/בקשה שהעלנו:) באירוע עצמו, הם פשוט התעלו מעל ומעבר לכל ציפייה שהייתה לנו! כל האורחים נהנו והריקודים זרמו בשיא הכיף!!! כל שיר היה פשוט מוצלח יותר מהקודם והקפיץ את החתונה. החוויה שלנו מהעבודה עם אשר ושמעון הייתה לא פחות ממושלמת:) ממליצים בחום!
הצג עוד

shoval123   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
על אשר אבישרמSIMPLAY DJS הגענו דרך המלצה של חברים טובים ,וזאת הבחירה המושלמת שלנו לחתונה ,כבר בפגישה הראשונה ,היה לנו ברור שיש על מי לסמוך, אשר מיד הבין את הציפיות המיוחדות שלנו, הניסיון והביטחון שאשר אבישר נתן לנו, היה מושלם, המוזיקה בחתונה הייתה מקפיצה הופתענו לראות את כולם על הרגליים, עד 3 בבוקר, אשר אבישר הוא פצצת אנרגיה הוא מקצוען אמיתי, עם ניסיון אמיתי שבא לידי ביטוי היום החתונה שלנו ,היה פשוט מושלם. אין אחד שיודע לקרוא קהל כמו אשר אבישר., הוא היגיע עם תופים אלקטרונים, שהוסיפו לקצב. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות ,היה מושלם.
הצג עוד

דורון ורחלי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אשר הוא דיג'י מצוין!!! היינו מאד מרוצים מהמוסיקה שהוא בחר לשים. אשר הבין את הראש שלנו, היה מאד קשוב לבקשות שלנו וגם ידע להרגיש את הקהל ושם מוסיקה שהרקידה אותנו עד שלוש בלילה!!! אנשים לא רצו להפסיק לרקוד, קיבלנו המון פידבקים חיוביים מהאורחים, והרבה שאלו מי הדיג'י המעולה שבחרנו. אשר בנאדם מקסים מלא שמחת חיים, היה כיף לעבוד איתו ואנו מאד שמחים שבחרנו בו להיות הדיג'י בחתונה שלנו! בזכותו היתה חתונה בלתי נשכחת! מומלץ בחום!
הצג עוד

אבי73   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
60 מתוך 100
בסה"כ היה בסדר:מוזיקה עדכנית;סוגי מוזיקה כמו שביקשנו;כמו כן, אשר יצר עבורנו את המיקס עבור הריקוד שלנו המחיר כולל מסך גדול שיש באולם ופירוטכניקה - קרח יבש, זיקוקים בזמן החופה, בלונים, קונפטי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up