כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ים גולד

ים גולד

תקליטנים
טלפון:0507462002
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל ביצר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות ששמענו ממספר מקומות שונים ולא קשורים אחד לשני, כולם בסוף הגיעו לאותו שם- ים גולד!בן אדם נשמה ענקית שיודע ובעיקר אוהב את מה שהוא עושה, חי את האירוע ומתואם לפי הסגנון של החתן והכלה!חד משמעית הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה עשה לנו את החתונה הכי שמחה בעולם (חתונה יום שני שהסתיימה ב3 בבוקר) ❤️ממליצה על ים בלב שלם!!!( בלי קשר עושה מעשי חסד לאורך כל המלחמה למען חיילים ומפונים)
הצג עוד

ליזה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ים הנסיך תודה לך על אירוע מושלם!!!!אין כמוך מהתחלה היית איתנו ועזרת ותמכת והבנתוהעפת את הרחבה הכי גבוה שאפשר!!!

כריסטינה כץ   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לים גולד הגעתי בעקבות שהייתי בכמה אירועים שהוא הופיע וכל אירוע שהוא היה באמת היה נגמר ב3-4 בבוקר כי הוא פשוט מטורףףףףף!!!! אצלנו הופיע יקיר, שהוא שותף של ים. מהפגישה הראשונה ישר שידרנו על אותו תדר וקלט אותנו בלי לדבר, דאג להביא לנו שיר סלואו ייחודי ולא חרוש וכנל לגבי שיר כניסה לחופה! בבחירת שירים וסגנונות, הצליחו להרים את כל הקהל שלנו והיה לנו קהל מעורב בינהם בוכרים , רוסים וכמובן מזרחים. הבן זוג שלי הוא מהעדה הבוכרית ואצלם מאוד חשוב השירים ויקיר באמת ידע לשלב את הסגנונות השונים ולגעת בכולם ולהרקיד את כולם! אפילו בהפסקות אף אחד לא הלך לאכול כולם המשיכו לרקוד!!!!!! האירוע הסתיים אצלי ב3+ וכולם אמרו לי מי זה הדייי גי המטורף הזה בחיים לא ראינו אנרגיות כאלה!! בנוסף לזה שהוא דיי גי הוא מגיע גם עם קלידים שמוסיפים עוד אטרקציה לאירוע אנשים עפו על זה ואמרו שלא ראו דבר כזה ושזה היה ייחודי ומטורף וזה הוסיף לאווירה🙏🏼🙏🏼🙏🏼 ים ויקיר תמיד תמיד תמיד היו זמינים לנו לכל דבר לא משנה באיזה שעה ותאמינו לי ששיגעתי אותם😅😅😅😅😅לא נותן לי להעלות סרטונים אז מי שירצה אני אשלח באהבה את הטירוף שהלך שם!!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ים הוא נסיך אמיתי וטוהר אשתו מתקתקת את העניינים באופן מושלם! נפגשנו איתו וישר חווינו את העוצמה! אנרגיות מטורפות!בארוע ים היה מדהים!! נתן הופעה מושלמת! הוא משתלב עם הקהל ונותן שואו מטורף עם הכלי שהוא מנגן עליו!אנחנו הכי שמחים בבחירה!זה המקום להודות ולפרגןתודה רבה על ערב מהמם!רותם וקארין :-)
הצג עוד

liat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את דיג'י ים גולד הכרנו דרך חברה שהמליצה לנו ופשוט הכרנו איש מקצועי עם לב ענק שיעשה הכל אבל הכל כדי שתהיו מרוצים. הוא יחד עם טוהר הם מלאכים, הכי מקצועיים ואני כל כך שמחה שהכרנו אותם ושהם ליוו אותו באירוע הכי חשוב שלנו, לא יכולנו לקבל טוב יותר. אחרי האירוע א ין אחד שלא החמיא לנו על המוזיקה באירוע ועל הבחירה שלנו בדיג'י. ים מלא מלא תודה שעשינו אותנו כלכך מאושרים!!!!
הצג עוד

נויה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נפגשנו עם ים לאחר שראינו אותו מנגן בכמה חתונות והתרשמנו מאוד!!! הוא יודע לקרוא את הקהל ולהתאים את הסגנון ואת השירים בצורה מדוייקת! אהבנו במיוחד את זה שים מאוד יצירתי, הוא חי את המוסיקה והפתיע אותנו ואת כל הקהל בשירים מגוונים, במנגינות ומוסיקה שהוא ניגן בעצמו! ובבמת אפטר מטורפת שהוא הקים לנו על הרחבה!!! קיבלנו המון המוןןןן מחמאות על ים, אפילו הקהל המבוגר יותר התרשם מהשירים והנעימות בקבלת הפנים ובהפסקות שבין המנות. אין ספק שהחוויה שמקבלים מים היא חוויה של דיג'יי לא רגיל!!! הוא פשוט נותן את כל הלב והנשמה והתמורה שהוא נתן לנו היא ענקית!!!!! ממליצים מאוד, אין ספק שים הוא הבחירה המושלמת שלנו בחתונה(:
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחנתי ב 10.6 בגאיה, ים גולד זה הבחירה המושלמת הוא אמן , כל השאר מחליפים שירים. שואו של הלייף , פשוט תסגרו
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ים המלך עשה לנו אירוע מטורף הרחבה לא הייתה ריקה לשנייה אחת ! פשוט מקצוען ואומן מטורף.. לכל מי שקורא את חוות דעת הזאת.. חבל על הזמן שלכם מהר להרים תטלפון ולסגור אך ורק את ים ומבטיח שאחרי האירוע שלכם אתם תרשמו בדיוק את אותה חוות דעת ! מלך עולם אוהבים אותך אופיר ודניאל ❤️
הצג עוד

Avia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין כוכבים כאלה!!! לא מפסיקה לשמוע מחמאות על הDj האלוף שכיכב לנו באירוע.. מה שהלך שם מיותר לציין, פשוט הצגה !!! תודה ים על ערב שנתת מכל הלב והנשמה! זה הורגש בכל שיר . היחס שלך אלינו היה מעל ומעבר ! תודה תודה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up