כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טל סנדריוף

טל סנדריוף

צלמי וידאו
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jess   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טל פשוט צלם וידאו גאוני ואינטליגנטי!! בהתחלה התלבטנו האם בכלל לקחת צלם וידאו, והתברר שזו הייתה אחת הבחירות הכי טובות. קיבלנו סרטון ערוך בצורה יוצאת דופן עם רגעים מדהימים והרבה חשיבה. אנו לא יכולים להפסיק לראות אותו, מרוב שנהנים ממנו כל פעם מחדש! מומלץ בחום!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
טל היה הצלם וידאו בחתונה שלנו לפני כ5 שנים, צלם ועורך מוכשר בצורה בלתי רגילה. הבן זוג שלי חגג 40 השנה וחשבתי שסרטון קליפ יומולדת יהייה מתנה והפתעה מדליקה ביותר, וכמובן שישר חשבתי על טל. כמובן שטל התעלה הרבה מעל הציפיות. יצירתי מקורי וערוך ברמה הכי גבוה שיש. ממליצה בחום!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הדייט הראשון שלנו עם טל היה בכלל בסקייפ כאשר טל טייל לו בעולם. כבר מהשיחה הזו ידענו שאנחנו עושים בחירה מאוד מיוחדת, שמאוד מתאימה לנו. חיפשנו צלם וידאו שידע לעשות סרט בסגנון דוקומנטרי, שיבוא ויתעד את מי שאנחנו, את האורחים שלנו, את המשפחות שלנו, בדיוק באווירה שכולנו ביחד יוצרים. ביום החתונה הבנו כמה הבחירה שלנו הייתה מדהימה. טל הגיע עם חיוך ענק, נכנס והתחבר לאווירה בבית, דיבר עם כולם, הרגיע, הצחיק, ועם המון נועם וחום ליווה אותנו כל היום, כמו חבר קרוב. כל האורחים התרגשו מלדבר איתו, וסיפרו לנו אחרי החתונה איזה כיף היה עם הצלם, ואנחנו נהנינו ממנו בטרוף. וכמובן שהתוצאות - מדהימות! ביקשנו מטל סרט דוקומנטרי קצר בסביבות ה10 דקות, וקליפ חתונה קצר וקליל. הקליפ יצא מדהים, שמח וקולע! והסרט הארוך כל כך אישי, יפה, שמח, מרגש, מלא בכל האנשים שאנחנו אוהבים, וכל כך מעביר את האווירה המיוחדת שהייתה בצורה מדויקת! טל כמובן המשיך איתנו גם לחתונה של אח של בעלי, ואנחנו זכינו להכיר איש מאוד מיוחד שאנחנו מאוד אוהבים :)
הצג עוד

Gali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
טל הוא האחד!! קודם כל ולפני הכל הבנאדם זהב טהור.. השנינות שלו ,הראיה המיוחדת וזה שלכל זוית יש משמעות ומאחורי כל טאק יש סיפור... הוא לא מתעד את החתונה הוא ממש סיפר את הסיפור שלנו חווה איתנו את הרגע המדהים הזה..והתוצאה הייתה מעבר לכל מה שדמיינו. טל הוא מקצועי מאוד, קלט אותנו מהרגע הראשון הבין את הקטע שלנו וזרם איתנו והיה הרוח הטובה והמרגיעה ביום המשוגע הזה. ללא ספק אחת הבחירות הטובות ביותר ביום הזה ממליצים ביותר!!
הצג עוד

irmaoren   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הווידאו היה הדבר שהיה לי הכי קשה למצוא דווקא בגלל שמאוד רציתי מזכרת ראויה מהערב הזה. ראיתי המון סרטוני חתונה מהמון אתרי המלצות ולא מצאתי את מה שחיפשתי. על סף יאוש ותלישת שיערות נתקלתי בהמלצה על טל ונכנסתי לאתר שלו, סוף סוף ראיתי את הכיוון שאותו חיפשתי. נפגשנו איתו והתחברנו תוך שניות, היה ברור שהוא פשוט אמן וממש "לוכד רגעים" כמו שהוא כותב באתר שלו. טל הוא אמן ווידאו מדהים, הוא קולט את האווירה וזורם איתה, הוא מראיין חברים ומשפחה בלי שישימו לב ומוציא מכולם רגעים מצחיקים, שמחים, משעשעים, מרגשים, פשוט את כל המכלול. הוא אחד מהאנשים המקסימים, הנחמדים, החייכנים והשמחים שפגשנו. הווידאו - הקצר והארוך יצא פשוט מקורי, מצחיק, מרגש, משעשע והכי חשוב - הכי אנחנו בעולם! תודה טל על יום שלם של כיף עד השעות הקטנות של הלילה ועל מזכרת מושלמת ממנו :) אוהבים אותך! אירמה וולד 21.9.16
הצג עוד

