כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלון הררי - מנחה טקסי חתונה

אלון הררי - מנחה טקסי חתונה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723929935
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
95 מתוך 100
We were recommended Alon by our wedding planner. We were looking for someone to do a mix of Hebrew and English ceremony. We met via Zoom (we live in NYC) and immediately had a great impression. Alon was easy going, energized and made us laugh! We met a few times to develop the ceremony and figure out what was right for us.
הצג עוד

Ezra   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלון לאחר חיפוש של מנחה לטקס.משיחת הטלפון הראשונה, כבר הבנו שאנחנו בידיים טובות. נפגשנו מספר פעמים, במהלכן אלון הכווין ועזר לנו לבנות את הטקס עד שאותו רצינו.בחתונה עצמה ריגש, הצחיק ובעיקר שימח .אלון איש קליל, זורם, מצחיק, שמפשט את מה שנראה לנו תחילה מסובך.ככה שאם אתם בחיפושים אחר האדם הנכון למשימה, אתם יכולים לעצור פה :)
הצג עוד

ויקטוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
לא רציתי טקס חופה דתי אבל כן תמיד חלמתי לעמוד מתחת לחופה עם בעלי לעתידאז אני ובעלי החלתנו שאנחנו עושים הכל אחרת ומתחתנים עם טקס חופה אזרחיהפכתי את כל האינטרנט עד שמצאתי את האחד והיחיד אלון הררי איך שראיתי את הסרטון הראשון ישר ידעתי שאני רוצה שהוא יחתן אותי
הצג עוד

חלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלון דרך המלצות בפייסבוק וכבר בפגישה הראשונה הרגשנו חיבור וידענו שאנחנו רוצים לסגור איתו. כל ההתנהלות מולו הייתה כל כך נעימה והטקס עבר בצורה קלילה ומושלמת וכל האורחים ממש התרגשו :)
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלון אחרי שחיפשנו מישהו שינהל לנו את הטקס בצורה שונה ומיוחדת וקיבלנו בדיוק מה שרצינו!!! מצחיק, מרגש, מספר בדיוק את הסיפור שלנו! לא הפסקנו לקבל מחמאות על החופה, ממליצים מאד!!!

הוד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מנחה לטקס חידוש נדרים ובסוף נתקל ו בסרטונים של אלון ומשם התחיל המסע
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלון אחרי חיפושים רבים אחר מנחה טקס עבור חתונתנו. מהפגישה הראשונה עם אלון הבנו שמדובר באדם מיוחד, אותנטי, מצחיק, קשוב, שחשוב לו לכתוב יחד את הטקס באופן שיתאים לנו וישקף את האמונות שלנו. מאוד התחברנו לאלון ולדרך שלו להכין את הטקס. בתהליך של בניית הטקס אלון שאל אותנו שאלות ודיברנו על דברים הנוגעים אלינו כבני אדם וכבני הזוג מבחינתנו זה היה תהליך מיוחד מאוד וזה הרבה בזכות אלון. הטקס היה אישי, מספר עלינו, מצחיק, קליל, קשור למסורת היהודית - בדיוק כמו שאנחנו רצינו.
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בן אדם קשוב, מצחיק, מלא ברעיונות הכין לנו טקסט מהמם מרגש ומצחיק, שווה !!

הרלין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני ובן זוגי חיפשו מנחה שיעשה לנו טקס קצת מכל דבר גם שידבר את השפה שלנו וגם קצת להוסיף מהמסורת והדת. ללא ספק אלון סיפק לנו חופה מהסרטים. אלון ליווה אותנו מהרגע הראשון עד ליום החופה.התחברנו אליו בטירוף והוא שווה כל שקל! לא יכולנו לבקש מנחה יותר טוב ממנו. הטקס נתן גם לאנשים שלא כל כך מכירים/ קרובים להתחבר אלינו ולהנות ממנו ומהסיפור שלנו. הטקס היה כל כך יפה, מרגש, מצחיק כל כך הרבה מחמאות בקיצור הכי ממליצים על אלון ההרי איש זהב.
הצג עוד

Elena   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
We had a wedding in Feb'22, in a wonderful place Ha-bait, Raanana. We met 2 times with Alon before the wedding, it was a love from the 1st sight))) We discussed everything about the ceremony and Huppa. We made it personal and unique. Alon listened us all the time and behave like a professional! And it was also fun!! We had made 2 ceremonies - one for the closest quests and another one more official with Huppa. All our guests also was impressed by Alon! Thank you o much! You made our ceremony so special!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up