כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

NOALE JEWELRY
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yafit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לנעה יש מבחר גדול של טבעות ודברים מיוחדים. והיא בעצמה קסם של בחורה.
הצג עוד

dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו לנועה מחיפוש המלצות כאן באתר. מתחילת הפגישה עמה הרגשנו שהגענו למקום הנכון. נועה מקסימה ונעימה, ממש מהר הבינה מה הכיוון שלנו ובעזרת עצותיה בחרנו טבעות נישואין שעשינו בהן שינויים קטנים כדי שיתאימו בול לטעם שלנו ואנחנו ממש ממש מרוצים מהן, בדיוק מה שרצינו! ולא רק זה, בדיוק בתקופה שהזמנו את הטבעות רציתי לקצר צמיד עם סוגר מסובך (שנרכש בחנות אחרת) ונועה בשמחה הציעה וסידרה אותו בשבילי ללא עלות! החוויה שלנו הייתה מצוינת ואנו ממליצים בחום על noale!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי הגענו לנועה דרך חברה משותפת והזמנו דרכה את טבעות הנישואים שלנו. נתחיל בזה שנועה מהממת וחמודה ומאד קל לעבוד מולה. ביקשנו ממנה להכין לנו טבעות מיוחדות שלא היו קיימות במבחר התכשיטים שלה והטבעות יצאו בול כמו שרצינו. אנחנו מאד מרוצים מכל החוויה ומהטבעות עצמן וממליצים בחום עליה.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנועה מהמלצות וישר מצאתי את הטבעת שלי. נועה הכי מקצועית שיש, סופר נחמדה ובעיקר ממש הוגנת, התכשיטים באיכות ורמה הכי גבוהה שאפשר. קנינו את טבעות הנישואין של שנינו אצלה. שלי הייתה בעיצוב חלק עבור החופה וישר אחרי החופה נועה שיבצה לי אותה. בנוסף קניתי ממנה שרשרת ועגילים
הצג עוד

Oren   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה מצנר היקרה לנו מאוד! בעלת ידי זהב שעיצבה לנו טבעות מדהימות על פי דרישותינו האישיות תוך נתינת עצות מקצועיות. עוד אחת מהמלצותיו של מנהל האירוע שלנו שהייתה פשוט גאונות לשמה. הגענו אל נועה בפעם הראשונה ותוך שיחה על קפה ועוגיות גם ראינו לא מעט טבעות ועיצובים שונים. נועה הייתה מוכנה לשבת איתנו כמה זמן שרק נרצה העיקר שנמצא את מה שאנחנו רוצים. בתום הפגישה כבר סגרנו איתה עיצובים נבחרים. לאחר מספר ימים כאשר היו מחשבות שניות על העיצוב נועה לא היססה וקבעה לנו פגישה נוספת רק כדי שנצא מרוצים. מהפגישה הזו (לאחר עוד קפה) יצאנו עם עיצובים מקסימים. במשך חודש וחצי התכתבנו עם נועה על החריטות שאנחנו רוצים והתוצאות מדברות בעד עצמן. יצאו שתי טבעות מדהימות שאין עוד כמוהן.
הצג עוד

maayanresnik   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לנועה דרך אתר הבית שלה שמצאנו בחיפוש באינטרנט. ונועה היא מסוג האנשים שאתם פשוט תאהבו מהרגע הראשון. מלבד המיקצועיות המדימה שלה היא פשוט אשת שירות מעולה. החלטנו לעשות אצלה את הטבעות ולא לבדוק אפילו במקומות שהבנו שאולי המחיר בהם יהיה יותר זול. כי עדיף שירות מעולה וליווי לאורך הדרך מכל דבר אחר. לנועה יש יחס אישי והיא אירחה אותנו בבית ממש כיאלו אנחנו חברים ממזמן ובאנו לשתות קפה ביחד. הטבעות יצאו מצויין ואנחנו נורא נהנים לענוד אותם ולהשוויץ. נועה מקסימה. היא תרגיש כמו החברה הכי טובה
הצג עוד

noga.sh   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אתם לא רוצים טבעות סטנדרטיות כמו של כולם אלא משהו מיוחד, אנחנו ממליצים על הטבעות המעוצבות של נועה'לה. גם יפות, גם מיוחדות וגם נעשו בדיוק בשבילנו תוך מס' ימים, במחיר הוגן
הצג עוד

dani_bt   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לדעתי, נועה היא הכתובת לכל מחפשי התכשיטים לחתונה ובכלל. עיצוביה מדהימים והיא מקצועית, ובנוסף, מסבירת פנים ומקסימה בצורה בלתי רגילה. ממליצה בחום על לפנות לנועה, לכל המתחתנות והמתחתנים וכפי שאמרתי לכל צורך שהוא.
הצג עוד

amitgaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הנוסחה המנצחת של נועה : אישיות מדהימה וכובשת + טונות של כישרון + אמינות + מחירים הוגנים ואיכות ללא פשרות = בדיוק מה שחיפשנו ועל כך ברצוננו להודות לך מעומק הלב - את פשוט אלופה !!!
הצג עוד

noamandidan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהממת!! הגעתי אל נועלה כדי לעצב צמיד שראיתי במקום אחר בצורה קצת שונה.נועה קלעה לטעם שלי בול! עשתה לי את הצמיד בצורה מושלמת ובנוסף התאימה לי זוג עגילים.מעבר למקצועיות מדובר בבחורה מתוקה שאין דברים כאלה, היא נתנה לי מספר עגילים וצמידים לקחת איתי למדידה של השמלה על מנת שאראה מה אני הכי אוהבת ללא כל פיקדון, נועלה פשוט מקסימה וכל כך כייף לעבוד איתה! ממליצה עליה בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up