כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

להקת גוטה גוטה

להקת גוטה גוטה

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0586800272
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
גוטה גוטה!! איזו אווירה, איזה מוזיקה. למי שחשוב לו מוזיקה, גם סאונד, גיוון מוזיקלי וסגנון כיפי וסבבה, שלא יחשוב פעמיים. כל כך נהנינו מגוטה שאין מילים. מהאלתורים בחופה בין הברכות, והנגינה בקבלת פנים. ממליצים בחום!!
הצג עוד

Aviella   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לפחות פעמיים הזמנו את הלהקה: 1. גיבוש חברתי של חברי בלקניצה- ריקודי הבלקן חיפה. נתנו הופעה מדהימה במלון גרדן. 2. מסיבת הפתעה לאביאלה אנג'ל ליום הולדת 70. ויש סיכוי רב שזו לא הפעם האחרונה...
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו מכירים את גוטה גוטה מהופעות וכמה חתונות שהיינו בהן, ואני ידעתי ש'השיר של השמש' צריך להיות שיר הכניסה לחופה שלנו. חיפשנו מוסיקה חיה מיוחדת ומגוונת שתעשיר את היום שלנו (החמת חלילים והקונטרה בס קנו אותי) ואנשים שיבינו אותנו ואת הסגנון של האירוע. כל זאת מצאנו בגוטה גוטה ואביב הנהדר שמולו דיברנו. אין מילים לתאר כמה אנשים נהנו, גם בקבלת פנים, גם מבחירת השירים בחופה וגם מהריקודים. תודה!
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמענו אותם בחופה והתאהבנו בחופה שלהם. בחתונה שלנו היו בקבלת פנים ובחופה. הופכים את הכל למיוחד וקסום, ומעבירים את טקס החופה בצורה מרגשת מאוד! כל העבודה איתם גם לפני הייתה כיפית ונעימה, מבחירת שירי כניסה לחופה ואפילו ליווי מיוחד בזמן האירוע!
הצג עוד

גפן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
את גוטה ראיתי בחתונה של חברה והתרשמתי מאוד -הלהקה הכי מוכשרת ומגניבה שפגשתי בחתונה אי פעם. הם מוזיקאים מוכשרים ביותר, הסגנון שלהם אחר ומיוחד ומשלב כלייזמר, מוזיקה בלקנית, שירי ארץ ישראל וקאנטרי. חשוב לציין שגוטה אינם להקת חתונות סטנדרטית, ופחות 'גמישים' ומוכנים להתאים את עצמם - הם מנגנים את המוזיקה שעונה לסגנון שלהם, ולנו זה התאים:) עם הבחירות שלנו לחופה אביב הסולן זרם והם עשו ביצועים מקסימים גם לשיר שביקשנו שהוא לא ככ מוכר... חשוב לדעת שגוטה לא מתחייבים יותר מ4 חודשים מראש, זאת מתוך קדימות להופעות שהם עושים. הם גם עסוקים מאוד ולוקח לפעמים יומיים שלושה לענות להודעות.. בנוסף אנחנו קצת הסתבכנו באולם שלנו שהוא לא גדול עם במה ל- 6 אנשים... בשורה התחתונה- היו פשוט מעולים, שימחו אותנו ואת האורחים ואביב גם תיקלט בסוף האירוע אחלה!
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הנושא הכי חשוב עבורי בחתונה היה הלהקה. ניסיתי ללחוץ על אשתי לבחור להקה מסוימת. היא ממש סרבה וספרה לי על גוטה גוטה. אמרתי לה שהשם שלהם מטופש ושלא רוצה לשמוע. היא פשוט שמה שיר והכריחה אותי להקשיב. ונאצלתי להודות כי התרשמתי. בסוף כמובן שסגרנו איתם. הם היו מעולים. 90% מהביקורות החיוביות על החתונה שקבלתי היו עליהם. ממש ממש מושלם. מוזיקת עולם עד דגשים יהודיים. מתאים לכל הקהל. כולם נהנו החל מאורחים מחו"ל ועד חרדים ואפילו חובבי ז'אנר מזרחי.
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יו גוטה גוטה!!!!! הם מדהימים אבל בטירוווף!!!! ברמה של 1000 מתוך 10. הם חמודים, מקסימים, אנשים נפלאים, כל האינטארקציה איתם היתה ממש כייפית, כולם בחתונה החמיאו לנו על הלהקה, מוזיקה יפה, מקפיצה, מוכשרים ביותר, מתאימים את עצמם לקהל. הם התמודדו בצורה נפלאה גם עם פאשלות של האולם, אילתרו וידעו להתגבר על הכל. פשוט אין לי מילים להודות להם ולהגיד עד כמה הם מצויינים בהכל
הצג עוד

דוד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין אחד(! ) שלא דיבר איתנו על הלהקה שהייתה בחתונה.. כולם כולל כולם כלכך נהנו מהמוזיקה והאווירה שהם הביאו שבאמת באמת היה שווה כל שקל.

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אויש גוטה גוטה! איזה מדהימים אתם! את הטלפון לאביב עשינו האמת ממש במקרה, שמענו מחברים של חברים המלצות אז אמרנו שננסה. מהרגע הראשון ידענו שאותכם אנחנו רוצים! האנרגיות המדהימות של אביב כבר על ההתחלה שיכנעו אותנו מיד, הסרטונים ביוטיוב הוסיפו ואח"כ כשבאנו לראות אתכם היינו פשוט מאוהבים! האורחים לא הפסיקו להרעיף מחמאות עליכם- כמה אתם מדהימים , אחת התגובות שלא הפסקנו לקבל שהאורחים אמרו לנו שהם לא ידעו מה לעשות: לרקוד אתנו או לשבת ולהנות מהמופע המדהים! כמה שמחה יש בכם! כמה כישרון! הסנכרון ביניכם, ההרמוניה הייתה ניכרת בכל שלב שניגנתם, ידעתם לקלוע בול לטעם של האורחים שלנו, לטעם שלנו לדעת איך להשתלב מול גלית ה-DJ המדהימה, ואיך לעבוד גם מול הסאונד באולם, כל בקשה , קטנה כגדולה אפשרתם במלוא תשומת הלב והחשיבות! הייתם פשוט אדירים! תודה רבה רבה! אוהבים ומעריכים מאוד! אורן ומעיין שטרן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up