כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
EDstudio
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את דניאל ואליאב מצאנו במקרה והתאהבנו בסגנון הצילום שלהם. לאחר שפגשנו אותם (לא פגשנו אף אחד אחר כי לא היה צורך) הבנו שמדובר בחבר'ה צעירים עם גוד וויבס, ישר הבינו את הסגנון שלנו ואת הראש. ביום החתונה הם היו מושלמים!! קלילים, כיפיים, שמחו איתנו יחד ולא הרגיש שזה יום עבודה. גם בחתונה עצמה ראו שהם מצלמים בכיף ולא עשו פרצוף פעם אחת לאורח שביקש תמונה (יצא לי לראות לא מעט כאלה). אחרי החתונה התמונות והוידיאו הגיעו מהר, התמונות היו מושלמות ובאיכות מדהימה, הוידיאו היה מושלם , בדיוק כמו שציפינו מהם! בכללי אני חייבת להודות שהם היו זמיני לפני, תוך כדי והכי חשוב אחרי האירוע תמיד (!!) ענו על כל שאלה ובקשה וזה ממש לא מובן מאליו. אני ממליצה עליהם בחום!!!!! ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשינו : והתמונות מדברות בעד עצמן :)
הצג עוד

neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם דניאל ואנחנו ממש שמחים על ההחלטה הזאת! מהשיחה הראשונה הוא היה מדהים, סגר איתנו את כל הדברים מראש עד הפרט האחרון, הגיע בזמן, היה איתנו כל היום בסבלנות ומקצועיות אינסופית, גרם לנו להנות מהזמן של הצילומים וגם באירוע עצמו היה קשוב ומקצועי. בקיצור ממליצים בחום!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אליאב ודניאל היו פשוט מדהימים ומקצועיים לאורך כל הדרך. ליוו אותנו בכל הדחיות בעקבות הקורונה ונתנו שירות אדיב ואכפתי תמיד. ביום האירוע הגיעו בזמן ונתנו את הלב והנשמה! הם מקסימים ונעימים, נתנו תחושה נוחה! התמונות פשוט וואו, אין סוף לכמות הפרגונים, איזה איכות ואיזה רגעים מדהימים צילמו! התמונות הגיעו ממש מהר. אנחנו ממש מרוצים מהכל!!!!
הצג עוד

Yafit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
דניאל ואליאב מצאו אותי דרך הפייסבוק וממש הרגשנו כאילו באו לנו משמיים, 2 צלמים סופר נחמדים וסופר מוכשרים, סגרנו איתם חבילה כוללת הכל כולל טראש, בטראש עשו לנו תמונות מושלמותתתתת שאין לתאר! בחתונה שלנו, חתונת קורונה, אליאב לא יכול היה להתלוות איתנו ובמקומו הגיע רונן. דניאל ורונן צילמו כל רגע ורגע בחתונה, שכן היה פחות כוח עבודה (לפי בקשה שלנו) אבל עשו עבודה של 3 צלמים! התמונות יצאו מושלמות! תודה על הכל דניאל אליאב ורונן! ממליצהה בחום!
הצג עוד

daniellangbord991   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
את אליאב ודניאל היינו צריכים לפגוש פעם אחת כדי להבין שהם מתאימים לנבחרת החתונה שלנו. סבלניים, מקצועיים וחדים! את צילומי הזוגיות שלנו כמובן גם עשינו איתם ואת יום החתונה הם הנציחו לנו בצורה בלתי מתפשרת! התמונות, הווידאו (הצלם שלהם רונן המקסים), המגנטים- הכל היה מושלם והם סבלו כלה לא פשוטה! הם מדהימים גם באישי וגם במקצועי והיו חלק בלתי נפרד מהיום שלנו! ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יכולנו לבקש צלמים יותר טובים מדניאל ואליאב! האווירה הייתה איתם קלילה הם באו בוויבים מאוד טובים! למרות שהיה לנו יום גשום ועיכוב ביציאה לצילומי זוגיות לפני האירוע הם קיבלו החלטות מדוייקות וטובות והכל באווירה טובה. גם בזמן האירוע לא הפסיקו לצלם ותפסו המון רגעים יפים וחשובים! תודה ענקית על כל רגע ממליץ בחום !
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דניאל ואליאב הצלמים המדהימים שלנו, קודם כל זכינו להכיר אנשים טובים שפשוט כיף להיות איתם, התחברנו אליהם מאד. מצילומי הזוגיות המקדימים ועד החתונה היה פשוט מעולה. דניאל ואליאב, וצלם הוידיאו רונן, באו עם וייב טוב וחיוכים גדולים, מקצועיות, גרמו לנו להירגע, לצחוק, ליהנות מהרגע ולהרגיש שאנחנו פשוט נמצאים עם חברים. הייתה אווירה קלילה ושמחה וזה הכי חשוב ביום הזה. התמונות יצאו מושלמות. בחרנו בטובים ביותר! תודה ענקית לירז&ג'ניה
הצג עוד