tehila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לטל התחברנו מהרגע הראשון, פשוט כי רואים שהוא אמן מהמילה הראשונה שיוצאת לו מהפה. במהלך הפגישה היה כל כך ברור שחשוב לו להכיר אותנו באמת. לא מי אנחנו ומה עשינו בחיים, אלא מי אנחנו באמת ומה אנחנו משדרים. טל הגיע מלא אנרגיות חיוביות ופשוט הפך להיות חלק בלתי נפרד מאלה שהרימו לנו את המסיבה בחתונה. התוצאה הייתה סרט חתונה שכל כולו אנחנו והאנשים שסביבנו. לא צריך להתאמץ כדי לקלוט את האווירה, את כמויות האהבה, את המקום, המוסיקה... אבל הדבר אולי הכי חשוב הוא שהסרט לא יצא סרט של תיעוד חתונה. יצאה יצירת אמנות! מומלץ בחום לכל מי שרוצה באמת, אבל באמת ללכוד את הרגעים המשמעותיים בחייו.
הצג עוד

kl_re   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
טל היה עוד חלק מהרצונות של החתן, כשהגענו אליו בסוף יום קוב מצאנו את עצמנו יושבים לקשקש יותר מדי אל תוך הלילה (כמו אצל שחר דרורי), היה לנו פשוט כיף. הוא הגיע אלינו עוד בשלב ההתארגנות ורואים שהוא ושחר חברים טובים ועובדים נהדר ביחד. לא הייתה את הכפייה הזאת של צלמי וידאו לברך את הזוג והכל זרם והיה כייפי ונפלא. כולם ממש נהנו מהקטע של הגו-פרו והיה פשוט כיף לראות את האינטרקציה עם האנשים במהלך החתונה. ההורים לא הפסיקו להתלהב ממנו. אדם מקצועי, רגוע ונפלא
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כיף ענק עם האיש המיוחד והמצחיק הזה, וזה אפילו בלי לספר על התוצאות המדהימות. סרט חתונה מושלם שמייצג אותנו כזוג ואת החתונה שלנו בצורה הכי אמיתית ומקסימה שיש. יודע לתפוס רגעים שלא ידענו שהיו וליצור סרט מפתיע ומרגש. מומלץ בחום!!!!
הצג עוד

g4a4l4   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
טל - האיש והאגדה! חיוך, ייחודיות, מקצוענות, כנות, צניעות ואהבה גדולה למקצוע. כשהגיע הזמן לחפש צלם וידיאו - לא היה לנו ספק - ידענו שהבחירה בטל היא חובה שלצידה גם זכות עצומה! מההיכרות שלנו עם טל, עם האישיות שלו, עם עבודתו בפועל ועם התוצרים שמתקבלים לאחר החתונה - אנו יכולים לומר בביטחון שטל הוא לגמרי האיש הנכון! טל מתעד כל רגע מיוחד ביום החתונה, נמצא בכל פינה ודואג לראיין את הנפשות הפועלות בצורה מיוחדת, הומוריסטית ומרגשת. אנו ממליצים בחום לקחת את טל ליום המאושר בחייכם! הבחירה בטל תעניק לכם שקט והנאה צרופה! טלטול - אתה אלוף!!! תודה ע צ ו מ ה על הכל!!!
הצג עוד

mayamyster   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
היי כולם, טל סנרדיוף הצלם. אין דברים כאלה , מהשיחה הראשונה עוד לפני שראינו אותו הבנו שזה הוא , פשוט מדהים. כמובן שראיתי את הסרטים שהוא עשה לחברה שלי ואז כבר היה לי ברור, אמן אמיתי, אישיות ענקית , הכי חמוד בעולם ומבין עניין, אכפתי ועושה הכל מהלב, העבודה שלו הכי איכותית ומקצועית שראיתי...והאנרגיות עושות את ההבדל בחתונה עצמה לא הבנתי עד כמה הצילום חשוב עד עכשיו, ואחרי החתונה אני מבינה מה שכולם אמרו לי, הכל עובר כל כך מהר ואי אפשר להספיק לחוות הכל , לשים לב להכל ... והצילום מאפשר לחוות שוב ושוב.... ואני כל כך שמחה שיכולה לחוות בטוב(:
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up