כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ועדת קישוט - מעצבות בשמחות

ועדת קישוט - מעצבות בשמחות

עיצוב אירועים
טלפון:0525888356
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על ועדת קישוט! תודה ומירי ועדי על העיצוב המהמם שקיבלנו! מירי הייתה אשת הקשר שלנו ונתנה לנו שירות פתוחה וקשוב לאורך כל הדרך וכמובן התוצאה הגיעה באירוע שהיה פשוט מושלם!
הצג עוד

sivi_2007   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
עבורי ועבור בן זוגי עיצוב האולם היה מאוד חשוב וחיפשנו מעצב/ת שידעו לתת טאץ אישי למקום.מירי ועדי היו קשובות מההתחלה, זיהו את הפנטזיות שלנו ועל מה אנחנו חולמים. כל דבר שביקשנו נעשה ועל הצד הטוב ביותר. הגענו לאולם שעה לפני החתונה והיינו בעננים. קיבלנו מחמאות רבות על עיצוב המקום, החופה, הזר, הפתקי הושבה , מה לא??
הצג עוד

Nuriel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
40 מתוך 100
מירי ועדי היו נחמדות ואדיבות, הפגישה הראשונה איתן היתה בטעימות באולם והתרשמנו מהן לטובה. בפועל באירוע התאכזבנו מהתוצאה שיצאה, עיצוב החופה לא תאם את מה שביקשנו, חשנו שהן חסכו עלינו במספר אלמנטים עיצוביים
הצג עוד

Doron   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מירי ועדי עיצבו לנו חתונה מושלמת. בזכותן האולם נראה כמו גן כפרי פורח באביב בדיוק כמו שרצינו. כל האורחים לא הפסיקו להתפעל ולהחמיא. מירי ועדי ביררו מה אנחנו רוצים עד הפרטים הכי קטנים ואז הגשימו את הכל.
הצג עוד

דפי ונדב   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
תודה למירי ועדי על עיצוב כל כך יפה, מעודן ובטוב טעם! השולחנות עם הספרים הישנים בשילוב פרחים, עציצי תבלין וכלי זכוכית ופליז היו פשוט משגעים! החופה הייתה חלומית! וגם זר הכלה היה כל כך רומנטי ומלא חיים. קיבלנו המון מחמאות מהאורחים! מדובר בשתי בנות כישרוניות ויצירתיות ואנחנו ממליצים עליהן בחום ונשמח לחזור אליהן בעתיד בשמחות נוספות :) תודה רבה!!
הצג עוד

simplelady   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
וואו. מבטיחה לכן זה מה שתגידו שתראו את העיצוב. במקרה שלי, זה היה רק אחרי שראיתי את התמונות.. כי בערב עצמו הייתי כ"כ בהיי ( מסטולה מאהבה) שבאמת לא ראיתי שום פרח חוץ מבעלי היפה :) אבל- כמה מחמאות על העיצוב שקיבלנו.. ועכשיו שראיתי את התמונות - אני מוכרחה לומר (שוב) וואו. הכל עדין ובטעם משובח. והכי כיף- שזה בדיוק מה שהסברנו למירי בפגישה. היא פשוט תרגמה את הרצונות שלנו - הלכה למעשה. לא יכולנו לבקש יותר מזה. וכמובן, חוץ מהכשרון המבורך של מירי ועדי. האישיות, הלבביות והראש הטוב- התאים לנו כמו כפפה ליד. כיף לראות בתי עסק שכולו לב. באמת. אז.. ממליצים בחום רב.
הצג עוד

rosenbergnoam   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ללא ספק אחד הספקים שהיינו הכי מרוצים מהם בחתונה. החל מהשיחה הראשונה ועד לאחרי האירוע. מירי היתה זמינה לכל הצקה ושינוי קונספט שהיה לי. עזרה לנו יחד לגבש את העיצוב והביצוע התעלה על כל הציפיות. הייתי שקטה לאורך כל הדרך ובייחוד ביום עצמו כיוון שידעתי שאנחנו בידיים טובות ושהכל ייצא מושלם - ואכן כך. ממליצה בחום לכל מי שמתכנן אירוע ומעוניין בעיצוב (+מיתוג) לא פחות ממושלם! התמונות מדברות בעד עצמן..
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מירי ועדי המקסימות! תודה שגרמתם ליום המאושר שלנו להיות כל כך יפה ולהיראות בדיוק כמו שחלמנו! תודה על התהליך הארוך שעברתן איתנו, על זה שהייתן סבלניות ומקסימות בכל רגע. אתם מקצועניות! יצירתיות! ופשוט הבחירה הטובה ביותר שלנו! אוהבים :)
הצג עוד

ann4394   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הייתה לנו חתונה עם קונספט מאוד מיוחד(ויקינגים), לא הינו בטוחים איך אפשר לממש קונספט כזה ובשלב מסויים התחלתי לחשוב שזה בלתי אפשרי. אבל ועדת קישוט עשו את הבלתי אפשרי, והפכו את החתונה שלנו למושלמת וקסומה בדיוק כפי שדמיינו. הייתה התמקדות בדברים הכי קנים, כל מה שיכלונו לחשוב עליו באמת התממש, וגם הרבה דברים שאנחנו בכלל לא חשבנו עליהם, או לא חשבנו שזה היה אפשרי! תודה בה לכם! היה נורא כיף לעבוד איתכם והתוצאה הייתה מעבר למה שיכולנו לצפות!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל מירי ועדי דרך הגלריה, ואין ספק שזו היתה הבחירה הנכונה! בפגישה עם עדי, דיברנו על הקונספט הכללי ועל איך שהייתי רוצה שהאירוע יראה וכך היה, אחד לאחד! ביום החתונה שנינו הוקסמנו מהעיצוב, שהיה בדיוק לפי מה שדמיינו. האורחים לא הפסיקו להחמיא על העיצוב וניכר שהייתה השקעה ממשית בפרטים הקטנים. ההתנהלות מול עדי ומירי הייתה מאוד נעימה. אם אתם מתלבטים, ממליצה לכם בחום על מירי ועדי! לא תתאכזבו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up