Mirit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בתאריך 26.11.19. מהרגע הראשון הרגשנו בנוח עם דניאל ואליאב מסגירת החוזה ועד ליום החתונה השיחות איתם תמיד היו נעימות. דאגו להקליל את המתח והיו אדיבים. תיעוד האירוע היה מקצועי והרגשנו שאנחנו בידים טובות. אני ובן זוגי ביישנים והם לגמרי גרמו לנו להרגיש בנוח ולהפתח. לא עבר שבוע וקיבלתי טעימה קטנה ואת כל התמונות קיבלנו תוך שבועים והתמונות מהממות!!! מומלצים בחום, מירית ואמיר
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד הדברים הכי חשובים באירוע הוא צוות הצילום. אליאב ודניאל הם הצמד הכי טוב שאפשר לבקש, וביחד יש ביניהם את השילוש הקדוש של מקצועיות, אוירה טובה, והתאמה לאופי הזוג. סגרנו דרך החברה חבילה מלאה הכוללת צילומי טראש, צילום סטילס ווידאו ומגנטים ביום האירוע [וצילומי חינה ככה, בין לבין ;)] הרומן שלנו עם אליאב התחיל עוד בצילומי הטראש. הוא היה קשוב לזוג שאנחנו החל מבחירת התאריכים ליום הצילום, דרך בחירת הלוקיישן ועד לאופי הצילום. אנחנו זוג שלא רגיל לצילומים וחששנו שנרגיש לא בנוח מול מצלמה. התרחיש הזה היה רחוק מהמציאות, הרגשנו כ״כ בנוח ששכחנו לרגעים שמישהו מצלם מהצד. קיבלנו במהירות תמונות מרהיבות ביופיין שגרפו מחמאות בלי סוף. ביום האירוע אליאב, דניאל והצוות הגיעו למקום ההתארגנות ואשכרה הרימו את האוירה בבית! הם היו סבלניים גם כשהתעכבתי בהתארגנות, יצרו ברגע יש מאין סט צילומים מהמם לצילומי האווירה, ובגדול זרמו עם כל בקשה שלי ושל המלוות שלי (והיו לא מעט- בקשות ומלוות ;-) ). הצילומים לפני האירוע נעשו באוירה נעימה, בדיוק במקום ובאופי שרצינו (ואפילו קיבלנו פינוקים). בזכות התכנון המוקפד של הלו״ז שעליו היה אחראי אליאב הספקנו להגיע לאולם זמן רב לפני החופה, להתרענן להירגע ולנוח. זה היה פרייסלס עבורנו! הם היו איתנו כל הערב ואמנם עוד לא ראינו את כל התמונות, אך ממה שכבר ראינו הם פשוט תפסו בדיוק את הרגעים שאותם נרצה לזכור לעולם! ולא פחות חשוב מכך - היינו בהמון אירועים בחיינו, וקרה לא פעם שאפילו כאורחים הרגשנו בחסרונו של הצלם לאחר השעה 12 בלילה. אליאב והצוות היו איתנו לאורך כל הערב, עד שכבה האור ברחבה! לרגע לא נראה שהם מיצו, התעייפו, או ״חצי מתקפלים״. הם היו שם במאתיים אחוזי אנרגיה בכל כיוון שאליו הפנינו את ראשנו והיה לנו פשוט כייף שהצוות היה חלק מהיום שלנו! אין לי ספק שלא אתפשר על פחות מהצוות הזה גם בשמחות עתידיות (כן ירבו!).
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר לפני שהתארסנו ידענו שבחתונה שלנו אליאב ודניאל יצלמו אותנו ומיד כשהיה תאריך לחתונה סגרנו איתם (שנה מראש!) מהרגע הראשון של הצילומים איתם הבנו שבחנו הכי נכון שיש, דניאל ואליאב הם האנשים הכי קלילים, זורמים, מצחיקים ואדיבים שפגשנו. הם ידעו בדיוק מה להגיד ומה לעשות כדי לגרום לנו להשתחרר ולהנות מכל שניה! אין לי מילים לתאר את החיוך שעלה לי על הפנים כשהתמונות הגיעו כי פשוט הכל אבל הכל היה מושלם! כל תמונה יותר יפה מהשניה! תודה לשניכם על הכל ובאמת מאחלים לכם שפע של פרנסה ואמן ותזכו לשמח עוד זוגות כמו ששימחתם אותנו! אוהבים אתכם מלאאא נאור והדר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up