כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Limi's - זרים לראש וסיכות מפרחים טבעיים ומשי

Limi's - זרים לראש וסיכות מפרחים טבעיים ומשי

אקססוריז ותכשיטים לחתונה
טלפון:0547899299
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל לימור הגעתי מהמאפרת שלי.. התאהבתי בעבודות שלה מהשנייה הראשונה 😍 אחרי שיצרתי איתה קשר וחשבנו ביחד מה הכיוון ואיזו פלטת צבעים (גם שלחתי לה תמונה לדוגמא ממשהו שהיא עשתה), אמרתי לה שאני רוצה פרחים אמיתיים בנזר והיא המליצה שבגלל שאנחנו מתחתנים באוגוסט בחוץ עדיף ללכת על פרחי משי כמו בתמונה ששלחתי... הייתי צריכה להתסכל איזה 5 דק על התמונה כדי להבין שזה לא פרחים אמיתיים!! 😅 רמת הדיוק והכשרון של לימור עולים על הכל היא מוכשרת בטירוף!! הזר כלה שלי היה בוללל לטעם שלי ומדויק ברמות על♥️
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לימור המדהימה! הזמנתי אצל לימור זר כלה, נזר לשיער ועמדת שזירת פרחים באירוע ועיצוב כיסא כלה. קודם כל פשוט כייף לעבוד עם לימור! הלכה איתי ממש יד ביד, מה שהיה חשוב במיוחד בתקופה כזאת של הקורונה עם חוסר הוודאות והשינויים התכופים. הקשר התחיל כמה חודשים לפני החתונה, ובהתאם לשינויים באירוע לימור הייתה קשובה לכל הצרכים והציעה פתרונות חדשים עד שהגענו לבחירה הנכונה. הרגשתי שבאמת היה חשוב ללימור שאהיה מרוצה ואהנה מהתוצאה וזה ניכר ביחס שקיבלתי מההתחלה ועד הסוף, אם זה ההצעות המגוונות ואם זה בהיענות לדברים של הרגע האחרון כמו צורך בעיצוב כיסא כלה לפי מה שרציתי (שהיה מיוחד ומהמם וזכה למלא מחמאות), או שליחת תמונות ישירות מהמשתלה כדי שאבחר את הפרחים לזר ולכיסא. ממש יחס אישי מחבק ואוהב! עמדת השזירה הייתה מהממת! תכשיטים עשירים ומרשימים, לימור וקורל שזרו בחיוך גדול והאורחים נהנו וקיבלנו מלא תגובות נלהבות! הבחירה הכי מוצלחת שיש! מכל הבחינות! שווה לכם! לא תתחרטו! תודה רבה!
הצג עוד

Mirika   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אני מתה על סידורי פרחים לשיער, אין משהו יותר רענן וקיצי מזה. אני גם מעריכה מאוד אפשרות של נזר שהוא טבעי אבל נשמר לזמן רב. הבעיה היא שמאוד קשה למצוא פרחי משי עם מראה אצילי ורך כמו פרחים אמיתיים. ולכן, כשגיליתי את האתר והעבודות של Limi פשוט התאהבתי, איזו יצירתיות ואיזו אסטתיקה - אמאל'ה!
הצג עוד

Gefen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הכי פשוט בעולם- ראיתי עבודות באינסטגרם, התקשרתי והזמנתי!
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רציתי פרחים מיוחדים ושילוב של סיכה לראש והמליצו לי על לימיס. התוצאה היתה מעל לכל הציפיות. לא הפסיקו להחמיא לי עם הפרחים! היא פשוט אמנית מדהימה!
הצג עוד

noga   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לימור הכינה לי סיכה ראשית ושלושה פרחים קטנים לשזור בשיער בחתונה וזה יצא ממש לטעמי :-) לימור הייתה מאוד נחמדה ונעימה בתהליך העבודה, והכינה את הכל מאוד מהר. שווה להתייעץ איתה בנוגע לאופן בו מחברים את הסיכה כדי לוודא שלא תזוז בכלל במהלך היום
הצג עוד

Esti32122   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
רכשתי מלימור סיכה לשיער ליום החתונה . הסיכה היית. מדהימה ויפה והשירות היה מהיר ואדיב
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לימור המדהימה יצרה עבורי סיכה מושלמת!

6Lucyb   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ללימור הגעתי בהמלצת המאפרת שלי. העבודות שלה מהממות, ותוך 2 דקות שיחה היא כבר שלחה לי תמונה של סיכות בדיוק בסגנון שלי. הזמנתי סיכת דש לבעלי וסיכת שיער תואמת בשבילי והן יצאו הורסות. ממליצה בחום!

shachartoledo   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שפניתי ללימור המהממת הבנתי שאני לגמרי בידיים טובות! בהתחלה בכלל לא תכננתי לקנות סיכה, אבל כשהגעתי ללימור לא היה לי ספק שאני רוצה שהיא תכין לי אותה. תמיד זמינה בסמסים, ידעה לכוון אותי לצבע ועיצוב שיתאימו לתסרוקת בצורה מושלמת, שמה לב לפרטים הקטנים ביותר, ועשתה הכל בחיוך ובסבלנות גדולה. לימור - המון תודה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up