כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מלון בוטיק טריאסטה

מלון בוטיק טריאסטה

מלונות בוטיק
טלפון:+972544232797
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jordan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
המלון הכי מיוחד שאי פעם הייתי בו! מנהלים אותו אנשים מקצוענים שיודעים בדיוק מה כלה צריכה ביום החתונה שלה. כל מה שהייתי צריכה קיבלתי עוד לפני בכלל שהייתי צריכה לבקש. החדר מרווח ביותר, מעוצב בצורה יוצאת דופן ויש גם נדנדה להוריד את הפניקה. מחיר הוגן לחלוטין ותמורה מלאה לתשלום!
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
ואו איזה מקום. סגרתי אותו להתארגנות בתאריך המקורי, אך לאחר הדחיה היה מלא. חיזרתי אחריו עד שהתפנה מקום ותפסתי. המקום מושלם, גדול יחסית (במיוחד להשוואה לחדר במלון). צביקה והדס זמינים ביום החתונה. והכי טוב זה האופציה להצטלם בנווה צדק בלי להזיז את האוטו! החיסרון היחיד (והשולי יחסית) הוא שהסוויטה שהיינו בה לא הייתה מוארת מספיק . פיצינו בתאורה של המאפרת. הנדנדה בחדר, החצר, ובכלל כל העיצוב המהמם עושים את היום עוד יותר מיוחד - וגם את הבוקר שאחריו. ממליצה בחום.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל עוד לפני הקורונה, חיפשתי מקום לי ולמלוות ללילה+ התארגנות ומיטה לחזור אליה אחרי החתונה :) בגלל הקורונה, נאלצנו לדחות ולדחות. צביקה והדס , היו כל כך מהממים ומבינים, ואחרי פעמיים ששיניתי תאריך פשוט ביטלתי כדי לא לשגע אותם עד יעבור זעם... כשהתחלנו לחזור לשגרה, היה לי ברור שאני אסגור שם ולא רק בגלל שהחדר מהמםםםם והמיקום מושלם אלא באמת בגלל היחס שקיבלתי. אז ראשית - מלון מהמם! החדר מעוצב בסגנון סופר ייחודי, הרגשה של שקט המהומה של תל אביב. מבחינת התארגנות לכלות, יש את כל מה שצריך. יש נדנדה בחדר שזה כיף ומצטלם פצצה!! מקום מושלם, בתי קפה ליד.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלי דרך המלצה של חברה והינו מאוד מרוצים. המקום מדהים ומיוחד. אלי הבעלים היה מאוד גמיש איתנו ודאג שלא יחסר לנו כלום

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יכלתי לדמיין מקום ואירוח מושלם יותר ליום החתונה וליל הכלולות! אחרי אינספור טלפונים למלונות בת"א שלא מבינים את הצרכים של חתן וכלה בכלל, הגעתי לאלי המקסים. כבר משיחת הטלפון היה ברור שהוא יעשה הכל כדי שהיום הזה יהיה מושלם. ואכן כך היה! כל מי שהגיע באותו יום לאחוזה- מעצבת השיער והמאפרת, המלוות והצלמים התפעלו מאד מהמקום והיה להם נוח מאד לעבוד בו. אני, בעלי ומשפחתנו התארגנו במקום והיה פשוט כיף ומפנק, מומלץ בחום!!
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום שנוכל להתארגן בו לפני החתונה ואיכשהו הגענו לטריאסטה שבנווה צדק. המקום מעוצב ממש וניכר שחשבו על כל דבר שיש בו. התקשורת עם אלי בעל המקום היתה ממש נעימה ומזמינה. הוא ליווה אותנו לחדר והראה לנו את כל מה שנצטרך להתארגנות לחתונה, היה קשוב לכל בקשה וממש עזר לנו בכל מה שהיינו צריכים. המקום סופר מאובזר (מנורות, שולחנות, מקומות ישיבה) וממש מיועד להתארגנות של לפני חתונה ולמנוחה של אחרי ;) החדר גדול, מרווח וממש ממש נעים - כמו צימר בלב נווה צדק. תודה לאלי על שירות מדהים ומקום מופלא! דיקלה ואיתי.
הצג עוד

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לא מעט זמן חיפשתי מקום להתארגן בו לחתונה, ולבסוף החלטתי שעל אף המחיר אני מתארגנת בטריאסטה (הגעתי לטריאסטה יום לפני החתונה ואני ובן זוגי עזבנו יום לאחר החתונה). ההחלטה הייתה החלטה פשוט נכונה! אלי, הבעלים, מכוון כלות ברמה הכי גבוהה שיש. מעבר לחדרים המהממים (מהן יוצאות תמונות מדהימות), החדר כולו מכוון כלות - תאורה טבעית מדהימה, מפרסת, מכונת קפה, תאורה מיוחדת, כיסאות התארגנות ועוד ועוד ועוד. אלי זמין, עוזר, מסתובב בין הכלות בחדרים השונים ודואג שלכולן יהיה נוח וכיף, והוא פשוט אוהב את מי שמגיע אליו, מלווה ואפילו מצלם את הזוג בנוף המהמם של נווה צדק ומתרגש בעבור כל כלה. הוא מכיר את בתי העסק באיזור ויודע להמליץ לאן ללכת ומתי, ובגלל שהעסקים כולם מכירים אותו הם גם מפנקים את הזוגות :) רק אחרי שהייתי בטריאסטה אני יכולה להבין את החשיבות של התארגנות במקום שהוא מכוון לכלות ולא במלון / בית. גם מתוך החדר עצמו יש לנו תמונות מדהימות והיה תענוג גדול להתארח אצל אלי.
הצג עוד

rutgeda9   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי מקום להתארגן באזור האולם וראיתי תמונות של טריאסטה והתקשרתי מיד לסגור מקום. הסוויטה מאורגנת בצורה מושלמת, התארגנתי בחדר עם עוד 3 מלוות והיה מספיק מקום. אלי הבעלים דאג לכל דבר קטן והכי חשוב כשחזרנו מהחתונה החדר היה מסודר להפליא אחרי שהשארנו אותו בבלגן מטורף כשיצאנו לאולם. בקיצור מעולה!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
המקום יפיפה לצילומים, הסוויטה הגדולה מספיקה ללינה של 4 בנות והתארגנו שם בבוקר אני, אמא שלי ועוד 4 מלוות, היו לנו 2 מאפרות ו2 מעצבי שיער והיה מספיק מקום לכולם, כולל הצלמים שבאו יותר מאוחר. אלי הבעלים של המקום סופר נחמד ודואג לכל דבר קטן שצריך. המחיר הכי משתלם שמצאתי בתל אביב למקום יפה ונוח להתארגנות ולינה לפני ובלילה של החתונה. פלוס נוסף הוא כמובן המיקום המצויין בנוה צדק וכל המסעדות המעולות מסביב. הדיס היחיד שלי הוא שהמזרנים קשיחים מדי.
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו ואוו איזה מקום מושלם !!! התחתנו בחתונת חורף ככה שמקום סגור לצילומים היה חובה ולא הייתי מוכנה להתפשר על כלום מהבחינה הזו ! לקחנו לילה לפני ולילה אחרי, אלי בעל המקום בן אדם מדהים, אכפתי וסובלני, פינק אותנו בארוחת בוקר ומארז סבונים. ההתנהלות מולו הייתה נעימה לאורך כל הדרך והמקום שלו פשוט מושלםםםם!!!! גם לחתונת קיץ שווה להצטלם שם . מזכרת חד פעמית
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up