כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

lago לאגו מרכז כנסים ואירועים

lago לאגו מרכז כנסים ואירועים

אולמות וגני אירועים
טלפון:0722800100
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מתן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הבחירה המושלמת שירות ברמה גבוהה אוכל מצוין לא הפסיקו להחמיא לנו ומנהל אירוע יאיר מקצועי ביותר

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
ביקרנו בכמה וכמה אולמות עד שהגענו ללאגו, מהרגע שנכנסנו לשם הבנו שזה זה! הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות. הצוות אדיב ושירותי, מההנהלה ועד המלצרים, האוכל מעולה! מתקן מדהים לעשות בו חתונה. אין כאלה! היתה חופה יפה מול האגם ואווירה מדהימה. הכל מוקפד ומתוכנן היטב הרגשנו שאנחנו מתנהלים עם מקצוענים! תודה!
הצג עוד

אושרה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
25 מתוך 100
חוסר אחריות משווע מבחינת האולם.חגגנו בשישי.הבטיחו מראש מספר מנות למשפחה ולא עמדו בהבטחה.האוכל טעון שפור בצורה דחופהלא הסכימו להדליק מזגן על אף שהיו מספר אנשים באולם.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשניה הראשונה שנכנסנו הרגשנו שזה המקום! קיבלנו יחס מדהים ! חשוב לי לציין שאנחנו זוג עם לקות ראייה הסבירו לנו בצורה מדוייקת על מראה של המקום ואפילו טעמנו מנה. החתונה שלנו הייתה מטורפת ! קיבלנו מחמאות על האוכל והשירות שהאורחים קיבלו. מציינת שהאולם נגיש וזה היה חשוב לנו מאוד. תודה על האירוח אנחנו בהחלט ממליצים!לפעמים מסתכלים רק על נראות של המקום. בתור כלה בהתחלה לא היו לי קריטריונים ברורים ולכן היה לי קשה להחליט. מה שעזר לי זה לחוות את היחס של נותני השירות, האוכל וזמן הפגישה. איך עומדים בלחץ ואיך בכל זאת יש את ההרגשה שכולם פה בשבילנו.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב22.8.23 בלאגו אולם ספיריט ואנחנו מאוד מרוצים וממליצים! קיבלנו ביקורות ומחמאות מהאורחים על האוכל, האווירה, השירות של הצוות ועל הכל! אני רוצה להמליץ במיוחד על ספיר נציגת המכירות, יאיר מנהל האירוע וליאור מלצרית המשפחה שליוותה אותנו! כולם היו מקצועיים, סבלנים, קשובים ועזרו לנו בכל מה שהיינו צריכים:)
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אולם פשוט מושלם!!!! התחתנו באולם סול ב29.06.23 והיה פשוט מעל לכל ציפייה שיכלה להיות לנו!מהרגע שהגענו לפגישה הראשונה עם ספיר, שעשתה כל מה שיכלה כדי שנוכל לסגור והייתה כזאת נעימה ידענו שזה האולם שאנחנו רוצים לסגור בו.סגרנו בלי לראות איך האולם נראה באירוע פשוט מתוך ידיעה שאנחנו נמצאים במקום טוב.אבל לא היה לנו מושג עד כמה!!! בטעימות כבר הבנו שהרמה של האוכל היא באמת הכי גבוהה שיש,בפגישה עם מנהלת האירוע שלנו כבר הבנו שהיא מקצועית ושאנחנו בידיים טובות,אבל ביום החתונה- ההפתעה הייתה מעל ומעבר למצופה!!!מהרגע שהגענו יעל מנהלת האירוע קיבלה אותנו והסבירה לנו כל מה שהולך להיות והצמידה לנו את המלאכית(!!!!!) ליה, עוזרת מנהלת האירוע.אז המקצועיות של יעל זה משהו שאי אפשר להסביר ולתאר!!!! כל רגע וכל שנייה באירוע הזה היו מתוקתקים בלי שדאגתי לכלום, הכל עבד בצורה מושלמת בלי שום פספוסים!! היא ידעה מתי לדאוג שנהיה מאופסים ונעשה מה שצריך, עשתה איתנו חזרות על החופה, דאגה להכללל מא׳-ת׳ גם לשטויות שהבאתי מהבית ולא היה לי באמת מושג איך אני הולכת לפזר באולם ביום של החתונה, והכי חשוב ידעה מתי לשחרר אותנו ולתת לנו להינות מהאירוע ולהבין שזהו הכל מאחורינו!!וליה, פשוט מלאך בדמות אדם שרק רוצה שלכולם יהיה טוב!!! עשתה כל כך הרבה מעבר למה שהיא הייתה צריכה, סידרה לנו את החדר, תלתה לי בתוך האריזה את השמלה הראשונה שהחלפתי וזרקתי על המיטה, סידרה לנו פרחים בחדר שיהיה לנו כיף להתעורר בבוקר, הביאה לנו לחדר כללל מה שהיה באולם - אוכל, קינוחים, אלכוהול מתוך ידיעה שאנחנו כל כך בהיי וכנראה לא אכלנו כלום כל הערב ובאמת שהשירות שקיבלנו נתן לנו להרגיש כמו מלכים ליום אחד ואין לזה תחליף והם אפילו לא מתפארים בזה- זה פשוט השירות שלהם. כל המלצרים, הברמנים, הרב מלצרים וכל הצוות של האולם פשוט נחמדים ונעימים, תמיד היה נקי ואף אורח לא חיכה לכלום- השירות היה מהיר ומושלם!!האוכל בבופה ובאולם היה מדהים!!! אין אורח שלא מדבר על זה.החופה הייתה מושלמת!!! המבנה של המקום גרם לנו להרגיש את כל האנשים ולהיות קרובים לכולם.התאורה של האולם הייתה של מסיבה ואפילו לא דיברתי איתם על זה מראש ולא בדקתי איך ומה הולך להיות!!פשוט מודים על הזכות להתחתן במקום הזה שהייתה לנו בו חתונה מושלמתתת והכי כיפית ויפה בעולם!!!
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו!! התחתנו באולם הsoul ב23.2.23 והיה לנו ערב פשוט מושלם!! 😍מתחילת התהליך האנשים הטובים בלאגו היו זמינים לכל שאלה או בקשה ונתנו לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות.מציינים במיוחד לטובה את יאיר האלוף, מנהל האירוע שלנו, שעשה עברונו מעל ומעבר. יאיר תמך בנו בכל דבר קטן או גדול שהיינו צריכים, לפני האירוע ובמהלכו.ממליצים בחום רב! ❤️
הצג עוד

sarsoc9   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אירוע מטורף ! צוות ברמה גבוהה ביותר איכות ברמה גבוהה מאוד מדוייק וטעים
הצג עוד

Yinon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
35 מתוך 100
ביום החתונה הם נזכרו בכמה דברים שלא היי סגורים והוציאו ממני כמה אלפי שקלים עקב הלחץ שהיה עליי באותו היום.
הצג עוד

Dean   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האירוע שלנו נוהל ע״י אלי בצורה הטובה ביותר. דאגו לנו לכל פרט ופרט מתחילת התהליך ועד סיום האירוע כולל הפרטים הכי קטנים שיש. האורחים החמיאו בטירוף על הכל, ואין ספק שעשינו את הבחירה הכי טובה שיש🫶

להמשך גלישה באתר
up