כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טיטי מבורך

טיטי מבורך

איפור כלות
טלפון:0508947135
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
טיטי איפרה אותי ביום חתונתי ואת אמא שלי- שתינו יצאנו וואו!! האיפור החזיק לאורך כל הערב והחמיא לנו כל כך! טיטי היא ממש אומנית בעלת ידי זהב 🙏🏻שמחה שבחרנו בה!

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יום לפני החתונה הייתי מצוננת עם אף אדום ועיניים נפוחות ופחדתי ממש שאהיה בגלל זה כלה מכוערת.. טיטי התותחית הצליחה להעלים הכל האיפור היה מושלם ולא זז לרגע!! מקצועית ממש ממש ממש!!

Diamant   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו וואוו ושוב וואוו אין דברים כאלה כמה שמחה שבחרתי בך לאפר אותי ואת כל המלוות שלי כולל אמא שלי לחתונה שלי מקצועית ברמות שאי אפשר לתאר נעימה וסבלנית הצלחת ביד רמה להוציא אותנו לא פחות ממושלמות כמה מחמאות שקיבלתי ,האיפור לא זז לי עד הבוקר למחר החתונה... לא משנה כמה נשיקות קיבלתי תודה על הכל !!!
הצג עוד

לי אפשטיין קלמן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
וואווו טיטי אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל!! מהרגע הראשון שראיתי את העבודות שלך ידעתי שאת זאת שתאפר אותי ביום הגדול בחיי!ועוד בשיחה הראשונה איתך שבית את ליבי!וכשניפגשנו לפגישת תיאום ציפיות כבר ידעתי שצדקתי! תודה על איפור מושלם,על נתינה בלי סוף,סבלנות ועל הרצון שלך לתת את כל כולך ולרגע לא מיהרת,לחצת או איפרת רק כדי לצאת מידי חובה! אין ספק שהבחירה בך הייתה הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות ואין לי טיפת ספק שגם בשמחות הבאות שיהיו אבחר בך! תודה ושוב תודה!גרמת לי להרגיש פשוט נסיכה❤וכמובן שאין אחד שלא החמיא לי ממליצה בחום לכל אחת שמחפשת מאפרת תותחית שעובדת מהלב ולא מהכיס!!!שווה כל שקל❤
הצג עוד

liron   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לטיטי הגעתי דרך הפייסבוק והיא הייתה הבחירה הכי טובה שלי. התארגנתי בתל אביב והייתי צריכה מישהי שתגיע אליי למלון שמאפרת מקצועית ומעצבת שיער, שילוב שקשה למצוא. טיטי הגיעה אליי לאיפור ניסיון בזמן והתאהבתי בה ובאיפור שלה, ישר קלטתי שזאת מישהי כשרונית. ביום של החתונה הגיעה בזמן חייכנית ומקצועית והפכה אותי ואת אחותי למלכות. האיפור והשיער נשמרו מהמם ולא ירדו או זזו עד שפירקתי בעצמי. היא המאפרת הכי טובה שהכרתי והשיער יצא מהמם עם טעם. אני ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up